חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי

מאת: siteserpאימון אישי22/02/2012966 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מהו בעצם אימון אישי?

לפני שנפרט על סוגי האימון האישי הרבים שהתפתחו בשנים האחרונות, נסביר תחילה בקצרה מהו בעצם אימון אישי וכיצד הוא מתבצע. ובכן, אימון אישי הינו תהליך תרגולי המתבצע בין מאמן אישי למתאמן. מטרת תהליכי אימון אישי הינם להוביל את המתאמן אל עבר הגשמת מטרות החיים שלו באופן בו הוא לומד להתנהל נכונה, להתגבר על קשיים, לזהות יתרונות ולהעצימן ולרכוש כלים להתמודדות עתידית גם לאחר תום האימון האישי עם המאמן האישי. התהליך פועל באופן  אינדיבידואלי המשתנה מהמתאמן אחד למתאמן אחר בהתאם למטרותיו וליעדיו השונים.

אימון אישי למטרות ייעודיות

כפי שאמרנו כבר קודם, אימון אישי התפתח מאוד בשנים האחרונות והתערה במגוון רחב של ענפים שונים בניהם: אימון אישי למציאת קריירה, אימון אישי ללימודים, אימון אישי לחיים, אימון אישי כלכלי, אימון אישי עסקי, אימון אישי להרזיה, אימון אישי להצלחה, אימון אישי לאורח חיים בריא, אימון אישי למציאת זוגיות ועוד. ההבדלים בין סוגי האימון הללו הן בעצם הבדלים בין מטרות האימון השונות באופן המסייע למתאמן להתמקד מראש בנושא בו הוא צריך אימון אישי.

אימון אישי לאוכלוסיות ייעודיות

לצד סוגי האימון האישי השונים שהתפתחו להן במרוצת השנים האחרונות בהתאם למטרות ספציפיות, התפתחו גם סוגי אימון אישי ייחודיים המותאמים ספציפית עבור אוכלוסיות מסוימות, למשל: אימון אישי לילדים, אימון אישי לנשים, אימון אישי לבני נוער, אימון אישי למנהלים, אימון אישי בקבוצה, אימון אישי לחולים, אימון אישי למשפחות שכולות, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, אימון אישי לחולי סרטן, אימון אישי לחולי סכרת ועוד רבים אחרים. ייחוד אימון אישי על פי סוג האוכלוסייה, מסייע למתאמן רבות כאשר מדובר באימון אישי קבוצתי ומאפשר למתאמן להזדהות עם מתאמנים נוספים החווים את אותם הקשיים או קשיים זהים.

 



תגיות המאמר: אימון אישי, מאמן אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת siteserp

מאת: siteserpהריון ולידה23/09/12863 צפיות
תהליכי ההריון כוללים מגוון עשיר של שלבי התפתחות שונים החלים בגוף האישה ובגוף העובר. בכל אחד משבועות ההריון הרבים (עד 42 במספר) חל שינוי משמעותי התפתחותי אחר בעובר. את שבועות ההריון מחלקים לשלישים הכוללים את שליש ההריון הראשון, שליש ההריון השני ושליש ההריון האחרון. בכל אחד מהשלישים ניתן לבצע בדיקות הריון אחרות שיעידו על מצבו ההתפתחותי של התינוק (תקין או בעייתי). אחת מהבדיקות הרבות הקיימות הינה בדיקת שקיפות עורפית.

מאת: siteserpהריון ולידה09/09/12893 צפיות
במאמר שלפניכם, בחרנו לסקור מעט מן התופעות הרבות שעוברות על הנשים הן בעת ההריון והן בעת הלידה ולאחריה, ואף לציין את תחושותיהן של נשים שונות באשר לתופעות המגוונות.

מאת: siteserpאימון אישי28/05/12909 צפיות
אימון אישי ועסקי הינו תהליך אשר עוזר לאדם להכיר יותר טוב את עצמו והעסק שלו. בתחילת התהליך, המאמן בוחן את שביעות הרצון של האדם מהמצב המצוי בחייו במישור האישי והעסקי

מאת: siteserpאימון אישי14/05/12804 צפיות
קואצ'ינג היא שיטה שהתפתחה לפני כ-30 שנה בארה"ב בתחום הספורט כאשר "קואצ'רים", מאמנים אימנו ספורטאים מקצועיים להשיג תוצאות טובות יותר מאשר שהשיגו בעבר. לאור התוצאות המדהימות שהשיגו הספורטאים, החלו להתבצע מחקרים אשר בדקו כיצד שיטת הקואצ'ינג עובדת והאם ניתן ליישם אותה בתחומים אחרים בחיים.

מאת: siteserpהריון ולידה30/04/12840 צפיות
בדיקת אולטראסאונד הינה בדיקה לא פולשנית, שאינה מעמידה בסיכון את האם או את העובר ועל כן נחשבת לאחת מבדיקות ההריון האהודות והנפוצות ביותר ברחבי העולם. מטרת בדיקת האולטראסאונד היא לאתר הפרעות כרומוזומליות שונות שעלולות להתקיים בעובר ולעקוב אחר התפתחותו לאורך שלבי ההריון השונים. במאמר שלפניכם, נסביר כיצד בדיקת אולטראסאונד מתבצעת ואף נציג מספר בדיקות הריון שונות המבוצעות באמצעות טכנולוגיית האולטראסאונד.

מאת: siteserpהריון ולידה30/04/12759 צפיות
בדיקת סיסי שליה הינה אחת ממגוון בדיקות הריון שונות, המבוצעות בשלב מוקדם יחסית של ההריון (בשליש הראשון, בין השבוע ה10 לשבוע ה12 להריון). מטרת בדיקה זו לאתר בשלב מוקדם הפרעות כרומוזומליות או בעיות גנטיות שונות שעלולות להתרחש בעובר. בדיקת סיסי שליה נחשבת אומנם לבדיקה פולשנית, ועל כן היא בעלת סיכון (נמוך ככל שיהיה) והיא מבוצעת באמצעות הכוונה צמודה של אולטראסאונד, מה שמאפשר לבקר על תהליכי הבדיקה לאורך כל הבדיקה, לוודא את תקינותה, ולמנוע סיבוכים.

מאת: siteserpהריון ולידה12/04/12740 צפיות
דם טבורי הינו הדם שנותר בחבל הטבור ובשלייה בתום הלידה. בעבר דם טבורי זה, נחשב לפסולת ונותר ללא כל שימוש. אולם, בשנים האחרונות, מאז נערכו מחקרים בהם התגלה כי הדם הטבורי, בדומה למח העצם, הינו מקור עשיר של תאי גזע, הדם הטבורי נאסף לאחר הלידה ומסייע בהצלת חיים באמצעות מגוון טיפולים שונים דוגמת השתלות לחולי סרטן (בעיקר לוקמיה ולימפומה) או ריפוי של כשלים חיסוניים גנטיים כאלה ואחרים. במאמר קצר זה, נפרוש בפניכם את שלל יתרונות השימוש בדם טבורי, את הפרוצדורות הנדרשות לכך ואף את דרכי האיסוף והשימור שלו.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213612 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205244 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192940 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174126 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173530 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica