חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער: לגברים בלבד

מאת: דנה מרציאנוהסרת שיער26/10/2012909 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר רק נשים נהגו להסיר את שיער הגוף. הגברים היחידים שהסכימו לבצע טיפולי הסרת שיער עשו זאת מתוך שיקולים מקצועיים. אם לא היית שרירן, רוכב אופניים, שחיין או רקדנית אקזוטית ממין זכר, רוב הסיכויים ששיער הגוף שלך לא היה מטריד אותך. גם במקרים קיצוניים בהם הגבר היה שעיר במיוחד לא ידע שוק הקוסמטיקה להציע פתרונות מתאימים לגברים.

היום המצב שונה ובכל יום אפשר לראות יותר ויותר גברים שמביעים עניין בטיפולי הסרת שיער לגברים. הגברים המודרניים מבלים זמן רב יותר אל מול המראה ומקדישים משאבים וזמן לטיפוח המראה ובחירת בגדים אופנתיים. בהתאם לכך, החלו הגברים מפתחים מודעות גם לשיער שעל גופם. הגברים אמנם לא מבקשים לעצמם גוף חלק ונטול שיער לחלוטין כמו הנשים, אך הם כן מבקשים לשלוט ולצמצם את כמות השיער שעל גופם.

דילול שיער לגברים

רוב הגברים לא בהכרח רוצים להסיר את כל השיער באזור המטופל. גברים רבים מגיעים אל מכוני הסרת שיער במטרה לדלל את השיער המיותר בגב, בחזה, בבטן וברגליים. מראה חלק לחלוטין יוצר מראה מטופח מידיי וישנם גברים שלא מרגישים נוח עם חזה חלק לחלוטין. הם זקוקים לקצת שיער על הגוף בכדי להרגיש גבריים. מטופלי הסרת שיער שמבקשים לדלל את השיער המיותר יוכלו לעשות זאת במכוני הסרת שיער מובחרים ומנוסים.

לא בכל מכון הסרת שיער אפשר יהיה לבצע דילול שיער לגברים או הסרת שיער לגברים. את הדילול מבצעים בעזרת תכנית מיוחדת במכשיר הלייזר שמונעת קרחות ואזורים שעירים לצד אזורים חלקים לחלוטין. רק רופאים בעלי ניסיון בתחום יוכלו לבצע את הטיפול ברמה גבוה ולהבטיח מראה טבעי והרבה פחות שעיר. דילול השיער הוא פתרון נהדר בעבור אותם גברים שסובלים משיעור יתר ולא מעוניינים בגוף חלק לחלוטין.

הסרת שיער בשעווה לגברים

נדירים המקרים בהם גברים מבצעים טיפולי הסרת שיער בשיטות כואבות כמו שעווה. הגברים שבוחרים להסיר שיער עושים זאת כמעט תמיד בעזרת שיטות גילוח נשים או הסרת שיער בלייזר. גברים שבכל זאת מעוניינים לבצע טיפולי שעווה יוכלו למצוא מכוני קוסמטיקה שמטפלים גם בגברים. מריטת שיער בשעווה מתאימה לאזורי הפנים, אל מכוני היופי מגיעים הרבה גברים שרוצים לעשות טיפולי שעווה בגבות שלהם. הם מבקשים להסיר את השיער המיותר בגבות ולעצב אותן בצורה אחידה, סימטרית ואופנתית. בנוסף מסירים הגברים שיער גם מהאזור שמסביב אוזניהם או החלק האחורי של הצוואר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי : כתיבת קידום

אנו כותבים לשם קידום תוכן ייחודי,מעניין ושימושי בעבור הגולשים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה מרציאנו

מאת: דנה מרציאנובריאות ורפואה כללי06/10/121047 צפיות
לישון זה פשוט. עוצם עיניים ונרדם, עובר לעולם השינה. הבעיה מתחילה כלא מצליחים להירדם. למה אני לא מצליחה לישון? למה אני לא נרדם? אני עייף כל היום, אולי זה לא סתם. מידע על מחלות שינה נפוצות.

מאת: דנה מרציאנולימודי תעודה ומקצוע07/09/12885 צפיות
כולנו מכירים מישהו שהיה פעם מלצר או ברמן או מישהי שהייתה פעם מלצרית או ברמנית. החלוקה בתחום היא ברורה : יש אנשים שיש להם כישרון מיוחד לקבל טיפים מעולים ויש אנשים שיקבלו תמיד את הטיפ המינימלי של 12%.

מאת: דנה מרציאנוהסרת שיער29/02/121779 צפיות
הסרת שיער היא טיפול קוסמטי פופולרי במיוחד. המון נשים וגברים בכל רחבי העולם כבר עברו טיפולי הסרת שיער ומתהדרים בגוף חלק ונקי משיער. מבצעים של הסרת שיער ניתן למצוא במכוני הסרת שיער בכל רחבי הארץ.

מאת: דנה מרציאנולימודי תעודה ומקצוע29/02/12899 צפיות
צעירים וחיילים משוחררים רבים מוצאים את עצמם מתלבטים בין מגוון אפשרויות תעסוקה לאחר השחרור מהצבא. קורס ברמנים מהווה בחירה מצוינת בעבור צעירים שמבקשים להשתלב בתחום.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818380 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184317 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142341 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142575 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144370 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica