חפש מאמרים:
שלום אורח
28.05.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירות לקוחות על ידי תוכנת CRM - מה המינימום הנדרש ?

מאת: אסף וילנסקישימור לקוחות21/03/2012871 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעל 50% מהעסקים בישראל מתעסקים במתן שירות. המתקדמים שבהם ואלו שתודעת השירות עומדת בבסיס תפישת העסקים שלהם, משתמשים בתוכנות CRM לניהול קריאות השירות. חלקות פלטפורמות ה CRM תלויה במרבית המקרים בגודל הארגון ובצרכיו התפעוליים. ניתן להשתמש בתוכנות CRM לניהול שירות לקוחות או בהתקנה לוקלית (לדוגמא: ברק CRM – 32 ביט), או בפורמט SAAS (לדוגמא: Barak CRM system). בכל מקרה הפלטפורמה הנבחרת צריכה לעמוד במספר דרישות תאימות ראשוניות על מנת לענות על הצרכים.

דרישות סף הנדרשות מתוכנת CRM  למתן שירות לקוחות:


• פלטפורמות מרובות – יכולת ניהול הטיפול בקריאות השירות וסגירת הקריאות – שיבוצעו על פלטפורמות קבועות (PC) וניידות (טלבט /סמארטפון) כאחד

• נוחות -  פתיחת קריאת שירות ע"י לקוח הקצה צריכה להיות קלה ומהירה, וישירה לתוך תוכנת ה CRM. במקרים רבים תפישה זו נוגדת את תפישת העולם של בעל העסק המעוניין להקשות על הלקוחות את הקשר עם הארגון. בעל עסק כזה מאבד בסופו של דבר את נאמנות הלקוחות (אם היתה כזו)

• מבנה CRM והגדרות- יכולת התאמת ה CRM למתן שירות. הגדרות אלו כוללות -בניית סוגי הפעילויות, סטטוסים, תגובות, זמני תקן וכו' המותאמים לניהול שירות (בניגוד לאותן הגדרות עבור מכירות, שיווק וכו')

• ניהול תקופות שירות/אחריות – ללא היכולת לנהל על כל מוצר/שירות עסקי שנמכר ללקוח את תוקף השירות /אחריות , ולנהל חידושי אחריות /שירות –המערכת נכה

• יכולות מותאמות - שילוב יכולות נוספות ב CRM = הדפסת טופסי קריאת שירות לאנשי שטח ולהחתמת לקוחות הקצה, העלאת מצב קריאת השירות לאתר הארגוני (לנוחות המעקב של הלקוחות), מסכי FAQ לאנשי השירות, שילוב מפרטים טכניים בכרטיס המוצר

• קישוריות – אפשרות הפקת חשבוניות/ קבלות/ סליקת כ.א / ניהול הוראות קבע וכו' פנימי או קישור לתוכנה חיצונית

• מעקב יעילות – קביעת זמן תקן לסוגי קריאת השירות, ניהול SLA, דו"חות למעקב אחרי יעילות העובדים בחתכים שונים

• ניהול שעות – למצב של תמיכה מבוססת זמן –  ניהול בנקי שעות, ניהול רישום זמן טיפול בקריאה, חיוב לקוחות ע"פ זמן
לצפיה במערכת המותאמת לניהול שירות – יש להוריד דמו של "ברק CRM" מהאתר crm.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסף וילנסקי הוא מנהל השווק וההטמעה של "תבל תעשיות תוכנה" המפתחת ומשווקת את תוכנת "ברק CRM". לחברה נסיון בן למעלה מ 10 שנים בכתיבת והפצת והטמעת "ברק CRM" ומעל 1000 משתמשים.
לפרטים: www.crm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף וילנסקי

מאת: אסף וילנסקיניהול ידע09/11/091237 צפיות
כיצד מחברים איש שטח לשרת הארגוני או למערכת המחשוב הארגוני ? מאמר קצר זה סוקר את השיטות המקובלות בשוק ואת יתרונותיהן וחסרונותיהן + טבלת השוואה למילוי ע"י הקורא על מנת לבדוק את התאמת כל אחת מהשיטות לפי יכולות הארגון וצרכיו

מאת: אסף וילנסקיניהול ידע30/08/091044 צפיות
ארגונים רבים מגיעים למסקנה כי עליהם לנהל את הקשר מול לקוחותיהם ואת דרך הניהול הפנימית בארגון, בצורה טובה יותר. לצורך כך הם מתחילים להתעניין ביישומי CRM כמענה לצרכים אלו ולצרכים נוספים. השאלה הגדולה היא - כיצד ניגשים לבחור את התוכנה המתאימה מתוך שלל התוכנות? ומהם ההכנות הנדרשות מהארגון על מנת להטמיע מהלך ארגוני חדש הכולל שינוי נוהלי עבודה ? במאמר זה אנסה לתת את שלושת העקרונות הנדרשים כהכנה לרכישת תוכנת CRM.

מאת: אסף וילנסקיניהול ידע27/08/091764 צפיות
מהם הקריטריונים המרכזיים להצלחת הטמעת תוכנת CRM בארגון ? מה מבדיל בין הצלחה לכישלון ? במאמר זה ינתנו אבני דרך לבניית תוכנית הטמעה מוצלחת וכמו כן מופיע קישור לתוכנית הטמעה מובנית ויסודית שתבטיח את הצלחת ההטמעה בארגון

מאת: אסף וילנסקיניהול ידע27/08/09981 צפיות
בזמן האחרון מתעורר שוב הדיון בקהילת מפתחי ומטמיעי תוכנות CRM על יתרונות ה CRM ב"ענן" (אינטרנט) מול אירוח תוכנת CRM בשרת הארגוני המקומי. הסיבה - התפקחות מהאופוריה הכלכלית שאפייניה את השנים הקודמות ואכזבה מקצב התפתחות והשלמות של מודל ה SAAS (תוכנה כשירות) מה הבעד והנגד ?

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20148 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/19454 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/19884 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/181101 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות05/06/18532 צפיות
מוצרי הפרסום הם מתנות שיכולות לקדם את העסק לחזק את הקשרים עם העובדים והלקוחות הקיימים או פוטנציאליים. המידע שנושאת המתנה שמונחת על השולחן במשרד בצורה זו יכול העסק להיכנס לתודעה של הסובבים שקולטים את השם והלוגו לכן עציצים ממותגים מוצרי הפרסום היעלים ביותר, מתנה מקורית במיוחד טבעית וירוקה ומשמחת את העין ומחממת את הלב.

מאת: רוי ורלשימור לקוחות11/06/17771 צפיות
Money management has an affect on every part of your life. You must take charge of your finances if you want to be in life. The following tips provided here will get you easily manage your money.

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/08/16961 צפיות
שירותי הפצה מקצועיים לבעלי עסקים שמחפשים איכות ויודעים לזהות אותה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica