חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זוגיות ספורטיבית: מאמן כושר אישי לשניים

מאת: דודישאימונים14/03/20163581 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שעת ערב מוקדמת, אתם זרוקים מול הטלוויזיה על הספה, או גרוע מכך במיטה, מלטפים מבלי לשים לב את הבטן שתפחה לה מנשנושים וחוסר מעש, לא מתרגשים בכלל מכך שיש הרבה מה לתפוס אצל שניכם. אתם כבר רגילים אחד לשני וזה נורא מקסים שאתם אוהבים את עצמכם כמו שאתם, עם הצמיגים והכול, אבל חבר'ה, עוד מעט קיץ, ותצטרכו להעלות תמונות שלכם בפייסוש מהחופשה בתאילנד. אז תתחילו לחשוב קדימה!

אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות. גם אלמנט המשחק והתחרותיות יסייעו לכם להצליח במקום שבו מתאמנים בודדים רבים נופלים. הנה לכם 10 סיבות לגרד את עצמכם מהספה ולפסוע יד ביד לעבר חדר הכושר הקרוב אליכם:

1. לא תוכלו לשקר בעבודה או בפני החברים איך קרעתם את עצמכם אתמול על האופניים, כשבעצם ישבתם בקפיטריה וראיתם הפח הגדול, כשיש לכם עד חי וקיים שראה בדיוק איזה מכשירים עשיתם וכמה סטים עשיתם. האח הגדול נמצא אתכם כל הזמן ואתם לא יכולים לאכזב אותו.
2. אם אתם מסתבכים עם משהו, נגיד עם משקולות, יש מי שיהיה שם בשבילכם ויתמוך בכם בזמן שאתם עושים את התרגיל. אם אתם הולכים לאיבוד עם הספירות בכפיפות בטן, יש מי שיחזיק לכם את הרגליים ויספור בשבילכם כמה עשיתם (וככה גם לא תוכלו לרמות שעשיתם 10 במקום 15).
3. אם לא תעבדו כמו שצריך, לא רק שאתם תגרמו לעצמכם לרגשות אשם, אלא שמישהו נוסף יעזור לכם בעניין הזה ויעצים את התחושה פי כמה וכמה. אתם תרגישו כל כך רע עם עצמכם שלא תוכלו להרשות לעצמכם לחיות עם התחושה הזאת לאורך זמן. כך בדיוק גם ירגיש הצד השני.
4. מי כמוכם מכיר טוב יותר את ניחוח הזיעה של בן הזוג השני, ותודו, ביניכם לבין עצמכם, שאתם מתים על הריח הזה והוא עושה לכם את זה. יש מצב שבבית תקפצו למיטה לפני שתעשו מקלחת, או שתלכו על מקלחת משותפת...
5. ככל ששניכם תיראו טוב יותר, מי שהכי ישים לב לזה הם אתם, זה יגרום לכם להרגיש סקסיים יותר ואתם תמשיכו להתאמן עוד רבות וארוכות במיטה. הרבה מעבר לתכנית האימונים שרשם לכם מאמן כושר אישי.
6. עייפים, סחוטים, מתחילים לזלזל – חס וחלילה! אתם בתחרות עכשיו עם בן הזוג והתערבתם שמי שיישבר קודם יקנה לשני שייק פירות עשיר בויטמינים בסוף האימונים, ואתם הרי לא רוצים להפסיד בשום פנים ואופן. התחרות ביניכם היא שתגרום לכם לעשות את כל תכנית האימונים כמו תלמידים מצטיינים.
7. אתם יכולים לפרגן אחד לשני על העבודה הקשה ומילה טובה תמיד תורמת לכבוד ההדדי ביניכם ומתמרצת להמשיך ולהתאמן.
8. יהיה לכם קל מאוד לבחור מתנות אחד לשני ביומולדת – חולצה מדיפת זיעה, מימיה מיוחדת, נעלי ספורט חדשים. אין כמו מתנה שימושית שבן הזוג באמת צריך.
9. אם לכל שבת יש מוצאי שבת, לכל אימון יש מסאג' מפנק שבא אחריו!
10. במקום לריב אחד עם השני על הדברים שמחרפנים אתכם – לכו לחדר כושר ותוציאו את כל הקיטור על המכשירים במקום אחד על השני.

איך אפשר לשפר את הפוריות והכניסה להריון באמצעות תזונה

 



תגיות המאמר: מאמן כושר אישי


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186678 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183664 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811196 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181809 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182841 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182457 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185634 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184603 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184022 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152667 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143024 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142854 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

מאת: אמיר פטיטואימונים14/05/145033 צפיות
היום אתם יכולים למצוא מאמן כושר אישי בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ בקלות. אם אתם רוצים אתם יכולים להתחיל לבדוק באתר של שרון פרסונל טריינר שמציע מגוון גדול של אימונים שונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica