חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על מנועי חיפוש וקידום אתרים- מיומנה של מומחית SEO

מאת: נטשה פיץ'קידום אתרים19/02/2012823 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבות נכתב בשנים האחרונות על תחום של קידום אתרים במנועי החיפוש השונים ברחבי האינטרנט. אט-אט ומבלי ששמנו לב, מנועי החיפוש הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו: לדוגמא,  אם אנחנו מתעניינים ברכישה של טלוויזיה חדשה, רוב הסיכויים הם שניכנס למנועי חיפוש כמו גוגל או בינג ונחפש את מה שמעניין אותנו. דוגמא נוספת, אם אנחנו מעוניינים לברר על מחלה או בדיקה מסוימת, אנחנו ניכנס למנוע החיפוש האהוב עלינו ונחפש מידע על מה שמעניין אותנו. בגלל הפופולאריות העצומה של מנועי החיפוש, האתרים שמדורגים בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש נהנים מהמספר הגדול ביותר של הכניסות ולכן, מיקום בדף הראשון של תוצאות החיפוש הפך להיות המטרה העיקרית של בעלי עסקים רבים. אז איך גורמים לעסק להגיע מדף עשירי בתוצאות חיפוש בגוגל לתוצאה בדף הראשון? התשובה לשאלה זו היא תהליך שנקרא אופטמיזציה של מנועי חיפוש או באנגלית:

SEO- Search Engine Optimization.

זוהי שיטה שמטרתה להפוך את האתר שלך לאופטימאלי לחיפוש באינטרנט ובכך להעלות את דירוגו של האתר בקרב מנועי החיפוש. שיטה זו מתבססת על מחקר סטטיסטי מקיף של מילות מפתח נפוצות הרלוונטיות לאתר שרוצים לקדם ובמעקב סטטיסטי בצורה אינטנסיבית אחר התקדמותו של האתר. תהליך זה איננו תהליך פשוט ורצוי לדאוג כי הוא ייעשה על-ידי מומחה בקידום אתרים, לעיתים קרובות ההבדל בין אתר מצליח לאתר כושל הוא מי ביצע עבורו את קידום האתר.

 

אחת החברות המנוסות בתחום זה בישראל היא חברת פיקסל מדיה. החברה מציעה ללקוחותיה כתיבה של תוכן איכותי (נתון נוסף המסייע בקידומו של האתר) הנעשית בידי צוות מומחים בעל ניסיון מוכח בקידום אתרים. צוות פיקסל מדיה עוקב אחרי התקדמות האתר ומספק ללקוחתיו דו"ח מפורט המכיל נתונים סטיסטיים מדוייקים. בבחירה בחברה כמו פיקסל מדיה שתבצע עבורך את מלאכת קידום האתר אתה מבטיח לעצמך הגדלה משמעותית של כמות הכניסות לאתר והפיכת האתר מאתר בינוני (במקרה הטוב) לאתר מצליח. אז כמו שאומרים, אל תנסו את זה בבית כי בידיים לא מקצועיות רוב הסיכויים שתזיקו לאתר יותר מאשר תקדמו אותו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב בחסות בית הספר האמריקאי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטשה פיץ'

מאת: נטשה פיץ'לימודים בחו"ל25/01/12981 צפיות
מבחן GMAT- Graduate Management Admission Test הוא מבחן בעל שיטה אדפטיבית אשר בודק יכולתכם, ידיעותיכם ויוכלותיכם הורבאליות, המתמטיתיות ואת יכולת הכתיבה האנליטית שלכם. המבחן נערך בשפה האנגלית בלבד ומחולק לשלושה חלקים.

מאת: נטשה פיץ'צבא וביטחון25/01/121159 צפיות
אם אתה קורה מאמר זה סביר להניח שהינך תלמיד בתיכון שעוסק בין היתר בהכנה למבחני הבגרויות השונים, מבלה עם חבריך בשעות הפנאי ההורים דואגים לדברים החשובים בחייך ובכללי את חי חיים נתולי דאגות מיותרות.

מאת: נטשה פיץ'לימודים בחו"ל24/01/121009 צפיות
מבחן TOEFL ((Test of English as a Foreign Language הוא מבחן אשר תפקידו לבדוק את רמת האנגלית של הנבחנים. מבחן TOEFL הוא מבחן האנגלית הפופלארי ביותר ומשנת 1964 נבחנו בו יותר מלמעלה 20 מיליון בני אדם.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213421 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211709 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183560 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172903 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172646 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172488 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172528 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica