חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלצות וטיפים של מאמן הכושר האישי

מאת: Webzאימונים25/06/20121013 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המלצות וטיפים של מאמן הכושר אישי – לחיות טוב גם לפני ואחרי ביקורו של מאמן הכושר :

אז קודם כל לא לחסוך במגוון, כמו שיש שפע של ג'אנק, יש גם שפע של מזונות, טעמים צבעים ומרקמים. ואפשר לשחק עם המרכיבים להיות יצירתיים.

ובהמשך לזאת להיות גמישים, גם אם שורשים פולניים – אין צורך בקשיחות בהשגת הצלחת הריקה, תנו לילד להחליט כמה לאכול, מתי הוא רעב ומתי הוא שבע, תשומת לב לגוף זה אחד הדברים החשובים, אבני דרך יסוד. כמה שיותר ארוחות משפחתיות ביחד בשעות מסודרות יתרמו גם הן, עוד כיוון חינוכי מוצלח הוא לא לאכול תוך כדי צפייה בטלוויזיה, תוך כדי שיחת טלפון, משחק מחשב או.. אימון כושר, להנות מהארוחה מהטעמים ומהריחות ולהתייחס לאוכל בכבוד הראוי ולהתייחס לגוף כמקדש, גם מי שלא מברך על המזון לפני ארוחה צריך להבין את הכוונה שמאחורי טקס הברכה. התייחסות נכונה למזון ולגוף מונעת מציאת פתרונות ריגשיים קלוקלים והזנחת הגוף הפיזי.

מאמן כושר אישי, תזונאי, ואנשי מקצוע בתחום מבינים שברוב מקרי ההשמנה המתאמן מבלבל בין אוכל לאהבה ולכן חשוב, במיוחד עם ילדים קטנים, לא להציע אוכל כפרס על הצלחה או פרס ניחומים או כלפי כל התמודדות ריגשית או כאב זה או אחר, אפשר להתפנק אבל זה לא פרס ולא פיצוי, והורים רבים חווים טעות זאת.

 

הדוגמא האישית ומודל החיקוי הוא אלמנט סופר מרכזי בהקניית הרגלים של הילד, זה בהחלט מה שמאמן הכושר האישי מביא איתו לאימון, מלבד הידע המקצועי ואביזרי הכושר דוגמא אישית מהלכת הורים שיתנו דוגמא כזו לילדיהם ירגילו אותם לחיות אותה בעצמם, אך הרבה פעמים, עם כל הצער הורים אינם משמשים כדמות כזו וגם אם כן הילדים אינם רואים בהם בעלי יכולת להעניק דוגמא ותובנות עקב פערי הגילאים ומחשבה של ילד שההורים שלו לא מבינים מה עובר עליו ולכן דמותו של מאמן הכושר שקרובה יותר לגילו ובעל סיכוי רב יותר לשמש עבורו מודל בשלב ההתפתחותי שבו הוא נמצא, הילד סומך על המאמן שהאינטרס שלו הוא להזניק אותו גבוה לעבר מודל עצמאי שיכול לקחת את השליטה על גופו ורגשותיו, ללא קשר למשפחה, עד כמה מסורה שלא תיהיה.

 

אחרי אימון הכושר האישי במיוחד בשלבים הראשונים מומלץ לאכול מזונות בעלי תכולת מגנזיום גבוהה כמו דגנים מלאים, אגוזים וקטניות, סויה ירקות ועלים, רצוי גם לשלב אשלגן שקיים בדגים פירות וירקות במיוחד בתפוחי עץ, בננות,גזר, תפוזים, תפוחי אדמה, עגבניות אפרסקים בננות שזיפים ותותים. המגנזיום האשלגן והסידן ניתנים לנטילה כויטמינים ותוספים ומגנים על השריר מפני התכווצויות המורגשות אחרי אימון הכושר. מינרל נוסף שנעים להכיר הוא הסלניום – יש לו חלוקת קשב טובה כי הוא עושה עבודה כפולה גם בתור נוגד חימצון וגם מאיץ תהליך של נוגדני חימצון אחרים בגוף, ניתן לצרוך אותו כתוסף תזונה. פעילות גופנית וקצב שריפת קלוריות – אז השרירים יתפסו, כל ההתחלות שונות, אבל אפשר להתעודד בזה שמי שלא פעיל גופנית ירד במשקל מהר יותר והוצאת האנרגיה תיהיה גבוהה יותר. רצים מקצוענים שורפים כ- 2000 קלוריות בריצת מרתון. אנשים כבדים יותר שמבלים בריצה זמן ממושך יותר יכולים לשרוף אפילו 5000 קלוריות בריצה.

כמובן שהרצוי הוא פעילות קבועה ומאוזנת יחד עם מאמן הכושר תשיג את התוצאות הטובות ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Webz - קידום אתרים באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Webz

מאת: Webzאימון אישי11/03/13840 צפיות
פעילות גופנית הי פעילות שאתה עושה לא רק כדי לאבד כמה קילוגרמים מיותרים אלה במבט שלם זו הדרך הטובה להפוך את התפקוד שלך לצעיר יותר. מחקר נעשה על בחור בן 65 כריס קראולי, סובל מעודף משקל ולא בכושר. חמש שנים מאוחר יותר אחרי שפעל לפי עקרונות של מאמן כושר אישי הפך לגבר בריא יותר מתשעים אחוזים מן הגברים בשנות הארבעים לחייהם.

מאת: Webzצרכנות09/10/12799 צפיות
חשוב לדעת כאשר באים לבחור טבעת אירוסין משובצת יהלום שרגע חשוב לפניך בבואך לרכוש טבעת אירוסין לבחירת ליבך. המשמעות של המעמד, זו המצויה בליבך, חשובה. עם זאת, למידת ההתאמה בין טבעת האירוסין לבין בחירת ליבך חשיבות רבה. לכן, רצוי להעביר ההחלטה דרך כמה שלבים חשובים.

מאת: Webzאימונים01/07/121034 צפיות
הברזל הוא מצרך ומינרל חשוב לגוף הפעיל שלנו הוא חינוי ליצירת המוגלובין לפעילות האנזימים והשרירים לקליטת החמצן בריאות והעברתו בדם לכל חלקי הגוף.

מאת: Webzשיפוצים27/03/12819 צפיות
כידוע, ארץ ישראל יושבת על שקע גיאולוגי הוא השקע הסורי אפריקאי. שקע שתחילתו בסוריה, וסופו באתיופיה. בשקע זה פעילות טקטונית תת קרקעית מתמדת, אשר גורמת לרעידות אדמה קשות בממוצע אחת למאה שנים. עדויות לרעידות אדמה באזור מצויות כבר בתנ"ך. רעידת האדמה האחרונה, הזכורה היא מסוף המאה ה- 19. לכן, יש חשש שרעידת אדמה קשה תפקוד את האזור בשנים הקרובות.

מאת: Webzשיפוצים27/03/12787 צפיות
כידוע, ארץ ישראל יושבת על שקע גיאולוגי הוא השקע הסורי אפריקאי. שקע שתחילתו בסוריה, וסופו באתיופיה. בשקע זה פעילות טקטונית תת קרקעית מתמדת, אשר גורמת לרעידות אדמה קשות בממוצע אחת למאה שנים. עדויות לרעידות אדמה באזור מצויות כבר בתנ"ך. רעידת האדמה האחרונה, הזכורה היא מסוף המאה ה- 19. לכן, יש חשש שרעידת אדמה קשה תפקוד את האזור בשנים הקרובות.

מאת: Webzעסקים - כללי27/03/12865 צפיות
השקר נוצר כאשר אדם לומד שהביטוי החיצוני של הרגש איננו חייב לבטא את התחושה הפנימית האמיתית שלו. בד בבד הוא מסתיר את הרגש האמיתי ומעמיד פנים שהרגש מוחצן ומשקף נכון את מה שהוא מרגיש. הקשר בין השקר לרגש בבדיקת פוליגרף הוא הדוק ביותר ומלווה במספר סוגי רגשות המתלווים להתנהגות השקרית ובהשפעתן על השקר.

מאת: Webzקניות 29/11/11711 צפיות
אתה שואל את עצמך איך בוחרים טבעות אירוסין? לא יודע את התשובה? המאמר הבא נותן טיפים בנוגע לבחירת טבעת אירוסין המושלמת עבור בת זוגתך וכיצד תוכל לקבל את המאפיינים של טבעת האירוסין ממנה בצורה סמויה.

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185629 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184601 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184020 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163578 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152663 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143021 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142851 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica