חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אהבה ממבט ראשון בזכות עיצוב לוגו

מאת: רונן חזיעיצוב גרפי14/03/2012782 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אהבה ממבט ראשון....

אתםנכנסים למשרד. שולחן, כסא וכוננית חומים. הכל כמו בכל שאר המשרדים, ובזמן שאתם מחכים לאדם איתו קבעתם פגישה, אתם יושבים וממתינים. מנסים להבין מהו אופי המשרד,כמה מסודר האדם איתו קבעתם אך טרם נפגשתם בעבר, האם יש לו משפחה, ומה בדיוק החברההזו שאותה הוא מנהל. כדי להעביר את הזמן את מחטטים באופן ספונטני בניירת שעלהשולחן, ומשהו צד את עיניכם. כרטיס ביקור בגודל סטנדרטי בלי שום סימן ייחודי כלפיחוץ, אבל משהו בו תפס אתכם. על הכרטיס לצד שמו ומספר הטלפון של אותו אדם,  יש גםלוגו חינני במיוחד. לוגו שאומר הכל, לוגו שגורם לך חשק לעבוד עם חברה כל כך פשוטהומסודרת. כשהפגישה מתחילה, למנהל החברה לא נותר כבר הרבה מה להסביר, הלוגו עשה אתשלו.

עיצוב לוגו – המסלול הישיר להצלחה בטוחה

על מנתשלוגו יצליח למכור כל כך טוב, הוא צריך להיות מיוחד ומוקפד.עיצוב לוגו איננו הצמדת שם חברה לתמונה או סמל, אלא יצירת קונספט, יצירת תעודת זהות, מין חלוןראווה אשר אמור להציג לקונה שעוד לא נכנס ורק הציץ במבטו, רושם עז, ומידע שלא יכוללעזוב אותו. עיצוב לוגו הוא מלאכת מחשבת, מלאכת מחשבת הכוללת הפיכת רעיון לסמל –לתמונה. הפיכת רעיון לתמונה חשובה מאוד מבחינה פסיכולוגית, משום שהיא משדרת עלרבדים קמאיים יותר של הנפש, וממילא בסיסיים יותר. רבדים אשר משתמשים לא מעטבאינסטינקטים, ומעבירים מידע למוח במהירות כזו שבדרך כלל לא ניתנת למעקב. משום כך,הרבה מההחלטות שלנו אינן מודעות, ומסיבה זאת חשוב ליצור לוגו שיחדור ישר אל תוךרבדים אלו בלקוחות שלך, ויגיד שם את "המלים הנכונות".

עיצוב לוגו – המיתוג שלך

לוגוטוב נבדל מלוגו טוב פחות לא באסטטיות שלו, או בכמה הוא נקלט בעין, אלא בעיקר בכמההוא משדר באופן מדויק את אופיו של העסק, או נכון יותר את האופי אותו רוצה מזמיןהעבודה לשדר. את מה שברצונך לשדר כחברה, עלייך להפוך לכמה שיותר פשוט, לכזה שניתןלהעביר דרך מבט אחד קצרת, מבט שיגרום לכל מי שיצפה בו, להתאהב במקום ולהישאר בו.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141214 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142562 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141595 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141334 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141231 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141330 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141258 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213662 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162016 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162397 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161966 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica