חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרגול בעזרת פילאטיס גורם להשפעה ותחושה מעולה על המתאמן

מאת: בתיה כץפילאטיס10/03/2012709 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתקופה הזאת הרבה אנשים נעשים יותר מודעים לתופעה זו שרצוי לצרף ספורט בחיי היום יום כדי לשמור על אורח חיים רענן, בעל איכות בהרבה כדי להעלות את רמת החיים.

ההתעמלות בשיטת פילאטיס צוברת תאוצה רבה מאד בעת האחרונה, כבר הוכח הן במחקרים שנעשו ואף עפ"י מה שמובא מאנשים העובדים בתחום הרפואה, כי לאימון בפילאטיס קיימת חשיבות רבה לגרום לשיפור של תפקוד הגוף כולו.

יש אפשרות לתרגל פילאטיס במספר דרכים שאחת משיטות אלה הינה פילאטיס מכשירים. פילאטיס מכשירים מגיש לכולנו לבצעתרגילים בדרך הכי מדוייקת כמו כן הוא למעשה מסייע בידי מתאמנים מתחילים לעשות כהוגן את מרבית התרגילים באופן מדוייק בנוסף לכך הם הרבה פחות נדרשים להיות מרוכזים בביצוע ויותר בהאזנה לשרירים תוך שימת דגש על הנשימה.

מה מעניק לכולם פילאטיס מכשירים:

תרגול בעזרת פילאטיס גורם להשפעה ותחושה מעולה על המתאמן, גם פילאטיס רצפה וכך גם פילאטיס מכשירים הכולל מגוון רחב מאד של עזרים המפתחים את השרירים ופועלים באורח ממוקד על השרירים ועל המפרקים בגוף,החל מרצועות קלות משקל שניתן לעסוק ולתרגל איתם בבית עד למכשירים היותר מורכבים, הספורט בפילאטיס מכשירים מאפשר למתאמן לשפר גמישות בהדרגה אף אצל הגיל המבוגר, בנוסף הוא מחזק את השרירים ועבודה על יציבה באופן מבוקר.

מה היא היחודיות של פילאטיס מכשירים?

פילאטיס מכשירים, פותח ע"י גו'זף פילאטיס, המכשירים הינם מיוחדים, המכשירים מאובזרים בקפיצים, ידיות תומכות וברים מייצבים. המכשירים מתבססים בעזרת התנגדות של הקפיצים, מצד אחד, הם יוצרים התנגדות וגורמים לעומס על השרירים, אך מנגד, פילאטיס אביזרים נותנים כיוון לטווח תנועה בהרבה יותר גדול לשרירים ולמפרקים עניין העשוי לעזור לכל מתאמן להרגיש חזק בהרבה, להתעסק באופן המתאים ליכולות שלו ועל ידי כך הוא מביא לידי ביטוי את הכישורים הקיימים בו ובזאת הוא בא בקלות יחסית להישגים חשובים.

היכן מומלץ להתאמן בפילאטיס מכשירים?

הרבה מכוני כושר שמציעים אשר מציעים אימונים בפילאטיס, יעניקו לכולם את האפשרות להתאמן בפילאטיס מכשירים. יש מכונים המעבירים אתהשיעורים רק עם חלק מהאביזרים כדוגמת רצועות אימון או לחילופין כדור וכאשר אתה נרשם לחדר כושר, במידה ואתה מעוניין גם לתרגל שיעורים בעזרת פילאטיס מכשירים, רצוי לברר איזה סוגים של מכשור פועלים בו כיון שלא בכל חדר כושר יש את הציוד הנדרש לפילאטיס. כיון שמדובר פה אודות ציוד שנדרשת לו התקנה מיוחדת.

כל אחד שחפץ להתאמן בפילאטיס מכשירים, צריך לברר היכן קיים בנמצא מכוני פילאטיס יעודיים, צריך לקת בחשבון כי במכונים אלו פועלים צוות מדריכים מומחים ביותר, חוץ מזה, ישנם במכונים אלו מבחר די רחב של מכשירים כך שישנה אפשרות להתנסות במגוון די רחב של מכשירים עד שמגיעים למציאת המכשיר המתאים לנו מבין כולם.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196046 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196015 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195914 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196038 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/195998 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991269 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195772 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215197 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: איציקפילאטיס01/01/148870 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310063 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/132359 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/128532 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/128443 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128847 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica