חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו קורס GMAT

מאת: נטשה פיץ'לימודים בחו"ל25/01/2012978 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מבחן GMAT (Graduate Management Admission Test) הוא מבחן בעל שיטה אדפטיבית אשר בודק יכולתכם, ידיעותיכם ויוכלותיכם הורבאליות, המתמטיתיות ואת יכולת הכתיבה האנליטית שלכם. המבחן נערך בשפה האנגלית בלבד ומחולק לשלושה חלקים. עבור סטודנטים רבים שרוצים ללמוד תואר שני במנהל עסקים - MBA יצטרכו לעבור את מבחן GMAT. המבחן  מפותח ע"י מומחים למבחנים פסיכוטכניים ועובר תהליך שינוי מתמיד. מבנה הבחינה נשאר קבוע ואינו משתנה אבל תוכן השאלות משתנה באופן תמידי. כל התרגילים והשאלות מתבצעים ונבדקים ע"י גורמים עצמאיים שנותנים את המלצותיהם השונות ובהתאם לזאת משתנות השאלות. מבנה מבחן GMAT מחולק לשלושה חלקים החלק הראשון מחולק לשני חלקים שלהם מוקצית כחצי השעה שבהם תתמודדו עם כתיבה אנליטית על ידי משימות כתיבה מול מחשב. ובשני החלקים הנותרים תתמודדו עם החלק הכמותי והמילולי כשבסה"כ מוקצה לרשותכם 75 דק'.המבחן נערך בשיטה האדפטיבית. רמת קושי השאלות משתנה בהתאם לתשובותיכם. השאלה הראשונה שמוצגת היא ברמה בנונית אם עניתם נכון- השאלה הבאה תהיה ברמת קושי קשה יותר מהקודמת ואם עניתם לא נכון – השאלה הבאה תהיה קלה יותר. חשוב לציין שלא כל השאלות שיופיעו יהוו חלק מציונכם. מכיון שחלק מהשאלות הם בהרצה בלבד! המומחים רוצים לבדוק אם השאלות החדשות מתאימות לבחינה ולנבחנים. הנבחן אינו מודע מבחינה זו לסוג השאלה- איזו שאלה היא להרצה בלבד ואיזו שאלה היא חלק מהציון. לכן, יש להתייחס לכל השאלות ברצינות רבה. בסוף המבחן תקבלו ציון אשר יקבע את רמתכם הכללית ויעזור למוסדות הלימודים השונות לסנן מועמדים שלא מתאימים ללימודי תואר MBA.

חשוב לעבור קורס GMAT מסודר וממוקד עבור מבחן GMAT אשר יכין אתכם לרמה הגבוהה הנדרשת ולהוציא את הציון הטוב ביותר. מועמדים רבים ניגשים כל שנה למבחן וחלקם מתקבל וחלקם האחר נמצאים לא ברמה המתאימה וחבל. על ידי השקעה והכוונה נכונה ומקצועית לקראת מבחן GMAT עם צוות מורים מיומן בעל ניסיון רב בתחום ודוברי אנגלית שפת אם,האפשרות להתקבל גודלת. זה הזמן לחשוב ולתכנן את העתיד שלכם טוב יותר. באמצעות קורס GMAT תוכלו לעבור את המבחן על הצד הטוב ביותר ולהמשיך ללימודי MBA.

 



תגיות המאמר: מבחן GMAT, קורס GMAT, לימודי mab


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב בחסות בית הספר האמריקאי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטשה פיץ'

מאת: נטשה פיץ'קידום אתרים19/02/12820 צפיות
SEO- Search Engine Optimization הוא תחום שהפך לרלוונטי מאוד בשנים האחרונות לכל מקדם אתרים ברשת. מנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל, בינג ו- יאהו! קבעו סטנדרטים חדשים לכל מי שרוצה שהאתר שלו יהפוך לנחלת הכלל ולכן, כיום כל בעל אתר צריך לבצע אופטימיזציה של מנועי החיפוש בכדי שמנועי החיפוש יאתרו אותו ביתר קלות. נטשה פיץ' מסבירה מעט על התהליך ומציעה לבעלי האתרים דרכים להתמודד איתו.

מאת: נטשה פיץ'צבא וביטחון25/01/121157 צפיות
אם אתה קורה מאמר זה סביר להניח שהינך תלמיד בתיכון שעוסק בין היתר בהכנה למבחני הבגרויות השונים, מבלה עם חבריך בשעות הפנאי ההורים דואגים לדברים החשובים בחייך ובכללי את חי חיים נתולי דאגות מיותרות.

מאת: נטשה פיץ'לימודים בחו"ל24/01/121006 צפיות
מבחן TOEFL ((Test of English as a Foreign Language הוא מבחן אשר תפקידו לבדוק את רמת האנגלית של הנבחנים. מבחן TOEFL הוא מבחן האנגלית הפופלארי ביותר ומשנת 1964 נבחנו בו יותר מלמעלה 20 מיליון בני אדם.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182253 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161980 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152751 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147104 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147302 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147757 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132962 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica