חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דגשים בבניית אתרים שכדאי לשים לב אליהם

מאת: טל אוראחסון אתרים17/03/2012915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מה כדאי להתמקד כשאנו מתעסקים בבניית אתרים ועל מה אפשר לוותר? במאמר הבא ננסה להסביר מה צריך לבקש מחברת בניית האתרים שאיתה נבנה את אתר האינטרנט שלנו. בימנו אתר אינטרנט מייצג פעמים רבותאת החלק העיקרי של העסק שלנו ההבדל המהותי בן עסק אינטרנטי לעסק שנמצא בתוך משרד פיזי זה בעיקר ההוצאות.

אתר אינטרנט בדרך כלל עולה פחות אם נשווה אותו יחסית למשרד או מחסן שנרכוש בשביל העסק שלנו. בעסק רגיל נצטרך לשלם שכירות חודשית או רכישת מקום במיליונים של שקלים במקרה של הרכישה,או עשרות אלפי שקלים במידה ורק נשכיר את הנכס. לעומת זאת באתר אינטרנט נשלם בדרך כלל מחיר נמוך על הקמת האתר ואולי עוד משהו קטן על איחסון שרת ומערכת ניהול תוכן.

אז איזה דגשים צריך בתחום בניית אתרים?

הרבה פעמים כשאנו מעוניינים בבניית אתר אנחנו גולשים ושואלים שאלות שלא יתרמו לנו הרבה לבניית האתר שלנו. אחד הדברים החשובים בבניית האתר שלנו זה אם אתר האינטרנט שלנו יהיה מותאם לקידום אתרים אורגני. היום קיימות מערכות שעושות את רוב העבודה בשבילנו, כלומר כשנפתח קטגוריה חדשה באתר המערכות כבר תכניס את הקטגוריה לכל הפוייינטרים שאליהם מתייחסים מנועי החיפוש.

ואם אתם שואלים מהם פויינטרים או מהם מתא טאגס אז זהו שאתם לא צריכים בכלל לדעת מה זה אם האתר שלכם יבנה על מערכת ניהול תוכן מתקדמת שתעשה את העבודה בשבילכם.

עוד נקודה חשובה באתר שלכם היא יכולת שידרוג אתר ללא צורך בשום ידע מוקדם מבחינתכם. כל חברה שעוסקת בתחום בניית אתרים ומכבדת את עצמה תספק לכם מערכת ניהול תוכן שמתעדכנת באופן אוטומטי. כמו שאתם בטח יודעים האינטרנט עובר תהפוכות לעיתים קרובות ואתר שלא מתאים את עצמו לשינויים מתיישן מאוד מהר ואז צריך לבנות אתר אינטרנט חדש שיהיה מותאם לשינויים שהתחוללו ברשת.

דבר חשוב נוסף שלתדהמתי אנשים לא שמים דגש עליו בתחום בניית אתרים הוא נושא האבטחה. למי שלא יודע בשנה האחרונה מנסים לתקוף אתרים ישראלים מהמון מקומות בעולם. חברים תחום אבטחת אתרים הוא מאוד חשוב ומי שממעיט באבטחת האתר שלו זה רק מראה על חוסר אמון באתר שלכם. שהרי באתר טוב עוברים אלפי אנשים בחודש, ומי ישאיר חנות או עסק שעוברים בו אלפי אנשים ללא אבטחה? נכון שלפעמים זה גורר הוצאות נוספות אבל בדרך כלל מדובר מקסימום בעלות של 15 דולר לחודש הבדל בין שרת חזק ומאובטח לבין שרת זול שיהיהו בו נפילות. ברור שמי שמאמין באתר שלו יהיה מוכן להשקיע באתר שלו את אותם 15 דולר בחודש לטובת שרת טוב.

נכון להיום יש חברות שמספקות את האיחסון המאובטח במחיר חודשי שגם כולל בתוכו את מערכת ניהול התוכן.

ולסיכום אם תשימו דגש בבניית האתר שלכם על מערכת ניהול תוכן טובה ושרת טוב אתם בכיוון הנכון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123222 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123279 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123189 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123155 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122944 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123202 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123307 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173514 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153115 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica