חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנת מזגנים

מאת: שמואל אסייאגבית חכם13/03/2012917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התקנת מזגנים

כפי שניתן לראות ישנם מאות פיתוחים של סוגי מזגנים העובדים על טכנולוגיה מתקדמת. לאחרונה אנו יכולים לראות חשקנים חדשים בשוק טכנולוגית המזגנים. כמו שאר המוצרים אותם משפרים היום כך גם המזגנים עוברים המון שינויים בשנים האחרונות, ידוע כי המוטו היום הוא להפעיל מוצרי חשמל שלא דורשים הרבה אנרגיה ועל ידי כך בעצם לחסוך מאיתנו כספים בצריכת החשמל וכן מצד שני לשמור על אנרגיה ירוקה.

מזגנים וחשמל

במדינת ישראל אנו עדים לתופעה המתרחשת ברוב זמן השנה אך בעיקר בקיץ כאשר צריכת החשמל עולה ביותר מחמישים אחוז עקב השימוש במזגנים, למרות גודלה הקטן של מדינתנו אנו אחת מצרכניות החשמל הגדולות בעולם ביחס לשטחה הקטן של המדינה ואפשר גם לומר כי בזמן הקיץ אנו מגיעים לשיאים המשתווים עם צרכניות חשמל ענקיות כמו אנגליה וגרמניה.

מזגן חסכן

כבר יותר ממאה שנה שהשתנו לא מעט טכנולוגיות בשוק המזגנים אך הטכנולוגיה שכבשה את לב הצרכנים היא טכנולוגיית אינוורטור אשר תפקידה היא לחסוך בחשמל ולהיות ידידותית לסביבה. כל טכנאי מזגנים יודע כי המזגן בטכנולוגית אינוורטור הוא הנמכר ביותר בשוק, כמעט ולא דורש תיקון מזגנים ודרך הפעולה שלו היא היעילה ביותר.

תיקון מזגנים

ההצלחה של המזגן עוררה סערה רבה בקרב צרכני המיזוג בעולם ואפשר לומר כי המכירות גדלות במאות אחוזים משנה לשנה, יש טכנאי מזגנים הטוענים כי עוד מספר שנים סוג זה של מזגן יהיה הנפוץ ביותר והשולט ברוב העולם המשתמש בשירותי מיזוג אוויר.

טכנאי מזגנים ביפן הם הממציאים של השיטה הזאת המקטינה את צריכת החשמל בשלושים אחוזים, עניין נוסף המביא אנשים להתעניין ולרכוש את המזגן הוא שאין כמעט מקרים בהם יש תקלות עם המזגן ולכן כמעט של נצטרך לבצע תיקון מזגנים בזמן השימוש שלנו במזגן האינוורטור.

יתרונות מזגנים

היתרונות אותם אנו מקבלים באופן משמעותי על ידי שימוש בטכנולוגיה זאת הם: מיזוג מהיר יותר של החלל, פעולה שקטה, שמירה על אותה טמפרטורת חדר לאורך זמן, אמינות ואיכות גבוהות מאוד, ייבוש מופחת של האוויר (פעולה זאת מאוד חשובה בזמן החורף כאשר אנו משתמשים במזגן לחימום החדר) , שמירה על גריעת לחות קבועה בזמן הקיץ.

לסיכום

כפי שהזכרנו היו המון שינויים בעולם המזגנים מאז הומצאה השיטה לפני מאה שנה אך אי אפשר להתווכח עם העובדות שמזגן בטכנולוגיית אינוורטור שבר שיאים מבחינת הביקוש שלו ובחינת הפרסים שגרף מאז הומצא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמואל אסייאג

מאת: שמואל אסייאגאירועים וחתונות – כללי23/04/121225 צפיות
קיימות דרכים רבות להנצחת אירוע מרגש בזכרונם של אהובינו, המשפחה, חברים, קולגות ומכרים. אחת הדרכים הנפוצות והיעילות הינן הענקת שי קטן דוגמת מגנטים לאירועים ההופכים את הרגעים המרגשים באירוע לחיים בזכרוננו שנים רבות.

מאת: שמואל אסייאגהדברה22/04/121251 צפיות
הדברת מזיקים ממבט קצת שונה מזה המוכר לכולנו. היצורים השורדים מיליוני שנים ומסוגלים לפתח תנאי מחייה פוריים בכל איזור - הופכים אתגר לא קל להתמודדות. על כך ועוד, במאמר.

מאת: שמואל אסייאגעיצוב גינות19/04/121105 צפיות
המאמר מביא לידיעת הגולשים מידע כללי בנוגע לתנודות הכלליות בתחום גינון על השינויים הרבים שנכנסו לענף לאחרונה, התפתחויות טכנולוגיות ותפיסתיות בעל היצע נרחב המאפשר הגשמת כל חלום טבע, עד לפרטים הקטנים ביותר.

מאת: שמואל אסייאגבניין ואחזקה - כללי16/04/121046 צפיות
דודי שמש הינם אחת ההמצאות הירוקות הלוקחות חלק משמעותי במגמת הפרו אקולוגית. התופעה מקבלת תאוצה על רקע הנזקים השונים הנגרמים במאות האחרונות לכדור הארץ, ועם עליית המודעות לאיכות הסביבה והחשיבות של שמירה אישית עליה בכל אחד מהבתים.

מאת: שמואל אסייאגאדריכלות פנים15/04/121229 צפיות
המיתון הגואה בשנים האחרונות, גורר עימו אי אילו השלכות על האוכלוסיות השונות, וניכר כי רבים מעדיפים לבצע עבודות שיפוצים בביתם, במקום לרכוש דירה חדשה ומרווחת יותר. מחקרים מראים כי מרבית עבודות השיפוצים המתבצעות, חורגות מהתקציב המקורי, ועלולות לגבות מחירים רבים נוספים בהיעדר תכנון נכון. כיצד נוכל להבטיח לעצמנו עבודה איכותית לטווח ארוך? על כך ועוד במאמר.

מאת: שמואל אסייאגאבטחת הבית03/04/121337 צפיות
מכשירי החשמל, השימוש בחשמל ואמצעי הזהירות שיש לנקוט בימינו במהלך השימוש בו הינם הכרחיים ורצוי כי כל מי שמשתמש באופן יומי בחשמל (דהיינו, כל אחד מאיתנו) , יידע להימנע מהסכנות הראויות ולעשות שימוש נכון המכשירי החשמל השונים. רצוי וטוב לקבל הדרכה על ידי חשמלאי מוסמך, אחד ממיני חשמלאים רבים באזור המרכז והארץ כולה.

מאת: שמואל אסייאגניקיון02/04/121075 צפיות
אכפתיות אישית לניקיון סביבתי מתחילה ביחס האישי שלנו לסביבה בה אנו נמצאים במהלך היום - בין אם בעבודה, ברחובות העיר או בביתנו הפרטי.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181706 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181572 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181435 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181501 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181667 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181510 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171641 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica