חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעבר דירה עם חברת הכבלים

מאת: Tal Zolbergטלוויזיה01/05/20121240 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אין זה סוד כי בעבר חברות הכבלים היו מתנהלות בצורה מסורבלת מעט, ונראה היה שאומנם היו להן כוונות מאוד טובות, אך היה מרחק לא קטן בין כוונות ובין מעשים. רוב הטענות לגבי חברות הכבלים היו שהן לא היו מספיק טובים בתחום שירות הלקוחות, וכמו כן, כי המחירים היו גבוהים מאוד. אחת הבעיות העיקריות הייתה שאם אדם התחייב להיות לקוח של חברה מסוימת, הוא לא היה יכול לשנות את דעתו ולעזוב בקלות את החברה שאליה התחייב. מצד שני, למרות כל הטענות והבעיות שהיו להרבה לקוחות עם חברות הכבלים, רוב האנשים המשיכו להשתמש בשירותים שלהם, כיוון שאי אפשר היה בלעדיהן.

מה נשתנה?

כיום פני הדברים השתנו מאוד, והתנהלות חברות הכבלים כלל לא דומה למה שהכרנו בעבר. השינוי הראשון שאותו אנחנו רואים באופן בולט הוא בתחום של שירות לקוחות. חברות הכבלים השכילו להבין שהנקודה הבעייתית של שירות לקוחות צריכה להיות מטופלת כנדרש, ולכן הם תגברו את הצוותים ונתנו לתחום זה עדיפות ומשאבים. כיום, כאשר לקוח מסוים שיתקשר לחברת הכבלים שלו, הוא יזכה להתייחסות מקצועית ואדיבה וכמובן לפתרון מהיר של הבעיה. מעבר לכך, חברות הכבלים גדלו מאוד, והן מציעות טלוויזיה מאוד איכותית, ובעלת ערוצי צפייה רבים ביותר. הטכנולוגיה המתקדמת, כמו טכנולוגיית HD מאפשרת לחברות הכבלים לתת את הטוב ביותר ללקוחות שלהם.  בנוסף לכל אלה, אנחנו רואים גם שינוי גדול במחירים ובחבילות השונות, כיוון שהיום בחבילה אחת ותשלום אחד, הלקוח יכול לשלם על מגוון רחב מאוד של שירותים שדרושים לו.

לכל החיים

עוד דבר מעניין מאוד שהשתנה בתודעה של חברות הכבלים הוא העובדה כי הן לא מעוניינות לאבד לקוחות, ומסתבר כי הן הבינו שיש לפעול היטב כדי להבטיח מטרה זו. אם לדוגמא, משפחה מסוימת מתכננת מעבר דירה, חברת הכבלים, שלא רוצה לאבד אותה כלקוחה, תציעה לה שירות מיוחד. במקרים של מעברי דירה חברות הכבלים יכולות ללוות את האנשים שעוברים דירה, בין אם מדובר על פירוק של ממירים בבית הנעזב, ובין אם מדובר על התקנתם של הממירים בבית החדש. יתרה מכך, הרבה מאוד פעמים, במקרים של מעברי דירה מציעות חברות הכבלים דילים מיוחדים לרגל ההתחדשות אותה חווה המשפחה. ניתן לומר בהחלט כי השירותים של חברות הכבלים הם לא שירותים זולים, והם עולים לנו הרבה מאוד בכל חודש, אך היום שווה לשלם את המחיר. בעבר היחס והיעילות לא היו מוצלחים במיוחד, אך הזמן הביא עימו שינויים רבים, כך שהיום ההשקעה בהחלט שווה ללקוחות השונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Tal Zolberg

מאת: Tal Zolbergשוק ההון09/10/121124 צפיות
כל מי שמתעניין בתחום ההשקעות בשוק ההון בדגש על המשק הישראלי, כבר מכיר אותה. מדובר על שותפות מוגבלת לפעילות שעיקרה חיפושי נפט וגז טבעי בדגש על הפקתם בישראל. השותף הכללי בשופתות הוא רציו חיפושי נפט בע"מ והשותף המוגבל הוא רציו נאמנויות בע"מ. השותפות המוגבלת נחתמה לפני קרוב לשני עשורים, בשנת 1993 בסוף ינואר. יחידות ההשתתפות של השותפות רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

מאת: Tal Zolbergשוק ההון27/03/121217 צפיות
בחירת בית השקעות לניהול תיק ההשקעות שלנו אינה פשוטה, במיוחד אם איננו בקיאים בהשקעות הון, ובאפיקי ההשקעה השונים. כדי להחליט את ההחלטה הנכונה ביותר עבורנו, חשוב לאמוד את יכולות בית ההשקעות מאספקטים שונים, שיקלו עלינו בשקלול כל הנתונים על בית ההשקעות ועל הבחירות הנכונות.

מאת: Tal Zolbergמתכוני מתוקים22/03/129646 צפיות
כל חובבי השוקולד פוקחים עיניים ומזילים ריר למראה טראפלס עגלגל. הטראפלס הם כדורי שוקולד איכותיים, טעימים מאוד במיוחד למי שאוהב שוקולד מריר. אבל מה ההבדל בין הטראפלס לכדורי השוקולד שכולנו מכירים עוד מילדות? איך מכינים טראפלס? האם אפשר להכין טראפלס לילדים?

מאת: Tal Zolbergשוק ההון23/02/121341 צפיות
חברת בזק, חברת התקשורת המובילה בישראל, הנה חברה שהחזיקה במשך שנים רבות במונופול על תחום הטלפוניה הנייחת בישראל. חברת בזק הייתה נותנת השירותים המרכזית בארץ אשר גזרה את נתח השוק המשמעותי ביותר בתחומה. בתחילת שנות השמונים היא הוקמה כחברה ממשלתית ומתוקף היותה כזו, היא גדלה בצורה מהירה מאוד ופרסה זרועות של שירותי טלפוניה ואינטרנט בכל הארץ.

מאת: Tal Zolbergמתכונים ואוכל - כללי22/02/121506 צפיות
לאחרונה ישנה חשיפה מוגברת של מתכונים לבישול ואפיה באמצעי התקשורת, לרבות תוכניות טלוויזיה ואתרי אינטרנט שונים. בעבר היינו רוכשים ספרי מתכונים בנושאים שונים כגון: בישול, אפייה, עוגות, בשר, פשטידות וכו'. כיום, מידע זה זמין לכל המעוניין ברשת האינטרנט ושפים רבים חושפים את המתכונים שלהם לציבור הנרחב בחינם.

מאת: Tal Zolbergיופי וטיפוח - כללי21/02/121021 צפיות
עבור כל אישה בעולם, טיפוח אישי הוא חלק משגרת היומיום. טיפוח אישי הוא כמו סעיף חובה בחייה של האישה, ועל כך היא מוציאה כסף רב ומשקיעה מאמצים רבים, הן בבחירת מוצרי הטיפוח הנכונים לה, הסתגלות לשגרת הטיפוח המתאימה עבורה ושדרוג המראה שלה, כמעט בכל יום מחדש. כאמור, נשים רבות מוציאות כסף רב על מוצרי טיפוח, אך לעיתים סוד הטיפוח הוא בדברים הקטנים, בפעולות היום – יומיות שכל אישה עושה, ואם היא תעשה אותם נכון, היא תצליח לשמור על הטיפוח האישי שלה לאורך כל חייה.

מאת: Tal Zolbergתזונה20/02/121504 צפיות
גם אתם נוהגים לבחון את הסימונים התזונתיים המופיעים על גבי האריזות ולא תמיד מבינים אותם לעומקם? אנו רוצים לשפוך אור על כל "הסימנים התזונתיים" החל מערך תזונתי, דרך הקלוריות, הפחמימות, שומנים, חלבונים ועד הנתרן.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152332 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143357 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143322 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143048 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143586 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144020 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica