חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טראפלס – כדורי שוקולד למקצוענים בלבד

מאת: Tal Zolbergמתכוני מתוקים22/03/20129649 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה ההבדל בין טראפלס לכדורי שוקולד "רגילים"?

כולנו מכירים את כדורי השוקולד המתוקים, עשויים מביסקוויטים וחלב עם קצת שוקולד ומגולגלים בסוכריות צבעוניות. כדורי שוקולד הם להיט בכל מסיבת יום הולדת לילדים, הם קינוח קל מאוד להכנה וטעים בכל גיל. אפשר לומר שכדורי שוקולד הם האח הקטן והלא מתוחכם של הטראפלס. למרות שמבחוץ, טראפלס נראים כמו עוד כדור שוקולד ממוצע, למעשה, הם קינוח נפלא, מתוחכם ומהיר להכנה, מגוון מאוד ובהחלט טעים. טראפלס עושים משוקולד איכותי או קקאו בתוספת שמנת מתוקה ו"תבלינים" כמו גרידת תפוז, פירות, אגוזים וכדומה.

איך מכינים טראפלס כמו המקצוענים?

הכנת כדורי שוקולד והכנת טראפלס עומדים בערך באותה מידת מורכבות, ההבדל הוא בתהליך. כדורי שוקולד מכינים מבלילה מוצקה – פשוט מערבבים את כל החומרים, עושים כדורים ומצפים בקוקוס או סוכריות. הכנת טראפלס דורשת מעט בישול וקירור של השוקולד. למעשה, הרעיון הוא ליצור שוקולד בטעם חדש. המתכון הבסיס כולל בישול של שוקולד מריר עם שמנת מתוקה בתוספת ליקר כלשהו וגרידת לימון או תפוזים. לאחר הבישול והתקררות קלה, מעבירים את הבלילה לתבנית ומכניסים למקרר. התוצאה היא תערובת שוקולד טעימה מאוד. עם כף גדולה יוצרים כדורים - אין פשוט מזה. את הטראפלס מגלגלים בדרך כלל באבקת קקאו אך ניתן לגלגלם גם באבקת וניל או שבבי אגוזים, פירות יבשים וכן הלאה.

המקצוענים מכינים את כל התערובת מאפס, כלומר לא משתמשים כלל בשוקולד מוכן. כדורי שוקולד אלו לרוב טעימים יותר למי שמאוד אוהב שוקולד מריר. מי שרוצה להתנסות בתהליך ואוהב לבשל ולאפות בהחלט ייהנה. למי שרוצה תוצאה מרשימה בלי "התעסקות" גדולה מידי, עדיף לקחת מתכון שכולל שימוש בשוקולד מוכן.

הצעות לשדרוג

מכיוון שטראפלס הם כדורי שוקולד מתוחכמים מעט, מומלץ לשדרג אותם בכל מיני ציפויים מעניינים ואפילו במלית. למעשה, כבר בשלב ההכנה, תוכלו לעשות ניסויים עם ליקרים בטעמים שיקנו לטראפלס גוון ייחודי. ליקרים מומלצים הם ליקר דובדבנים הקלאסי או אמרטו, ליקר בננות וליקר תפוזים. כדי לשדרג ממש את הטראפלס, תוכלו למלא אותם. בשלב ה"כדרור" עשו גומחה קטנה עם האגודל בכדור השוקולד והכניסו פנימה את המילוי. מילויים מוצלחים במיוחד הם שקדים ואגוזים, פירות יבשים, קליפות הדרים וכדומה. כשאתם מגישים כדורי שוקולד ממולאים, חתכו כמה מהם באמצע, זה בהחלט ירשים את האורחים שלכם.

כדורי שוקולד איכותיים לילדים

רוב הילדים לא אוהבים כדורי שוקולד בטעם שוקולד מריר אלא מעדיפים את שוקולד החלב. אם אתם רוצים לוותר על הביסקוויטים ועל הסוכר תוכלו להכין לילדים טראפלס משוקולד חלב ללא סוכר. הטארפלס יוצאים טעימים מאוד, לפחות כמו כדורי שוקולד רגילים והילדים נהנים ממתק או קינוח בריא יחסית למתוקים אחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Tal Zolberg

מאת: Tal Zolbergשוק ההון09/10/121128 צפיות
כל מי שמתעניין בתחום ההשקעות בשוק ההון בדגש על המשק הישראלי, כבר מכיר אותה. מדובר על שותפות מוגבלת לפעילות שעיקרה חיפושי נפט וגז טבעי בדגש על הפקתם בישראל. השותף הכללי בשופתות הוא רציו חיפושי נפט בע"מ והשותף המוגבל הוא רציו נאמנויות בע"מ. השותפות המוגבלת נחתמה לפני קרוב לשני עשורים, בשנת 1993 בסוף ינואר. יחידות ההשתתפות של השותפות רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

מאת: Tal Zolbergטלוויזיה01/05/121244 צפיות
אין זה סוד כי בעבר חברות הכבלים היו מתנהלות בצורה מסורבלת מעט, ונראה היה שאומנם היו להן כוונות מאוד טובות, אך היה מרחק לא קטן בין כוונות ובין מעשים.

מאת: Tal Zolbergשוק ההון27/03/121220 צפיות
בחירת בית השקעות לניהול תיק ההשקעות שלנו אינה פשוטה, במיוחד אם איננו בקיאים בהשקעות הון, ובאפיקי ההשקעה השונים. כדי להחליט את ההחלטה הנכונה ביותר עבורנו, חשוב לאמוד את יכולות בית ההשקעות מאספקטים שונים, שיקלו עלינו בשקלול כל הנתונים על בית ההשקעות ועל הבחירות הנכונות.

מאת: Tal Zolbergשוק ההון23/02/121344 צפיות
חברת בזק, חברת התקשורת המובילה בישראל, הנה חברה שהחזיקה במשך שנים רבות במונופול על תחום הטלפוניה הנייחת בישראל. חברת בזק הייתה נותנת השירותים המרכזית בארץ אשר גזרה את נתח השוק המשמעותי ביותר בתחומה. בתחילת שנות השמונים היא הוקמה כחברה ממשלתית ומתוקף היותה כזו, היא גדלה בצורה מהירה מאוד ופרסה זרועות של שירותי טלפוניה ואינטרנט בכל הארץ.

מאת: Tal Zolbergמתכונים ואוכל - כללי22/02/121508 צפיות
לאחרונה ישנה חשיפה מוגברת של מתכונים לבישול ואפיה באמצעי התקשורת, לרבות תוכניות טלוויזיה ואתרי אינטרנט שונים. בעבר היינו רוכשים ספרי מתכונים בנושאים שונים כגון: בישול, אפייה, עוגות, בשר, פשטידות וכו'. כיום, מידע זה זמין לכל המעוניין ברשת האינטרנט ושפים רבים חושפים את המתכונים שלהם לציבור הנרחב בחינם.

מאת: Tal Zolbergיופי וטיפוח - כללי21/02/121024 צפיות
עבור כל אישה בעולם, טיפוח אישי הוא חלק משגרת היומיום. טיפוח אישי הוא כמו סעיף חובה בחייה של האישה, ועל כך היא מוציאה כסף רב ומשקיעה מאמצים רבים, הן בבחירת מוצרי הטיפוח הנכונים לה, הסתגלות לשגרת הטיפוח המתאימה עבורה ושדרוג המראה שלה, כמעט בכל יום מחדש. כאמור, נשים רבות מוציאות כסף רב על מוצרי טיפוח, אך לעיתים סוד הטיפוח הוא בדברים הקטנים, בפעולות היום – יומיות שכל אישה עושה, ואם היא תעשה אותם נכון, היא תצליח לשמור על הטיפוח האישי שלה לאורך כל חייה.

מאת: Tal Zolbergתזונה20/02/121506 צפיות
גם אתם נוהגים לבחון את הסימונים התזונתיים המופיעים על גבי האריזות ולא תמיד מבינים אותם לעומקם? אנו רוצים לשפוך אור על כל "הסימנים התזונתיים" החל מערך תזונתי, דרך הקלוריות, הפחמימות, שומנים, חלבונים ועד הנתרן.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מתוקים

מאת: ליאורמתכוני מתוקים04/02/183274 צפיות
כדאי לדעת כי המנהג היהודי לאכול אוזני המן בפורים החל לפני זמן רב, באידיש קראו לעוגיות הממולאות פרג בשם מאן טאש, כלומר כיסוני פרג, ומכאן השתרש הביטוי אוזני המן. המאכל הפופולרי נועד לסמל את נס חג פורים, עם זאת ישנם חוקרים הטוענים כי המנהג השתרש בגלל מסורת פגאנית עתיקת יומין, ואת המאכל המזכיר אוזן אדם הכינו כמנחה לאלת הפריון והתשוקה.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152384 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151849 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: בני דואנימתכוני מתוקים12/10/143646 צפיות
במיוחד בעיצומה של תקופת החגים, ישנו דבר בולט במיוחד שמופיע כמעט בכל בית בישראל. נכון, הוא מופיע במטבח לאו דווקא בגלל שרוכשים אותו אלא יותר בגלל שקיבלתם אותו במתנה, אך הוא כאן, הוא נפוץ והוא טעים.

מאת: shmolikמתכוני מתוקים26/03/132238 צפיות
מתכון לסופלה שוקולד , טעים במיוחד , מומלץ וקל מאוד להכנה ...

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים25/10/128622 צפיות
איך תכינו עודות בצק סוכר מושלמות ולא תטעו בדרך? מה חשוב לקחת בחשבון לפני ובעת ההכנה? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים21/10/128508 צפיות
איך תכינו עוגות בצק סוכר טעימות במיוחד ותשדרגו את האירוע לצבעוני ומקורי יותר? כל הפרטים על עוגות בצק סוכר פלוס כמה טיפים מעולים. אל תתתיחלו בהכנה לפני שתקרו את הכתבה הבאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica