חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להגיע ללקוח בהזדמנות של שנייה בודדת

מאת: רונן חזיעיצוב גרפי14/03/2012862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להגיע ללקוח בהזדמנות של שנייהבודדת

למה חשוב עיצוב לוגו עבור כל עסק

גם עסק קטן חייב לקדם את עצמוולמתג את העסק. השאלה הגדולה שכל עסק נתקל בה היא כיצד להגיע אל הלקוח? מהי הדרךהעדיפה לפרסם וכיצד לקוחות נחשפים אל העסק שלכם? האם ישנה דרך לגרום ללקוח לזכור אתשם העסק גם בהפרש רב לאחר החשיפה הפרסומית? התשובה היא חיובית. ברגע בודד ניתןלהיחרט בזיכרונו של הלקוח , והלקוח יוכל לשלוף את שם בית העסק. הדרך הפשוטה והיעילהביותר היא עיצוב לוגו.

מהו עיצוב לוגו ולמה הוא משמש

עיצוב לוגו מורכב בדרך כלל מבחירת תמונה שקשורה לבית העסק,תמונה שמרמזת על העסק וכיתוב קצר של שורה הכוללת את שם העסק. לדוגמא- אם בית העסקעוסק במאפים אז לאותיות של העסק ניתן להוסיף כובע של טבח, ואם בית העסק עוסקבתכשיטנות אז שם של בית העסק עם ציוד של עדי. הלוגו מודפס על כל מסמך של העסק. ביןאם עבור הצעת מחיר ובין אם קבלות, חשבוניות מס, מעטפות או פתח בית העסק. העובריםוהשבים ליד בית העסק, האנשים שצופים ביום בעשרות דפי אינטרנט חשופים ללוגו למשךשניות בודדות בדרך כלל. קשה מאוד לגרום לאנשים להתעכב על שם העסק. אבל אם אתםמעוניינים שאנשים ידעו לשלוף את שם העסק בזמן הנכון יש לגרום להם לזכור את הלוגו.

האם כדאי לנסות לבד לערוך את עיצובלוגו

התשובה היא לרוב שלילית.עיצוב לוגו מתבצע טוב יותר כאשר הוא נעשה עם מעצבת גראפית שמתעסקת גם בנייר כתוב וגם בעיצובבסביבת האינטרנט. גם אם יש לכם תוכנת פוטושופ בגרסה ביתית למחשב  ורעיון מוצלח כדאילהשאיר את הביצוע לבעל מקצוע. בנוסף, הרעיון יכול להשתפר כאשר הוא מבוצע על ידיבעלי המקצוע, בדיוק כמו שאתם מעדיפים שיפנו אליכם במקום לנסות לבד.

מהן העלויות של עיצוב לוגו

המחיר שלעיצוב לוגו הוא תלת ספרתי. זוהי הוצאה חד פעמית, המשתלמת ביותר לבעל העסק. הלוגו שלכם הואעניין של תדמית ומיתוג העסק. הלוגו יכול להיקלט במחשבתו של הלקוח אפילו בשנייהבודדת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141591 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141229 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141328 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141256 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213630 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162300 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162006 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162392 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161962 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica