חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך יודעים מי יכול לקבל רשיון בשנית?

מאת: לינקשייקתאונות דרכים25/01/20121133 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מופנה אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

ישנם סוגים רבים של אנשים המופנים אל המכון על מנת לקבל חוות דעת האם הם יכולים לחזור ולנהוג. מדובר בעיקר בעברייני תנועה מסוגים שונים אשר רישיונם נשלל, בעברייני סמים מורשעים, או נהגים אשר להם הרשעות קודמות רבות. בנוסף מופנים אל המכון נהגים אשר דווחו על ידי הרופא המטפל כי הם מהווים סכנה לעצמם או לסביבתם בכביש. בנוסף מופנים אל המכון נהגים אשר הגיעו לגיל המחייב בדיקה או נכים המוכרים על ידי משרד הביטחון או הביטוח הלאומי. המכון הרפואי לבטיחות בדרכים רשאי לפסול את הרישיון של נהגים לתקופה של שנה או שנתיים, או אפילו לצמיתות במידה ונתגלו בעיות המחייבות זאת. על ההחלטה ניתן להגיש ערעור תוך 30 יום מרגע קבל ההודעה, ורצוי מאוד לעשות זאת בעזרת עורך דין מוסמך המטפל בעניין. ישנם עורכי דין רבים המתמחים בייצוג נהגים לשם קבלת הרישיון בחזרה, ויש לצרף אליהם חוות דעת של רופא מומחה האם האדם כשיר לנהוג. פעמים רבות נהגים מצליחים לקבל את רישיונם בחזרה לאחר שנשלל על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, וגם אנשים אשר נפגעו או חלו ועברו ניתוחים שונים כגון שחזור איברים או אפילו שחזור גולגולת. ניתן לקבל את הרישיון בחזרה, בתנאי שמיוצגים על ידי עורך דין מוסמך ומספקים את כל האישורים לנושא כולל אישור רופא מטפל.

מי יכול לקבל רישיון בשנית

לרוב, לאחר תקופה של שלילת הרישיון ניתן לקבל את הרישיון בחזרה לאחר שהוכחתם כי אתם ראויים לכך ועברתם את המבדקים של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. לרוב התהליך הינו ארוך ומייגע אך בעזרת ייצוג של עורך דין המתמחה בעניין בהחלט אפשר לקבל את הרישיון בחזרה. למעט מקרים בהם נפגע כושר הנהיגה בצורה משמעותית והנהיגה עלולה לסכן את הנהג או נהגים אחרים בכביש. המכון הרפואי לבטיחות יכול להחליט על שלילת הרישיון במידה וקיבל פנייה מאחד הגורמים שהזכרתי קודם. במידה וכך, ניתן להגיש ערעור עד 30 יום מרגע מתן ההודעה, ולעדה הרפואית הנמצאת בתל השומר. לרוב שלילת הרישיון היא לתקופה של שנה או שנתיים, אך ישנם גם מקרים בהם הרישיון נשלל לצמיתות (בעיקר במקרים של עברייני תנועה חמורים).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128902 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121264 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121399 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121409 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121565 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121687 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121251 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא תאונות דרכים

מאת: אור ורדיתאונות דרכים14/07/152338 צפיות
אני לא פיזיקאי, אבל אני כן יודע שלכל חפץ יש מרכז כובד וככל שמרכז הכובד קרוב יותר לקרקע – אותו גוף יהיה יותר יציב. ובשביל לפשט את העניינים – נמיר את המונח "מרכז כובד" ל"משקל".

מאת: אור ורדיתאונות דרכים07/07/151649 צפיות
אני מתעורר בבוקר, מתלבש, שותה כוס קפה, לוקח את חוליו (הכלב) לטיול. חוזר זריז לסגור דברים אחרונים ואז... עולה על אפוד, חובש את הקסדה, סכין בין השיניים ולוקח את המפתחות של הטויוטה.

מאת: אור ורדיתאונות דרכים30/06/151577 צפיות
מה קורה לנו כאשר אנחנו מוסחים תוך כדי נהיגה? ומה הם הפתרונות?

מאת: אור ורדיתאונות דרכים16/06/151562 צפיות
זה היה כשהייתי במשרד, בערך בשעות הצהרים – ממש אחרי שחזרתי מהרצאה שהעברתי לעמותת "אור ירוק".

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142706 צפיות
ברגע שצריך לחקור תאונת דרכים יש לבצע מספר רב של פעולות שרק איש מקצוע מהתחום יכול לבצע אותן

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142675 צפיות
מומחיות היא דבר חשוב שיש לו ערך רב בין אם עוסקים בתחום מוכר מאוד ובין אם מדובר בתחום ממוקד כלשהו.

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142540 צפיות
לא קשה להבחין בקיומו של בוחן תנועה במשפטי תעבורה רבים בישראל. למרבה הצער לא מעט תאונות קורות ברחבי ישראל מדי שנה,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica