חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות שבאימון כושר אישי

מאת: דודישאימונים19/03/20184019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי. פעילות גופנית סדירה משפרת את איכות החיים, תורמת למצב הרוח, שומרת על הבריאות והמשקל ומאזנת אותנו ואת גופנו מה שבא לידי ביטוי ברוב המטלות היומיות גם שעות לאחר האימון.

כיום יש שיטות רבות להתאמן: לבד בבית, שיעורי אונליין, חדרי כושר, חוגים והיד עוד נטויה. ובכל זאת, המתנה הטובה ביותר שתוכלו לתת לעצמכם הוא מאמן כושר אישי. למאמן כושר אישי יתרונות רבים אותם תוכלו לראות בבירור תוך מספר מפגשים ואז כבר לא תוכלו לפנות לאחור ולוותר עליו.

מגביר מוטיבציה: כולנו מכירים את רף המוטיבציה שמתחיל מאוד גבוה ולאט לאט יורד. ואז מתחילים התירוצים ובלי ששמנו לב, הפסקנו להגיע לחדר הכושר ואנו משלמים על מנוי לחינם. מאמן כושר אישי הוא אדם פרטי שיוצר איתנו קשר, קובע איתנו אימונים ו"יושב" עלינו להגיע לתוצאות. הסיכוי שנפסיק תהליך באמצע כשאנו מתאמנים עם מאמן כושר אישי נמוך בהרבה מאשר אם התאמנו בחדר כושר או לבד.

ידע וניסיון: למאמן כושר אישי יש המון ידע וניסיון אותם הוא חולק איתנו ובכך משפר את הביצועים שלנו. הוא יודע להבחין מה מתאים לנו, מכיר את הפיזיולוגיה שלנו ובקיצור – מומחה בתחום. כמו שתמיד נלך לתקן את הרכב שלנו במוסך, כך גם כדאי להעדיף איש מקצוע בתחום האימונים האישיים.

התאמה מדויקת: זהו היתרון הגדול ביותר אצל מאמן כושר אישי. הוא מכיר אותנו, את ההיסטוריה שלנו, את הגוף שלנו ואת הצרכים שלנו. הוא יתאים עבורנו תכנית שתהיה מדויקת בשבילנו ובכך תביא אותנו לתוצאות מדויקות יותר. בחדר הכושר לא תמיד למדריכים יש זמן אלינו וגם אם כן, הם לא מכירים אותנו באופן אישי ולא יכולים להקדיש לנו את מה שמקדיש לנו מאמן הכושר האישי.

השקעה בעצמנו: כאשר אנו משלמים לבעל מקצוע שיעשה את הטוב ביותר עבורנו, הוא משקיע בנו ונותן לנו את התחושה שאנחנו כרגע הדבר היחיד שחשוב בשבילו. מאמן הכושר שלנו מתחבר אלינו ולעיתים נוצרת ידידות המביאה לתוצאות לצד הנאה. אנו עוזבים את המטלות שלנו ודואגים אך ורק לעצמנו לצד איש מקצוע שיעשה הכל בשביל שנהיה מרוצים.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186674 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183661 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811156 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183351 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181802 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182838 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182453 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185629 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184601 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים14/03/163578 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152663 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143021 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142851 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

מאת: אמיר פטיטואימונים14/05/145031 צפיות
היום אתם יכולים למצוא מאמן כושר אישי בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ בקלות. אם אתם רוצים אתם יכולים להתחיל לבדוק באתר של שרון פרסונל טריינר שמציע מגוון גדול של אימונים שונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica