חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרגשות של נבדק בפוליגרף המלווים את השקר

מאת: Webzעסקים - כללי27/03/2012866 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

הרגשות של נבדק בפוליגרף המלווים את השקר

השקר נוצר כאשר אדם לומד שהביטוי החיצוני של הרגש איננו חייב לבטא את התחושה הפנימית האמיתית שלו. בד בבד הוא מסתיר את הרגש האמיתי ומעמיד פנים שהרגש מוחצן ומשקף נכון את מה שהוא מרגיש. הקשר בין השקר לרגש בבדיקת פוליגרף הוא הדוק ביותר ומלווה במספר סוגי רגשות המתלווים להתנהגות השקרית ובהשפעתן על השקר.

במהלך בדיקת הפוליגרף אנו מוצאים שלושה רגשות עיקריים הנלווים לשקר והם : הפחד להיתפס ,רגש אשמה לגבי עצם הצורך לשקר, והשמחה המתלווה לתחושה שהנבדק חושב שיצליח לשקר את הפוליגרף. הפחד ורגש האשמה הם רגשות שיוצרים תחושה לא נוחה, שממנה ירצה הנבדק להשתחרר. שמחה לעומת זאת היא רגש חיובי שאדם יצרה לשמר.

גורם המשפיע על הפחד להיתפס בשקר הוא היכולת האישית של השקרן . יש בני אדם שקשה להם לשקר בעוד אחרים עושים זאת בקלות רבה, כמעט בלי לחוש שום פחד. הם מודעים ליכולת שלהם ונוטים לעשות בה שימוש. כדי לשקר בקלות יש צורך בשתי תכונות יסודיות . האחת היא לתכנן אסטרטגיה של שקר והשנייה היכולת לנסות להוליך שולל בפגישות בנים אל לפנים .

כאשר הנבדק ממוקד בפחד שלו יכולת התפיסה והזיכרון נפגעים עקב מתח ועוררות רגשית משום שהוא יתקשה לעמוד בלחץ בו הוא נתון.רוב משאביו המנטליים מושקעים בניסיון להתמודד עם הלחץ הזה ולא נותר לו כח להסתיר את השקר ולכן תגובותיו יהיו משמעותיות ותוצאות בדיקת הפוליגרף יהיו בהתאם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Webz - קידום אתרים באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Webz

מאת: Webzאימון אישי11/03/13842 צפיות
פעילות גופנית הי פעילות שאתה עושה לא רק כדי לאבד כמה קילוגרמים מיותרים אלה במבט שלם זו הדרך הטובה להפוך את התפקוד שלך לצעיר יותר. מחקר נעשה על בחור בן 65 כריס קראולי, סובל מעודף משקל ולא בכושר. חמש שנים מאוחר יותר אחרי שפעל לפי עקרונות של מאמן כושר אישי הפך לגבר בריא יותר מתשעים אחוזים מן הגברים בשנות הארבעים לחייהם.

מאת: Webzצרכנות09/10/12801 צפיות
חשוב לדעת כאשר באים לבחור טבעת אירוסין משובצת יהלום שרגע חשוב לפניך בבואך לרכוש טבעת אירוסין לבחירת ליבך. המשמעות של המעמד, זו המצויה בליבך, חשובה. עם זאת, למידת ההתאמה בין טבעת האירוסין לבין בחירת ליבך חשיבות רבה. לכן, רצוי להעביר ההחלטה דרך כמה שלבים חשובים.

מאת: Webzאימונים01/07/121035 צפיות
הברזל הוא מצרך ומינרל חשוב לגוף הפעיל שלנו הוא חינוי ליצירת המוגלובין לפעילות האנזימים והשרירים לקליטת החמצן בריאות והעברתו בדם לכל חלקי הגוף.

מאת: Webzאימונים25/06/121014 צפיות
אתם מוזמנים לקרוא המלצות וטיפים מפי מאמן כושר אישי איך לחיות טוב גם לפני ואחרי ביקורו של מאמן הכושר.

מאת: Webzשיפוצים27/03/12821 צפיות
כידוע, ארץ ישראל יושבת על שקע גיאולוגי הוא השקע הסורי אפריקאי. שקע שתחילתו בסוריה, וסופו באתיופיה. בשקע זה פעילות טקטונית תת קרקעית מתמדת, אשר גורמת לרעידות אדמה קשות בממוצע אחת למאה שנים. עדויות לרעידות אדמה באזור מצויות כבר בתנ"ך. רעידת האדמה האחרונה, הזכורה היא מסוף המאה ה- 19. לכן, יש חשש שרעידת אדמה קשה תפקוד את האזור בשנים הקרובות.

מאת: Webzשיפוצים27/03/12789 צפיות
כידוע, ארץ ישראל יושבת על שקע גיאולוגי הוא השקע הסורי אפריקאי. שקע שתחילתו בסוריה, וסופו באתיופיה. בשקע זה פעילות טקטונית תת קרקעית מתמדת, אשר גורמת לרעידות אדמה קשות בממוצע אחת למאה שנים. עדויות לרעידות אדמה באזור מצויות כבר בתנ"ך. רעידת האדמה האחרונה, הזכורה היא מסוף המאה ה- 19. לכן, יש חשש שרעידת אדמה קשה תפקוד את האזור בשנים הקרובות.

מאת: Webzקניות 29/11/11712 צפיות
אתה שואל את עצמך איך בוחרים טבעות אירוסין? לא יודע את התשובה? המאמר הבא נותן טיפים בנוגע לבחירת טבעת אירוסין המושלמת עבור בת זוגתך וכיצד תוכל לקבל את המאפיינים של טבעת האירוסין ממנה בצורה סמויה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231761 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222666 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221827 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221876 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222054 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221922 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221530 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica