חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע חשוב לבחירת טבעת אירוסין משובצת יהלום

מאת: Webzצרכנות09/10/2012798 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שרגע חשוב לפניך בבואך לרכוש טבעת אירוסין לבחירת ליבך. המשמעות של המעמד, זו המצויה בליבך, חשובה. עם זאת, למידת ההתאמה בין טבעת האירוסין לבין בחירת ליבך חשיבות רבה. לכן, רצוי להעביר ההחלטה דרך כמה שלבים חשובים. ראשית, רצוי לבחון היטב כמה שיותר פרטים על החברה ממנה חשבתם לקנות. הפייסבוק ובכלל האינטרנט יתנו לכם תמונת מצב מלקוחות שכבר קנו טבעת אירוסין מחברה זו. בנוסף, חיפוש פשוט בגוגל יעזור בבדיקה זו. 100 נקודות. גם לצבע היהלום עניין בהחלטה, מחירו עולה ככל שהוא לבן יותר. יש לבחון את מידת ניקיון היהלום, ואת הפגמים שיש בו: האם הפגמים חיצוניים או פנימיים. לבסוף, יש לבחון את מידת הליטוש של היהלום, ועד כמה המראה שלו זוהר, טבעי ובורק.צבע הזהב ממנה עשויה הטבעת הינה עניין חשוב, ויש להתאים בין צבע עורה של בת הזוג לבין צבע הזהב. העניין הוא שעל הצבע של הטבעת להשתלב עם גוון העור, כדי שהתכשיט יהלום אותה. זהב לבן מתאים בדרך כלל דרך טובה לקבוע את ערך היהלום ואת טיבו הינה לבחון ארבעה מאפיינים: קראט, צבע, ניקיון וליטוש. בחנו מהו משקלו של היהלום אותו הינכם מעוניינים לרכוש. ניתן גם לבחון זאת במושג "נקודות": בכל קראט ישנם
לבעלות עור בהיר יותר, וזהב בעל גוון כהה יותר לבעלות עור כהה יותר.קיימים עיצובי טבעות אירוסין רבים: ישנן הטבעות הקלאסיות, מה שמכונה טבעות סוליטר, עם אבן יהלום מרכזית. ישנן טבעות אירוסין עם אבני צד, כאלו שישנו יהלום במרכז, ויהלומים נוספים בצדדים. ובין שני סוגים אלו, השמים הם הגבול לטבעות נוספות, סגנונות עיצוב מגוונים וייחודיים.קחו בחשבון את ההתאמה בין טבעת האירוסין של בת זוגתכם לכף ידה: טבעת דקה מתאימה לכף יד קנה, וטבעת רחבה יותר לאצבעות ארוכות יותר, וכף יד רחבה יותר. בנוסף, אבנים מוארכות יכולות ליצור מראה של אצבע ארוכה. יש להתאים בין עיצוב טבעת האירוסין לאופי בת הזוג: יש המעדיפות תכשיט עדין: אבן מרכזית תקלע לטעמן. לעומתן, יש המעדיפות תכשיט מרובה יהלומים, על תשומת הלב המלווה איתו. רצוי, להציץ בקופסת התכשיטים שלה בטרם תבחר לה טבעת.מאחר וההחלטה הינה תהליך שיכול לקחת זמן רב, רצוי להשאיר די זמן לקבלת החלטה לגבי סוג הטבעת. לבסוף, יש להשאיר די זמן להכנת הטבעת, כשלושה שבועות.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Webz - קידום אתרים באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Webz

מאת: Webzאימון אישי11/03/13840 צפיות
פעילות גופנית הי פעילות שאתה עושה לא רק כדי לאבד כמה קילוגרמים מיותרים אלה במבט שלם זו הדרך הטובה להפוך את התפקוד שלך לצעיר יותר. מחקר נעשה על בחור בן 65 כריס קראולי, סובל מעודף משקל ולא בכושר. חמש שנים מאוחר יותר אחרי שפעל לפי עקרונות של מאמן כושר אישי הפך לגבר בריא יותר מתשעים אחוזים מן הגברים בשנות הארבעים לחייהם.

מאת: Webzאימונים01/07/121034 צפיות
הברזל הוא מצרך ומינרל חשוב לגוף הפעיל שלנו הוא חינוי ליצירת המוגלובין לפעילות האנזימים והשרירים לקליטת החמצן בריאות והעברתו בדם לכל חלקי הגוף.

מאת: Webzאימונים25/06/121013 צפיות
אתם מוזמנים לקרוא המלצות וטיפים מפי מאמן כושר אישי איך לחיות טוב גם לפני ואחרי ביקורו של מאמן הכושר.

מאת: Webzשיפוצים27/03/12819 צפיות
כידוע, ארץ ישראל יושבת על שקע גיאולוגי הוא השקע הסורי אפריקאי. שקע שתחילתו בסוריה, וסופו באתיופיה. בשקע זה פעילות טקטונית תת קרקעית מתמדת, אשר גורמת לרעידות אדמה קשות בממוצע אחת למאה שנים. עדויות לרעידות אדמה באזור מצויות כבר בתנ"ך. רעידת האדמה האחרונה, הזכורה היא מסוף המאה ה- 19. לכן, יש חשש שרעידת אדמה קשה תפקוד את האזור בשנים הקרובות.

מאת: Webzשיפוצים27/03/12787 צפיות
כידוע, ארץ ישראל יושבת על שקע גיאולוגי הוא השקע הסורי אפריקאי. שקע שתחילתו בסוריה, וסופו באתיופיה. בשקע זה פעילות טקטונית תת קרקעית מתמדת, אשר גורמת לרעידות אדמה קשות בממוצע אחת למאה שנים. עדויות לרעידות אדמה באזור מצויות כבר בתנ"ך. רעידת האדמה האחרונה, הזכורה היא מסוף המאה ה- 19. לכן, יש חשש שרעידת אדמה קשה תפקוד את האזור בשנים הקרובות.

מאת: Webzעסקים - כללי27/03/12865 צפיות
השקר נוצר כאשר אדם לומד שהביטוי החיצוני של הרגש איננו חייב לבטא את התחושה הפנימית האמיתית שלו. בד בבד הוא מסתיר את הרגש האמיתי ומעמיד פנים שהרגש מוחצן ומשקף נכון את מה שהוא מרגיש. הקשר בין השקר לרגש בבדיקת פוליגרף הוא הדוק ביותר ומלווה במספר סוגי רגשות המתלווים להתנהגות השקרית ובהשפעתן על השקר.

מאת: Webzקניות 29/11/11711 צפיות
אתה שואל את עצמך איך בוחרים טבעות אירוסין? לא יודע את התשובה? המאמר הבא נותן טיפים בנוגע לבחירת טבעת אירוסין המושלמת עבור בת זוגתך וכיצד תוכל לקבל את המאפיינים של טבעת האירוסין ממנה בצורה סמויה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214222 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204360 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205262 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193396 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica