חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגנה על זכויות יוצרים

מאת: קידום אתריםקנין רוחני06/03/20128108 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגנה על זכויות יוצרים

בכל יצירה שהיא קיימת הזכות לזכויות יוצרים, כאשר היצירה היא קניין רוחני של היוצר המקורי והזכויות בה הן שלו בבלעדיות.
נושא הפרת זכויות יוצרים קיים בעיקר באינטרנט כיום, למרות שגם באולם הריאלי(עיתונות, ספרות, אמנות, אדריכלות, פטנטים) הוא נושא חזק מאוד ומדובר מאוד בעיתונות ובתקשורת.

הגנה על זכויות יוצרים לא תמיד חייבת להעשות בצורה של פטנט, אולם במידה ולא נרשם פטנט על המצאה, תביעת זכויות יוצרים יכולה להיות בעייתי מהבחינה הראייתית, כך שיהיה מאוד אפילו עם עורך דין זכויות יוצרים מיומן, לתבוע את הפיצוי על ההפרה.

זכויות יוצרים באינטרנט
באינטרנט לעומת העולם הריאלי, נושא זכויות היוצרים בעבר היה פרוץ מאוד בכל הקשור לסרטים, וידאו, תמונות וטקסטים, כאשר העתקה ו\או הפצה של כל אחד מאלה נחשבת להפרת זכויות יוצרים במידה ואין אישור ברור ובכתב מבעל הזכויות לגבי תנאי ואופן הפצת התכנים שבבעלותו.
אתרים גדולים שהתעסקו בשיתוף קבצים, ברמה עולמית, נסגרו על ידי שלטונות המדינות בהן היו מאוחסנים שרתי האתרים, אחד האתרים המוכר לכולם נמצא בארה"ב ונסגר ביום בהיר לאחר החלטת בית המשפט האמריקאי על ידי הארגון הפדרלי.
נושא המדיה, ושילוב תמונות במאמרים באינטרנט הוא נושא לוהט מאוד, לשם כך הוקמו אתרים המאפשרים רכישת תמונות מאת היוצרים בתשלומים סמליים, המאפשרים פרנסה ליוצר, שקט נפשי למשתמש המבוטח על ידי רישיון שימוש בכל תמונה ותמונה שהוא רוכש.
מחירי תמונות בעלות רישיון שימוש מאת היוצר שאינן מפרות זכויות יוצרים נעים בין 1$ - 10$ כאשר תמונות שעולות 10$ הן לרוב איכותיות ביותר וניתן להשתמש בהן גם להדפסה.

הגנה על זכויות יוצרים יש לעשות באמצעות שימוש בכיתוב או סימן המורה כי המוצר או המידע מוגן בזכויות יוצרים, אחד הסימנים המוכרים לכל היא האות סי (C) האנגלית המסמלת כי היצירה, תמונה, ספר, מאמר מוגנים בזכויות יוצרים, אין להעתיקם או לשכפלם ללא אישור מפורש בכתב והכל בהתאם לתנאים וההגבלות הקבועים בחוק זכויות היוצרים.
במקרים בהם אדם מעוניין להגן על זכות היוצרים שלו, ביצירה מכל הסוגים מומלץ להתייעץ עם עורך דין קניין רוחני המתמחה בנושא ויכול לשמור על זכויות היוצר בצורה הטובה ביותר מבחינה חוקית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult = קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםצרכנות12/08/13950 צפיות
אתר הקניות של ישראל "בחינם" קראו ולמדו מה הוא מציע ובאיזה מחירים, כל המידע נמצא בעמוד זה.

מאת: קידום אתריםאופניים13/06/131355 צפיות
כתבת סיקור על חנות אופניים חשמליים שהתחילה כחנות קטנה וכיום היא אחד השמות הנחשקים ביותר בישראל בתחום האופניים החשמליים, לאחר עסקה של כמעט 2מיליון שקלים.

מאת: קידום אתריםדיני משפחה13/11/121622 צפיות
מדוע חשוב לערוך תיק ותהליך גירושין רק בעזרת עורך דין גירושין המתמחה לנושאי המשפחה השונים?

מאת: קידום אתריםרכב04/11/121779 צפיות
מלגזות אדם הולך בהחלט משמשות בתעשייה בצורה רבה, למרות שמלגזות הן אחד הכלים הכי שכיחים בתעשייה לא תמיד רואים את פעולתן בצורה ברורה.

מאת: קידום אתריםנדל"ן11/10/121494 צפיות
שנה לאחר מחאת האוהלים ושלל ההבטחות בתחום הדיור, נראה כי רמות המחירים נשארות גבוהות. הקיפאון של החורף האחרון "נמס" ויש גידול בביקוש ובהיקף העסקאות.

מאת: קידום אתריםניקיון28/08/121520 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעמל הבית הוא ניקוי חלונות לשם כך ישנו מנקה חלונות לבתים פרטיים המתמחה בניקוי חלונות אינטנסיבי.

מאת: קידום אתריםרכב20/08/121117 צפיות
כל רכב דורש בשלב זה או אחר בחייו התערבות של בעלי מקצוע שונים, אם כן אילו בעלי מקצוע הם החשובים ביותר בעולם הרכב?

מאמרים נוספים בנושא קנין רוחני

מאת: tiloniקנין רוחני09/05/171684 צפיות
תשלום עבור רישום סימן מסחר מושפע מכמות האגרות ומסוג האגרות שיש לשלם, ממקרים לא צפויים של התנגדויות, מהיקף ההשקעה הנדרשת מעורך הבקשה ועוד. לאור כל זאת ניתן להבין כי עלות רישום סימן מסחר לא יכולה להיקבע מראש וכי היא יכולה להשתנות ממקרה למקרה ובכל מצב

מאת: ניב אבןקנין רוחני13/02/171613 צפיות
איזה רעיון טוב יש לכם הבוקר? משהו מהפכני שיכול להציע שינוי מרענן לדרך שבה כל אדם בעולם המודרני או אפילו אנשים ממדינות העולם השלישי יכולים לנצל בצורה תדירה? לפני שאתם הופכים את הרעיון לכדי פטנט רשום קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: רוני הכהןקנין רוחני06/02/171668 צפיות
הרבה לפני שפטנט מתקדם אל עבר שלבים מורכבים של פיתוח, תמיד ראוי שיתבצע חיפוש מקיף שלפיו יהיה ברור עד כמה הוא חדש ומקורי.

מאת: שרון צרפתיקנין רוחני23/11/161766 צפיות
תהליכים מאוד מורכבים שכן כדי שהמצאה תהפוך להיות פטנט רשום ומוצלח צריכים סוללה שלמה של בעלי מקצוע בתחום. מה כולל צוות מנצח להעמדת פטנט?

מאת: אופירקנין רוחני30/12/151887 צפיות
לעתים, נוטריון צריך לנסח אישורים המעידים כי הכתוב בהם – אכן נכון. ישנם כל מיני מסמכים שבלעדיהם לא ניתן לקדם תהליכים בארץ ובעולם. כך, למשל, אישור שאדם מסוים חי הוא אחד מאותם אישורי נוטריון המעידים כי האדם נותר בחיים.

מאת: ראובן ברמןקנין רוחני14/07/152149 צפיות
עורך הפטנטים ראובן ברמן מחברת אדיסון עורכי פטנטים www.epal.co.il מסביר בצורה פשוטה מהו פטנט, התנאים לרישום פטנט, תהליך הרישום, ועוד.

מאת: רוני אילןקנין רוחני07/02/148087 צפיות
המילה "מקוריות" היא מילה מרכזית ביותר בכל הקשור לדיני זכויות יוצרים. רוני אילן מסביר כי המשמעות שלה היא שהמקור של היצירה, בין אם מדובר בשיר, סיפור או פסל קינטי, הוא ביוצר שלה, כלומר שהיצירה תהיה הקניין הרוחני שלו ורק שלו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica