חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להיות צעיר בלי קשר לגיל באמצעות אימונים אישיים

מאת: Webzאימון אישי11/03/2013841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעילות גופנית הי פעילות שאתה עושה לא רק כדי לאבד כמה קילוגרמים מיותרים אלה במבט שלם זו הדרך הטובה להפוך את התפקוד שלך לצעיר יותר. מחקר נעשה על בחור בן 65 כריס קראולי, סובל מעודף משקל ולא בכושר. חמש שנים מאוחר יותר אחרי שפעל לפי עקרונות של מאמן כושר אישי הפך לגבר בריא יותר מתשעים אחוזים מן הגברים בשנות הארבעים לחייהם.


הגיל הכרונולוגי האמיתי שלו 70 שנים.


פעילות גופנית משפרת את זרימת הדם למוח, ובמיוחד שמתבגרים הפעילות עוזרת בצורה משמעותית בשיפור מצב הרוח, הזיכרון והיכולות הקוגנטיביות.


כמובן שבגיל הזה ההמלצה להדרכה באמצעות מאמן כושר אישי תופסת יותר, בגילאים האלה חשוב גם להמנע ממאמץ ועומס יתר ולתת לשרירים ולגוף זמן מנוחה.


הרבה מתהליכי ההזדקנות מתחילים בעייפות כללית של האדם, כלומר הוא יודע שהוא מבוגר בגילו הכרונולוגי ומתאים את עצמו לגיל שלו במקום לקחת את האופצייה הנכונה ולחשוב איך אפשר, למרות הגיל הכרונולוגי, להישאר צעיר וחיוני. הרבה מבוגרים שמתחילים להתאמן עם מאמן אישי בצורה מבוקרת ועקבית מדווחים על פריצות דרך משמעותיות בתחומים שונים מבחינה פיזית רגשית ונפשית. במקרה זה העצה שלנו היא מאוד ברורה – אל תקשיב לקולות שמזכירים לך בן כמה אתה ושאתה זקן מידי לפעילות מאומצת.
גם תזונה בריאה וירוקה, מעט שומנים ורכיבים מן החי יגרמו לך להראות ולהרגיש צעיר יותר,
ולא רק בהרגשה ובמראה אלה ממש האטה בתהליכי ההזדקנות.


מזונות מסוימים יכולים למנוע מחלות, לשמר זיכרון ולהגן מפני אלצהיימר.


גם העור נשאר במראה צעיר, אם אוכלים נכון.


רעלים שמצטברים בגוף מביאים להזדקנות מהירה שלו, וזה גם למה חילוף חומרים ותנועה בגוף חשובים כל כך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Webz - קידום אתרים באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Webz

מאת: Webzצרכנות09/10/12800 צפיות
חשוב לדעת כאשר באים לבחור טבעת אירוסין משובצת יהלום שרגע חשוב לפניך בבואך לרכוש טבעת אירוסין לבחירת ליבך. המשמעות של המעמד, זו המצויה בליבך, חשובה. עם זאת, למידת ההתאמה בין טבעת האירוסין לבין בחירת ליבך חשיבות רבה. לכן, רצוי להעביר ההחלטה דרך כמה שלבים חשובים.

מאת: Webzאימונים01/07/121035 צפיות
הברזל הוא מצרך ומינרל חשוב לגוף הפעיל שלנו הוא חינוי ליצירת המוגלובין לפעילות האנזימים והשרירים לקליטת החמצן בריאות והעברתו בדם לכל חלקי הגוף.

מאת: Webzאימונים25/06/121014 צפיות
אתם מוזמנים לקרוא המלצות וטיפים מפי מאמן כושר אישי איך לחיות טוב גם לפני ואחרי ביקורו של מאמן הכושר.

מאת: Webzשיפוצים27/03/12820 צפיות
כידוע, ארץ ישראל יושבת על שקע גיאולוגי הוא השקע הסורי אפריקאי. שקע שתחילתו בסוריה, וסופו באתיופיה. בשקע זה פעילות טקטונית תת קרקעית מתמדת, אשר גורמת לרעידות אדמה קשות בממוצע אחת למאה שנים. עדויות לרעידות אדמה באזור מצויות כבר בתנ"ך. רעידת האדמה האחרונה, הזכורה היא מסוף המאה ה- 19. לכן, יש חשש שרעידת אדמה קשה תפקוד את האזור בשנים הקרובות.

מאת: Webzשיפוצים27/03/12788 צפיות
כידוע, ארץ ישראל יושבת על שקע גיאולוגי הוא השקע הסורי אפריקאי. שקע שתחילתו בסוריה, וסופו באתיופיה. בשקע זה פעילות טקטונית תת קרקעית מתמדת, אשר גורמת לרעידות אדמה קשות בממוצע אחת למאה שנים. עדויות לרעידות אדמה באזור מצויות כבר בתנ"ך. רעידת האדמה האחרונה, הזכורה היא מסוף המאה ה- 19. לכן, יש חשש שרעידת אדמה קשה תפקוד את האזור בשנים הקרובות.

מאת: Webzעסקים - כללי27/03/12866 צפיות
השקר נוצר כאשר אדם לומד שהביטוי החיצוני של הרגש איננו חייב לבטא את התחושה הפנימית האמיתית שלו. בד בבד הוא מסתיר את הרגש האמיתי ומעמיד פנים שהרגש מוחצן ומשקף נכון את מה שהוא מרגיש. הקשר בין השקר לרגש בבדיקת פוליגרף הוא הדוק ביותר ומלווה במספר סוגי רגשות המתלווים להתנהגות השקרית ובהשפעתן על השקר.

מאת: Webzקניות 29/11/11711 צפיות
אתה שואל את עצמך איך בוחרים טבעות אירוסין? לא יודע את התשובה? המאמר הבא נותן טיפים בנוגע לבחירת טבעת אירוסין המושלמת עבור בת זוגתך וכיצד תוכל לקבל את המאפיינים של טבעת האירוסין ממנה בצורה סמויה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213626 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205257 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193008 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173533 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica