חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה המטרה של האימונים בפילאטיס שיקומי?

מאת: בתיה כץפילאטיס10/03/20128683 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת פליאטיס היא בעצם שיטת אימוני התעמלות מיוחדים אשר פותחה על ידי מפתח השיטה הנודע ג'וזף פילאטיס, השיטה משלבת בתוכה תחומים כאלה ואחרים אשר מתאימים לכאלה אנשים שמצב בריאותם יציב, כמו כן השיטה מומלצת גם כן לאנשים שהם סובלים מבעיות אורטופדיות כמו לדוגמה מיחושים ופגיעות בגב, בברכיים, בכתף, במרפק, כף היד, ירך ואגן, מיחושים ופציעות בצואר, בקרסול וכף הרגל או לחילופין כאלה יחד עם בעיות נוירולוגיות המציאות היא כי פילטאיס שיקומי מטרתו גם על מנת לשקם ולהקל על סבלם של אותם אנשים שהם אינם יכולים לפעול במהלך היום יום.

פילאטיס שיקומי מטרתו בעצם היא להשלים את החיסרון של טיפולו הסימפטומאטי נקודתי של הפיזיותרפיסט או האורטופד.

מה המעלות של פילאטיס שיקומי:

ע''י השיקום בפילאטיס שיקומי, קיימת אופציה להתאמן בכל מיני מצבים שונים של הגוף, בעמידה, בישיבה, בשכיבה, הכל בתאום למצב של המיחושים והנזק. המאמן מביא תרגילים אשר מתאימים למצב שסובל הבן אדם. שיטת הפילאטיס נעשית בטכניקה מאד דייקנית ועל כן היא בעצם מאד טובה לבני אדם שהם חייבים את התנועה בצורה המדוייקת יותר, כדי לבצע תנועה שאין בה הרגשה של כאב.

מה המטרה של האימונים בפילאטיס שיקומי?

תרגילי הפילאטיס מטרתם לתרגל כל שריר ושריר הנמצא בגוף, הפילאטיס מביא מענה לשרירים המייצבים שכאשר האדם מפעיל את אותם שרירים נכון וכאשר שרירים אלה יתחזקו, תהיה היכולת לערוך תנועות רבות מאוד שיגרמו להטבת המצב גם של חומרת הכאבים ואף של טווחי התנועה.

בשיטה זאת של פילאטיס בתחום השיקומי, עושים שימוש באביזרי עזר אשר נועדו להביא להקלה וכן גם להקשות על התרגיל בשביל לערוך את התרגיל בכיוון המדויק ביותר שקיים, הדיוק בתנועה הינו בעצם פרט חיוני ביותר בזמן ביצוע התרגילים וכאשר המדריך הוא מדריך באופן מדויק, התנועה מסוגלת להתבצע בלי מיחושים וכאבים כלל . בנוסף לכך, ישנה מעלה להיעזר בטכניקה של נשימה בשיטה נכונה ובאופן זה שהיא אמורה להביא להשפעה בעניין חלקים מסויימים שאנו עושים ועל ידי כך היא אמורה להקל גם בעניין הכאבים תוך כדי ביצוע תרגילים.

הכלל המנחה אומר שאפשר לשקם ולתת סיוע אף לבני אדם אשר לא בריאיםבעזרת שיטת פילאטיס שיקומי, לשם כך נדרש לדעת את אותם עקרונות הפילאטיס וכן את עקרונות השיקום וללכת לטיפול אך ורק ממאמן שקיבל הכשרה, כדאי ואף מומלץ ביותר לבקש תעודות ומסמכים מתאימים בשביל שנהיה הכי בטוחים עד כמה שאפשר שהמאמן יוכל לספק ולהביא לנו את אותו הטיפול המדויק והמתאים בעבורכם.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196037 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196005 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195905 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196030 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/195988 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1990968 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195765 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215183 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: איציקפילאטיס01/01/148868 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310062 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/132359 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/128532 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/128440 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128846 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica