חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר

מאת: דנה מרציאנוהסרת שיער29/02/20121777 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער מהווה את אחת הפעולות השנואות ביותר על כל אישה. החל מגיל מאוד צעיר אנחנו מוצאות את עצמנו מושכות, מורחות, מגלחות, מורטות וכואבות, כל כך כואבות! המון זמן, כסף ותסכול נשפכים בעבור רגליים חלקות וגוף חלק משיער. הנורמות החברתיות כיום דורשות מנשים להסיר את שיער הגוף שלהן. אין זה מקובל שישה תסתובב עם גוש שיער בבית השחי או רגליים שעירות. כאשר אישה לא מספיקה להסיר שיער היא פשוט מסתירה את גופה באמצעות בגדים ארוכים.

נשים מסירות שיער בכל הגוף אך ישנם שני אזורים בהם הסרת השיער היא כואבת במיוחד ומתסכלת במיוחד. הסרת שיער בבית השחי ובאזור המפשעה כואבת בכל השיטות. שעווה בבית השחי ובמפשעה כרוכה בכאב רב, גם גילוח אינו בא בחשבון בגלל פצעי גילוח ומהירות צמיחה השיער מחדש. הבשורה הטובה היא הסרת שיער בלייזר במשפעה ובבית השחי.

הסרת שיער בלייזר בית השחי

אזור בית השחי הוא אחד האזורים הטובים ביותר להסרת שיער בלייזר. מכשירי הלייזר פועלים בצורה הטובה ביותר באזורים בהם השיער הוא כהה ועבה. שיער בית השחי הוא שיער עבה וגס יותר בהשוואה לשיער שצומח על הידים והרגליים. השיער בבית השחי דומה מאוד לשיער שצומח באזור המפשעה. הסרת שיער בלייזר באזור המפשעה היא מהירה, זולה, יעילה וסבילה מבחינת כאב.

שיער עבה וכהה ניתן להסיר באמצעות הלייזר בצורה מהירה ויעילה, לאחר כ-3 טיפולים השיער כבר אינו צומח והאזור כולו חלק לתקופה ארוכה. עלות הטיפול מושפעת באופן ישיר מגודל האזור, בית השחי הוא אזור קטן ובהתאם לכך גם זול יחסים לטיפולי הסרת שיער בלייזר. לכל אישה שמתחילה טיפולי הסרת שיער מומלץ להתחיל את התהליך בבית השחי ובאזור המפשעה. מכונים רבים אף מציעים מבצעים של 1+1 עם הסרת שיער בבית השחי ובמפשעה.

חשוב לציין כי טיפולי הלייזר באזור המפשעה ובית השחי כרוכים בכאב. אך בהשוואה לכאב של מריטת השיער בשעווה הכאב של הלייזר הוא בהחלט נסבל. ניתן ואף מומלץ למרוח את האזור בקרם מאלחש מתאים. לאחר מריחת הקרם הכאב כמעט ואינו מורגש כלל והשיער מוסר לצמיתות. כל זקיק שיער שמושמד על ידי הלייזר נפלט מהגוף ואינו יוכל עוד להצמיח שיער.

הסרת שיער באזורים גדולים

אזורים גדולים להסרת שיער הם אזור הרגליים ואזור הידיים. כאשר מסירים שיער ברגליים הטיפול עשוי להיות יקר וממושך יותר. מחיר הטיפול נקבע בהתאם לגודל האזור היות ואזור הרגליים מצריך זמן עבודה ארוך יותר ושימוש ביותר חומרים. מבצעים במכוני הסרת השיער והתחרותיות הרבה בתחום מסייעים ללקוחות לקבל מבצעים של הסרת שיער.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי : כתיבת קידום

אנו כותבים לשם קידום תוכן ייחודי,מעניין ושימושי בעבור הגולשים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה מרציאנו

מאת: דנה מרציאנוהסרת שיער26/10/12909 צפיות
בחיי כל גבר מגיע השלב בו הוא נעמד אל מול המראה, מתבונן ושואל את עצמו האם שיער הגוף שלו יוצא מכלל שליטה? האם כמות השיער שצומחת לגבר על החזה, הגב והכתפיים נורמלית? מומחים להסרת שיער גברים דנים בפתרונים הטובים ביותר עבור גברים שעירים וגברים שמבקשים להציג גוף חלק משיער.

מאת: דנה מרציאנובריאות ורפואה כללי06/10/121044 צפיות
לישון זה פשוט. עוצם עיניים ונרדם, עובר לעולם השינה. הבעיה מתחילה כלא מצליחים להירדם. למה אני לא מצליחה לישון? למה אני לא נרדם? אני עייף כל היום, אולי זה לא סתם. מידע על מחלות שינה נפוצות.

מאת: דנה מרציאנולימודי תעודה ומקצוע07/09/12884 צפיות
כולנו מכירים מישהו שהיה פעם מלצר או ברמן או מישהי שהייתה פעם מלצרית או ברמנית. החלוקה בתחום היא ברורה : יש אנשים שיש להם כישרון מיוחד לקבל טיפים מעולים ויש אנשים שיקבלו תמיד את הטיפ המינימלי של 12%.

מאת: דנה מרציאנולימודי תעודה ומקצוע29/02/12898 צפיות
צעירים וחיילים משוחררים רבים מוצאים את עצמם מתלבטים בין מגוון אפשרויות תעסוקה לאחר השחרור מהצבא. קורס ברמנים מהווה בחירה מצוינת בעבור צעירים שמבקשים להשתלב בתחום.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818359 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142338 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144015 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148365 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica