חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטפלת פרטית - מתי ממולץ לשכור?

מאת: אוריגיל הזהב27/01/20121235 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי מומלץ להיעזר בשירותי מטפלת פרטית ?

קיימים מצבים רבים, בהם יש צורך להיעזר בשירותי טיפול על כל סוגיהם. בין המצבים הללו ניתן למצוא: טיפול בילדים בעלי מוגבלויות, טיפול בקשישים וכדומה. שתי האפשרויות העיקריות הינן הכנסת המטופל להוסטל ייעודי לצרכי המטופל, או לחלופין, להיעזר בשירותי מטפלת פרטית.

באילו מקרים מומלץ לבחור בשירותי מטפלת פרטית ?

· טיפול בקשישים- קשישים רבים, מגיעים למצב בו אינם יכולים עוד להסתדר בכוחות עצמם וזקוקים לסיוע בהתנהלות היום יומית. על אף שקיימת האפשרות לעבור לדיור מוגן, רבים הקשישים אשר אינם מעוניינים לעזוב את ביתם. במקרים אלו, מומלץ לשכור את שירותיה של מטפלת פרטית. נשאלות שאלות, כגון: כמה שעות ביום מומלץ שהמטפלת תשהה עם הקשיש ? האם יש צורך כי תבשל עבורו ? ובכן, כל מקרה לגופו. במקרים מסוימים הקשישים זקוקים לטיפול צמוד של עשרים וארבע שעות ובמקרים אחרים, יתכן ויזדקקו רק למספר שעות ספורות ביום.

· טיפול בילדים בעלי מוגבלויות – הורים לילדים בעלי מוגבלויות שונות, זקוקים לעיתים לעזרת מטפלת פרטית. רמת אינטנסיביות הטיפול תלויה ברמת המוגבלות של הילד. במקרים מסוג זה, מומלץ לבחור מטפלת בעלת ניסיון בעבודה שכזו, כיוון שאין דומה הדבר לסוג טיפול אחר ויש צורך במיומנויות מיוחדות.

· טיפול בתינוק- הורים רבים, מעדיפים לשכור שירותי מטפלת פרטית על פני שליחת הפעוט למעון. גם במקרה זה, חשוב ביותר לבחור מטפלת בעלת ניסיון, על מנת שתדע להתמודד עם כל סוגי המצבים.

יתרונות עיקריים בשכירת שירותי מטפלת פרטית

· יחס אישי- בניגוד להוסטלים, בתי אבות ומעונות יום, שכירת מטפלת פרטית מבטיחה יחס אחד על אחד, בין המטפלת לבין המטופל. במעונות יום למשל, היחס הינו בדרך כלל גננת או סייעת אל מול 10 ילדים. גם בהוסטלים לקשישים או לבעלי מוגבלויות, כוח האדם הינו נמוך מאד, ביחס למאושפזים. כך, אף אחד לא מבטיח, כי בעת שהמטופל יזדקק לדבר מה, יהיה מי שייתן לו את המענה. מטפלת פרטית עומדת לשירות המטופל בלבד.

· קבלת דיווח לגבי בעיות או שיפור במצב המטופל- כיוון שמדובר בטיפול יחידני, המטפלת הפרטית שמה לב לכל שינוי במטופל, לטוב ולרע וביכולתה לדווח לאחראים (ההורים או הילדים). חשוב כמובן, לא רק להמתין לדיווח ממנה, אלא לשאול אותה על בסיס יומי, האם היה שינוי כלשהוא, אשר חשוב להתייחס אליו.

לסיכום, מומלץ לבחון כל מקרה לגופו, ולראות מתי עדיף להכניס את המטופל למסגרת מוסדית ומתי עדיף לדאוג למטפלת פרטית עבורו. תוכלו לקרוא גם על שירותי סיעוד, אחות פרטית ועוד.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161777 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161785 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161656 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161368 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161909 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216156 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171857 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162024 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162143 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162058 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152044 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151710 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica