חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור טבעת אירוסין לבת זוגתך?

מאת: Webzקניות 29/11/2011712 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אתם כבר הרבה זמן בזוגיות ביחד, גרים ביחד, מנהלים משק בית משותף, ולאחרונה התחלת להרגיש משהו שונה: משהו חזק יותר, יציב יותר ואתה מבין שהגיע הזמן להציע לבת זוגך נישואין.

קודם כל אתה נבהל קצת מהמחשבה הזאת- בכל זאת זה לנצח! אבל לאט לאט המחשבה שוקעת וממלאת אותך באהבה.אתה מספר לחבר הכי טוב שלך שאתה מתכנן להציע נישואין, והוא ישר שואל: אז קנית כבר טבעת אירוסין ? אתה עונה בהיסוס שעדיין לא, ועולה בך השאלה: איך בוחרים טבעות אירוסין ?אנחנו פה בשבילך !ראשית כל, עליך לגשש באופן חשאי על מנת לדעת את קוטר האצבע של אשתך לעתיד, אם יש לה טבעות אחרות, נסה למדוד את קוטרן, או לאמוד את מידת האצבע לפי מראה, עדיף לדייק במידת הטבעת על מנת שלא יהיה צורך בתיקון לאחר מכן, אך זכור שעדיף שהטבעת תהיה מעט יותר רופפת מאשר קטנה ולא תעלה על אצבעה.שנית, עליך לחשוב מה הטעם של בת זוגתך: האם היא אוהבת תכשיטים נוצצים ובולטים? או שהיא אוהבת בדרך כלל תכשיטים עדינים? שים לב אם יש לה העדפה לזהב או לזהב לבן, ואם היא אוהבת אבנים משובצות. במידה ואשתך לעתיד נוהגת לענוד תכשיטים ובפרט טבעות יש לך וודאי את כל המידע שאתה צריך. במידה ואתה לא בטוח, חפש עבור טבעות אירוסין יחסית פשוטות ונקיות.כיום יש מבחר טבעות אירוסין מגוון החל מטבעות עדינות עם אבנים קטנות המשובצות בבסיס הטבעת ועד טבעות יהלומים בעלות יהלום מרכזי גדול ונוצץ, אחרי שאספת את כל הפרטים הבסיסיים בנוגע לטבעות אירוסין, אתה מוזמן להגיע ולהתרשם ממבחר הטבעות אירוסין בקולקציה שלנו ומסגנון העיצוב הייחודי ובמידה ועדיין לא מצאת, נעצב לך טבעת אירוסין ייחודית לפי טעמך בהתאמה אישית וליווי התהליך מתחילתו ועד הצעת הנישואין המרשימה.יש לזכור שכדאי מאוד לקנות את הטבעת אירוסין מיהלומן או לוטש יהלומים ( כמונו ) ולא מחנות תכשיטים רגילה על מנת לחסוך את עלויות התיווך ובכך להשיג טבעת יוקרתית יותר בתקציב הרצוי.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Webz - קידום אתרים באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Webz

מאת: Webzאימון אישי11/03/13842 צפיות
פעילות גופנית הי פעילות שאתה עושה לא רק כדי לאבד כמה קילוגרמים מיותרים אלה במבט שלם זו הדרך הטובה להפוך את התפקוד שלך לצעיר יותר. מחקר נעשה על בחור בן 65 כריס קראולי, סובל מעודף משקל ולא בכושר. חמש שנים מאוחר יותר אחרי שפעל לפי עקרונות של מאמן כושר אישי הפך לגבר בריא יותר מתשעים אחוזים מן הגברים בשנות הארבעים לחייהם.

מאת: Webzצרכנות09/10/12801 צפיות
חשוב לדעת כאשר באים לבחור טבעת אירוסין משובצת יהלום שרגע חשוב לפניך בבואך לרכוש טבעת אירוסין לבחירת ליבך. המשמעות של המעמד, זו המצויה בליבך, חשובה. עם זאת, למידת ההתאמה בין טבעת האירוסין לבין בחירת ליבך חשיבות רבה. לכן, רצוי להעביר ההחלטה דרך כמה שלבים חשובים.

מאת: Webzאימונים01/07/121035 צפיות
הברזל הוא מצרך ומינרל חשוב לגוף הפעיל שלנו הוא חינוי ליצירת המוגלובין לפעילות האנזימים והשרירים לקליטת החמצן בריאות והעברתו בדם לכל חלקי הגוף.

מאת: Webzאימונים25/06/121014 צפיות
אתם מוזמנים לקרוא המלצות וטיפים מפי מאמן כושר אישי איך לחיות טוב גם לפני ואחרי ביקורו של מאמן הכושר.

מאת: Webzשיפוצים27/03/12821 צפיות
כידוע, ארץ ישראל יושבת על שקע גיאולוגי הוא השקע הסורי אפריקאי. שקע שתחילתו בסוריה, וסופו באתיופיה. בשקע זה פעילות טקטונית תת קרקעית מתמדת, אשר גורמת לרעידות אדמה קשות בממוצע אחת למאה שנים. עדויות לרעידות אדמה באזור מצויות כבר בתנ"ך. רעידת האדמה האחרונה, הזכורה היא מסוף המאה ה- 19. לכן, יש חשש שרעידת אדמה קשה תפקוד את האזור בשנים הקרובות.

מאת: Webzשיפוצים27/03/12789 צפיות
כידוע, ארץ ישראל יושבת על שקע גיאולוגי הוא השקע הסורי אפריקאי. שקע שתחילתו בסוריה, וסופו באתיופיה. בשקע זה פעילות טקטונית תת קרקעית מתמדת, אשר גורמת לרעידות אדמה קשות בממוצע אחת למאה שנים. עדויות לרעידות אדמה באזור מצויות כבר בתנ"ך. רעידת האדמה האחרונה, הזכורה היא מסוף המאה ה- 19. לכן, יש חשש שרעידת אדמה קשה תפקוד את האזור בשנים הקרובות.

מאת: Webzעסקים - כללי27/03/12867 צפיות
השקר נוצר כאשר אדם לומד שהביטוי החיצוני של הרגש איננו חייב לבטא את התחושה הפנימית האמיתית שלו. בד בבד הוא מסתיר את הרגש האמיתי ומעמיד פנים שהרגש מוחצן ומשקף נכון את מה שהוא מרגיש. הקשר בין השקר לרגש בבדיקת פוליגרף הוא הדוק ביותר ומלווה במספר סוגי רגשות המתלווים להתנהגות השקרית ובהשפעתן על השקר.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213735 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205192 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186803 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161709 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica