חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה לאכול לפני ואחרי אימון כושר אישי

מאת: נרי רווהאימונים31/08/20091797 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התנאי הקובע מה לאכול לפני ואחרי האימון הוא מידת העצימות לאימון - האם אנחנו מתכוונים לבצע תרגילים בעצימות מתונה או עצימות גבוהה.

במידה ומבצעים פעילות מתונה

לפני האימון רצוי לאכול משהוא קטן כמו פירות יבשים בודדים או פרי בינוני אחד. חשוב לזכור כי דבר לא פחות חשוב לאימון ובכלל זה לשתות הרבה מין. למרות שישנם ממליצים על משקאות ספורט, חטיפים ותוספות מזון המכילות חלבונים - פעילות בעצימות נמוכה מטרתה בדרך כלל - הרזיה. ואם זה אכן המצב- מזון זה מיותר. על אחת כמה וכמה במידה וברצוננו להוריד באחוזי השומן.

בנוסף לכמות חשוב כמובן לדעת מה אוכלים. חשוב להקפיד לאכול גם פחממה וגם חלבונים לפני האימון האישי. חשוב לא להעמיס באוכל. פרוסה עם סלט טונה, יוגורט עם גרנולה או קורנפלקס עם חלב יהיו מצוינים. זמן האכילה - 2-4 שעות לפחות לפני האימון.

במידה והאימון הינו אימון קל חשוב גם לא לאכול הרבה אחרי האימון - הגוף אינו יודע כיצד להתמודד עם עודף קלוריות מיותר אשר הופך לסוכר ופסולת. חשוב להמשיך לשתות ולאכול בכמויות קטנות לאורך כל שעות היממה.

פעילות בעצימות גבוהה

פעילות בעצימות גבוהה כמו שעור ספינינג ארוך , קיקבוקסינג או טריאטלון דורש הכנה מוקדמת והקפדה יתרה. היות ומדובר במאמץ אינטנסיבי אשר מרוקן את מאגרי הקליקוגן משרירי הגוף חשוב לדעת לצרוך כמות פחממות נכונה הן לפני ואחרי האימון. מאמן כושר אישי ידע להסביר לכם כמה לאכול וממה בדיוק. לפני פעילות בעצימות גבוהה אוכלים כמות גדולה של פחממה - פחות משנה מה אוכלים ובתנאי שיש בו הרבה פחממות - רצוי מורכבות. אוכל כמו קוסקוס, אורז, תפוחי אדמה אדומים מתאים בהחלט, ניתן כמובן לשלב גם מהת חלבונים - עוף או בשר בקר לדוגמא. לא לאכול בטווח של שלוש שעות לפני האימון. חשוב לאכול גם פחממות מורכבות בשעות שאחרי האימון - מומלץ בהדרגה. במקרים רבים ולאור הזמן הקצר שיש לנו הרבה ישראלים מעדיפים לעשות אימון משולב בין שעה וחצי שעתיים שלוש פעמים בשבוע. במקרה זה במיוחד חושב לזכור להחזיר את מאגרי האנרגיה לשרירים- מעט פחממה לאחר האימון, מעט שומן - ולהעלות בהדרגה את מלאי הפחממה בגוף.

זיכרו כי בלי קשר לאוכל- חייבים תמיד להקפיד על שתייה- לא רק בזמן האימון אלה לאורך כל שעות היממה. זה יעזור לכם לעבור את האימון בשלום וללא סכנת התיבשות. אנו מאבדים הרבה אנרגיה בזמן האימון והרבה נוזלים- חשוב לשמר את שניהם בגוף לאורך זמן לשם אפקטיביות האימון.

לעצות נוספות בנושא אימון כושר אישי ניתן להכנס ולשאול שאלות בפורומים מקצועיים כדוגמת פורום מאמני כושר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נרי רווה - שותף לאתר טכנאי לשירותך המציע שירותי טכנאי מכל הסוגים ובכל אזור מגורים. באתר תמצאו מאות טכנאי מחשבים, גז, מקררים, מזגנים , טלויזיות ואחרים מומלצים. ההרשמה והפרסום לטכנאים חינם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נרי רווה

מאת: נרי רווהמחשבים וטכנולגיה - כללי01/07/101645 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שהמחשב הפסיק לעבוד בדיוק בזמן בו הייתם זקוקים לו? לי זה קרה די הרבה. למזלי, בעברתי עסקתי בתחום תיקוני מחשבים ולמדתי קצת איך מתקנים ומה עושים.

מאת: נרי רווהביקורות מוצרים01/07/101955 צפיות
כולנו רגילים להשתמש במערכת הגז הביתית המוכרת. כמה טבעי בעבורנו לסובב את אחד מברזי הגז, ללחוץ על המצת ולהתחיל בבישול ארוחה חמה ומלאת אהבה למשפחתנו. למערכת הגז הישנה חסרונות רבים. לא תמיד אנו חושבים עליהם. ניקח מספר מקרים נפוצים שאני בטוח שקרו למרביתנו

מאת: נרי רווהבתים משותפים16/10/091068 צפיות
האינסטלטורים הם בעלי מקצוע אשר עיסוקם הוא בתחום התקנת צינורות מים וביוב, תיקונם ואחזקתם. כמובן שבין היתר כוללת עבודתם (ואולי בעיקר) את נושא פתיחת סתימות הביוב והסתימות בניאגרה. אינסטלטורים הקרויים בעברית גם שרברבים יכולים בנוסף לאלו גם ליעץ בנושאים הקשורים בעבודות אינסטלציה כמו למשל כיצד תוכלו לפתוח סתימה בעצמכם.

מאת: נרי רווהבריאות ורפואה כללי06/09/09911 צפיות
במקסיקו ובארצות דרום אמריקה שם פרצה המגפה בגדול עובר לאיטו החורף ואיתו המגפה - מעניין לראות שאותם יעדים אשר נחשבו עד כה ליעדים מסוכנים כיום בטוחים יותר לאור העובדה שהשפעת - ככל שפעת אחרת תוקפת רבים בחורף. אם זאת לאחרונה כאמור נראים מקרים שונים של בני אדם אשר נדבקו והם אינם מנויים על קבוצות הסיכון עליהם דובר בעבר. אנשים ללא מפדע בריאותי כלשהוא - בריאים לחלוטים נדבקים - ובקצב גבוה עד פי ארבע. במאמר זה ננסה לתת לכם מספר הנחיות כך שהסיכויים שלכם לעבור את החורף בשלום יהיו גדולים יותר.

מאת: נרי רווהריהוט 24/08/091071 צפיות
ישנם הבדלים משמעותיים לרוב בין נגרים שונים הנובעים משנות ניסיון, ידע מעשי והכשרות .לעיתים ההבדלים בין הנגרים מזעריים עד כדי כך שקשה למעשה להבחין בינהם ממבט ראשון. הנכון הוא להבחין בין איכות עבודות רק במוצר הסופי כלומר באיכות ובעמידות הרהיט לאורך השנים. אולם באופן מעשי לרוב לא מתאפשר לנו להשוות בין נגרים על סמך עובדות עתידיות. מבחינת המלצות, אין כמו המלצות חברים או קרובי משפחה אולם גם אז, לא נדע בודאות כי נקבל שירות איכותי וכי בעל המקצוע לא היה במוד הנכון בעת שסיפק את העבודה הראשונה.

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185634 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184603 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184022 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163580 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152667 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143024 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142854 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica