חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חקירות פרטיות ברשויות מקומיות - אמיר אברמסון

מאת: טלחקירות25/01/20121046 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ראש הרשות שהגיע למשרדי נראה מוטרד, אני עומד בראש רשות מקומית לא גדולה , אולם קבלתי ירושה לא פשוטה עם כניסתי לתפקיד. יש עובד מסויים אשר מטפל בגבייה , והגיע אלי מכתב אנונימי כי הוא מבריז מהעבודה וחבריו מדפיסים לו כרטיס ומחפים עליו.

במספר בדיקות שעשיתי אכן האיש לא נמצא בעבודה , היות ואיני יכול זמנו לועדת פיטורין לפני שיש לי הוכחות מוצקות , אני מבקש את טיפולך בנושא. מאחר וההשלכות על כך שאיני פועל יכולות להיות משמעותיות אצל שאר העובדים , שיחשבו כי אני נותן בשתיקה הסכמתי לקיום מצב זה.

למחרת התמקם צוות חוקרים פרטיים ליד ביתו של האיש , יציאתו מהבית תועדה כאשר הוא יוצא שעה אחרי המועד שבו היה אמור להתחיל לעבוד. לאחר הגיעו למקום העבודה נראה יוצא אחרי שעתיים מהישוב ומגיע לחברה הנותנת שרותי גביה לאותה רשות מקומית. בתחילה נראה לצוות טבעי כי יגיע לאותה חברה , היות ומחלקת הגביה נעזרת בחברה הנ"ל .

אולם לאחר כשעה נראה אותו עובד יחד עם בחור נוסף יוצאים ברכב של אותה רשות מקומית ומגיעים לישוב של בני דודנו , כאשר מדובר בישוב המרוחק עשרות ק,מ מאותה רשות ששכרה את שרותי.

לתדהמת הצוות אותו עובד תועד שהוא בודק מונה מים ברשות האחרת, וזאת במשך כחמש שעות, ועושה רישומים בדפים מודפסים שהיו בידיו, בשלב כל שהוא נשמע מדבר בנייד ומדוח על אחד הבתים כמי שמחובר פיראטית לקו המים.

בסיום היום לא חזר לעבודה באותה רשות אלא הגיע למשרדי חברת הגביה ומשם לביתו. לאור חומרת הממצאים התבקשתי לתעד אותו מספר ימים, אולם קודם לכן המלצתי להתקין מצלמה סמויה לתעוד מי שמדפיס את כרטיס הנוכחות של האיש.

במשך כשבוע השגנו ראיות מוצקות על כך כי האיש משתמש בדלק וברכב הרשות המקומית, וכי בפועל נמצא בעבודה ברשות לא יותר משעתיים ביום. בנוסף תועד אחד העובדים בן משפחה של אותו עובד כאשר הוא מדפיס את כרטיס הנוכחות.

מאחר והכרתי את מנכל חברת הגביה , הגעתי אליו לפגישה לא מתוכננת  , שוחחנו על שיטות לגנבות מים, ותוך כדי שיחה שאלתי אותו על מידת המיומנות של עובדיו, והאיש בלי למצמץ ציין כי יש לו עובד מעולה אשר בעברו היה במחלקת גביה של רשות מקומית,

לאחר שהחומר הוצג בפני היועץ המשפטי של הרשות ומבקר הרשות, הוחלט כי הנושא כולו יעבור לטיפול משטרתי. ואכן בוצעו מעצרים, הן של עובד, הן של משתף הפעולה והן של המעסיק מחברת הגבייה.

הפרקליטות הגישה נגד כולם כתב אישום של גניבה ממעביד, קבלת דבר במרמה , וכל עובדי הרשות כונסו לישיבה בה התכבדתי להציג בפניהם את המקרה "למען יראו ויראו".

ואין זה המקרה היחיד בו טיפל משרדי בעברות טוהר מידות ברשויות מקומיות. בהם שיטת " שמור לי ואשמור לך " היתה שולטת. בסופו ל דבר מדובר שעברה מסוג פשע. ומלבד העונש על העברות הפליליות פוטר העובד ללא קבלת פיצויים, והרשות תבעה אותו בתביעה אזרחית על הוצאות עורך הדין, שעות העבודה , שכירת משרד חקירות , שנבעו ממעשיו הנפסדים.

נכתב ע"י חוקר פרטי אמיר אברמסון, בעל משרד חקירות אברמסון, המתמחה בביצוע חקירות פרטיות ברשויות מקומיות ועם הצלחות רבות בתחום. כדאי לבקר באתר לקרוא עוד מידע על חקירות פרטיות ברשויות מקומיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171780 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152858 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152179 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143234 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica