חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת שרת וירטואלי - מידע ומחירים

מאת: טלאחסון אתרים27/01/20121101 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שמקים כיום אתר אינטרנט דרך חברת בניית אתרים, נדרש לבצע החלטות נוספות המשיקות לבניית האתר, גם אם הן אינן קשורות בו באופן ישיר. אחסון האתר היא דוגמא לסוגייה עליה יצטרך בעל העסק להעניק את הדעת, ולבחור האם ירצה אחסון אתרים שיתופי, שרת וירטואלי או שמא יעדיף שרת ייעודי.

אלא אם כן אתם מעורים בנעשה בעולם אחסון האתרים ומכירים את המושגים שהוזכרו היטב, סביר להניח שלא תוכלו לבצע החלטה מושכלת באשר לאחסון האתר לכם. כדי לעשות קצת סדר בעניינים, החלטנו להקדיש את המאמר הבא לנושאים הללו בדיוק ולהבין מתי כדאי לשכור את שירותיו של השרת הוירטואלי ולמי יתאים השירות.

מדוע לא אחסון אתרים שיתופי?

אחסון אתרים שיתופי הוא מעין ברירת המחדל של כל בעל אתר אשר נדרש להעלות את האתר שלו לרשת. מדוע מדובר בברירת מחדל? משום שהיא זולה יותר ביחס לאופציות האחרות הקיימות, והיא מציעה תכונות בסיסיות טובות עבור מי שאינו צריך אחסון אתרים ברמה מורכבת מאוד.

כשמתעורר צורך באחסון אתרים שהוא מעבר לרמה הבסיסית ביותר, רק אז בעל האתר יצטרך לוותר על ברירת המחדל ולהכריע בין שרת וירטואלי לבין שרת ייעודי. נשאלת השאלה, כיצד ידע בעל האתר באיזה מסוגי השרתים לבחור?

שרת וירטואלי או שרת ייעודי? שאלה של תקציב

קודם כל, מדובר בשאלה של צורך ובתקציב. על בעל האתר להיות ער ומודע לעובדה שבעבור סכומי כסף נמוכים יוכל לשכור את שירותיו של השרת הוירטואלי, וכי גם עלויות תחזוק השרת שיצטרך לשלם תהיינה נמוכות יותר ביחס לעלויות התחזוק של שרת ייעודי מלא.

כמובן שהצורך כאן ממלא תפקיד חשוב, שהרי שרת וירטואלי יתאים בעיקר לבעלי אתרים שלא זקוקים לכל הנפח והעוצמה שמציע להם השרת הייעודי, ולכן הם יכולים להסתפק בכלי מעט צנוע יותר, אך כזה שמציע אפשרויות הרבה יותר מפותחות ביחס לאחסון אתרים שיתופי.

למי זה יתאים?

בנוסף לכל מה שצויין, השרת הוירטואלי יתאים גם למי שמפעיל בבת אחת מספר רב של אתרים, וזקוק לפתרון אחסון נוח. בעלי אתרים מרובים יעידו על כך שקשה לתמרן בין אתרים המאוחסנים בנפרד אחד מהשני. השרת הוירטואלי מתאים גם לכל בעל חברת בניית אתרים הזקוק בהפרדה מוחלטת בין כל הלקוחות שלו כדי לנהל עבורם מספר פרוייקטים במקביל וללא הפרעה.

מהם היתרונות של שרת וירטואלי?

מעבר לכך שציינו את יתרון המחיר והוצאות האחזקה הנמוכות, לשרת הוירטואלי ישנם כמה יתרונות נוספים חשובים לא פחות: כל האתרים המוחזקים בשרת פועלים כיחידות נפרדות ובאופן מלא, כך שניתן להריץ עליהם ישומים ואפליקציות ללא חשש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173515 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153116 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica