חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון כושר בשיטה שטרם ראיתם

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/20152663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם הטכנולוגי מביא חידושי אל חיינו חדשות לבקרים, הפעם ישנו חידוש לגבי האופן בו אנו רגילים להתאמן והוא החל את צעדיו הראשונים בפיתוח מקורי עבור אסטרונאוטים שהיו צריכים להפעיל את השרירים על מנת להימנע מניוון שלהם.


איך מבצעים אימון בשיטת ems?

ישנו בגד מיוחד אשר נתפר במיוחד עבור מגע במרבית השרירים החשובים לביצוע אימון מעין זה, כאשר הבגד מחובר למכשיר ems club דיגיטלי שקצת דומה לצג של מכשיר הליכון מקצועי ורחב.

מאמן כושר אישי מדריך את המתאמן לגבי סטים של תרגילים ומכוונן את המכשיר בהתאם לרמת המאמץ הרצויה. כך נוצר גירוי חשמלי של השרירים הרלבנטיים ונוצר אימון של קבוצת שרירים גדולה באימון קצר אחד של כ- 20 דקות.


אימון בשיטתemsלעומת אימון רגיל

רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.


למי מתאים אימון מסוג זה

כל אדם בריא אשר מעוניין להשיג אימון אינטנסיבי של שרירי הגוף, להרזות ולחטב אותו באימון קצר של 20 דקות, יכול להצטרף אל ems club ולהתחיל להתאמן בשיטה מתקדמת וחדשה.

קבוצת אנשים אינה יכולה לבצע אימון זה והיא: נשים בהריון, אנשים בעלי אפילפסיה, חולי סכרת, חולי סרטן, בעלי קוצב לב ובעלי בקע. כמו בכל מכון כושר אליו מעוניינים להירשם ישנו מעבר על המצב הבריאותי של האדם שמעוניין להתחיל באימון על מנת להימנע ממצב בו אדם שאינו מורשה לבצע פעילות כזאת ניגש לאימון.

 



תגיות המאמר: ems club


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211482 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213563 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211175 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185630 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184601 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184020 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163578 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143021 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142852 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

מאת: אמיר פטיטואימונים14/05/145031 צפיות
היום אתם יכולים למצוא מאמן כושר אישי בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ בקלות. אם אתם רוצים אתם יכולים להתחיל לבדוק באתר של שרון פרסונל טריינר שמציע מגוון גדול של אימונים שונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica