חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם יש התעמלות פילאטיס בתל אביב

מאת: בתיה כץפילאטיס10/03/2012935 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התעמלות בשיטת הפילטיס היא ספורט אשר המקור שלו הגיע באמצעות תרגול פיזיותרפיה אחרי פציעה או תאונה

מי הוא ממציא שיטת פילאטיס?

ממציא השיטה הוא גו'זף פילאטיס שהשיטה קרויה על השם שלו, הוא פיתח אותה למטרת החלמה ושיקום של פצועים, במשך הזמן נודע כי התרגילים בפילאטיס מביאים מענה לא רק להחלמה ושיקום אלא הם מהווים גורם חשוב מאד לחיטוב הגוף ע"י שילוב של חיזוק השריר והארכתו.

אימונים בשיטת הפילאטיס הפכו להיות מאד פופולאריים עבור סוגים שונים של אנשים באוכלוסיה ולא רק לספורטאים ורקדנים, בגלל זה כיום נפתחו חוגי פילאטיס רבים עבור כל הציבור, לגברים ולנשים כאחד.

בערים המרכזיות החוג מתבצע בקבוצות גדולות, אפשרי למצוא אוסף גדול של חוגי פילאטיס בתל אביב, ירושלים, חיפה וכדו'לעומת הערים בפריפריה שבהם, החוגים מתקיימים בדרך כלל בקבוצות יותר קטנות.

האם צריך מאמץ גופני גדול להתאמן בפילאטיס?

האימון ההתעמלות בשיטת הפילאטיס הוא לא קשה לביצוע ואפילו אין צורך בהשקעה רבה של אנרגיה, בזמן שאנחנו מתרגלים באורח תמידי ובעקביות, מגיעים לתוצאה של גוף חזק וגמיש. במהלך שיעור הפילאטיס, עשויים להגיע במהלך אימון ומתיחות מסובכות לתנוחות שאיננו מגיעים אליהם במהלך היום על ידי עריכת מתיחות שהמטרה שלהם היא הארכה וחיזוק של שרירי הגוף ושיפור היציבה.

סלבריטאים כמו שחקנים ואנשי תעשיה מתעסקים באופן תדיר בכושר גופני כדי להיראות במיטבם היות והם מופיעים מול אור הזרקורים. כיון שחלק רב מאד מאנשי הסלבריטי גרים בתל אביב, פילאטיס בתל אביב מאז ומעולם מבוקש יותר ממקומות אחרים.

קיימים די הרבה מכוני סטודיו לפילאטיס בתל אביב וישנם אף מאמנים שעברו הכשרה מקצועית לפילאטיס בתל אביב ולכן מגיעים אליהם סוגים רבים של אנשים מערי המרכז אשר מעוניינים לחזק ולחטב את הגוף לפתח את השרירים, ואפילו את השרירים היותר עמוקים על ידי שהם מתאמנים ומתרגלים עפ"י השיטה.

האם פילאטיס מחטב את הגוף?

התשובה הינה חיובית וזה ממספר גורמים:

1. באמצעות התרגול בפילאטיס אנו מחזקים את אותה השרירים המיצבים, מתרגלים תנועתיות של עמוד השדרה, ייצוב שכמות וצוואר ומיקום אגן וצלעות, כתוצאה מכך האיברים מתמקמים במנח הטבעי שלהם והגוף מזדקף והופך ליציב.

2. התרגילים בפילאטיס מתבצעים מהמקום הארוך ביותר של השרירים מה נותן לשרירים להיות ארוכים ומשורטטים.

3. כתוצאה מהאימון בפילאטיס, השרירים המייצבים הופכים חזקים וגורמים להצרת היקפים.

4. בכל אימון בפילאטיס, שמים דגש בנושא סדר גיוס נכון של כל השרירים, דבר אשר שמביא את הגוף לנוע בקלילות ובחופשיות.

לסיכום: שיטת פילאטיס טובה עבור כל אחד ואחד שמעוניין, לאו דוקא לחולים הזקוקים לשיקום, או לספורטאים ורקדנים. פילאטיס בתל אביב מתבצע בקבוצות גדולות יותר מהערים הקטנות

התעמלות ע"י פילאטיס נותנת לכולם מלבד כושר גופני וחיזוק השרירים, להרגיש מעולה ולהראות חטוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196064 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196031 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195930 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196054 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196015 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991751 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195789 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215217 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: איציקפילאטיס01/01/148871 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310064 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/132360 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/128533 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/128443 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128848 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica