חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחר מתכונים באתרי האינטרנט

מאת: Tal Zolbergמתכונים ואוכל - כללי22/02/20121501 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה ישנה חשיפה מוגברת של מתכונים לבישול ואפיה באמצעי התקשורת, לרבות תוכניות טלוויזיה ואתרי אינטרנט שונים. בעבר היינו רוכשים ספרי מתכונים בנושאים שונים כגון: בישול, אפייה, עוגות, בשר, פשטידות וכו'. כיום, מידע זה זמין לכל המעוניין ברשת האינטרנט ושפים רבים חושפים את המתכונים שלהם לציבור הנרחב בחינם.

יתרונות במידע המוצג ברשת

ישנם יתרונות רבים לעובדה שמתכונים זמינים ברשת האינטרנט, כאשר היתרון הבולט ביותר הוא שהמתכונים מפורסמים חינם ברשת. אם בעבר נהגנו לחפש בתוכן העניינים של ספרי הבישול מתכון מסוים, הרי שהיום ניתן לערוך חיפוש זריז במנוע החיפוש גוגל ולהגיע ישירות לרשימת מתכונים בנושא המבוקש. בנוסף לכך, ישנם אתרים רבים המציעים לקהל הרחב סרט וידאו המתעד את תהליך ביצוע הוראות המתכונים מה שמעלה את סיכויי ההצלחה להכנת המעדן הרצוי.

בישול תוך שמירה על בריאות

קיימים אינספור סוגי מתכונים ברשת, גם כאלו ייחודיים כגון: מתכונים לבישול ואפיה ללא גלוטן, מתכונים דלי שומן, מתכונים לארוחות גורמה וכדומה. כמו כן, ישנה חלוקה למתכונים מטוגנים ומתכונים על בסיס אידוי, בישול או אפייה. במה לבחור? ובכן, אנו חיים בעידן בו המודעות לבריאות הולכת וגדלה וכך הדרישה למתכונים בריאים יותר ודלי שומן. אמנם הדעה הרווחת היא כי "אוכל טעים הוא אוכל משמין", אך יחד עם זאת קיימים מתכונים רבים, המציעים אוכל בריא וטעים לא פחות מהאוכל רווי השומן. העידן המודרני ותחליפי המזון השמן, מאפשרים לנו ליהנות מארוחה טעימה ובריאה ללא שימוש במחבת הטיגון.

מה נמצא ברשת?

מאגר המתכונים המצוי ברשת לבישול ואפייה מאגד בתוכו אלפי מתכונים של שפים דגולים, כמו גם של אנשים שגולשים ברשת ומתכונים משפחתיים שעברו מאמא לבת. תוכלו למצוא מתכונים שיתאימו לכל עונה, אירוח ותנאי בישול. מתכונים מגוונים של מאפים, עוגיות ועוגות, מתכונים לתוספות, אפיטייזרים וקינוחים לסוגיהם, מתכוני בשר ומתכונים פשוטים וקלים להכנה. יחד עם זאת, רצוי להיות מציאותיים ולהבין שמתכון יכול להיות הצלחה גדולה או כישלון. קחו את העניין ברוח טובה וכחוויה קולינארית מהנה.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Tal Zolberg

מאת: Tal Zolbergשוק ההון09/10/121124 צפיות
כל מי שמתעניין בתחום ההשקעות בשוק ההון בדגש על המשק הישראלי, כבר מכיר אותה. מדובר על שותפות מוגבלת לפעילות שעיקרה חיפושי נפט וגז טבעי בדגש על הפקתם בישראל. השותף הכללי בשופתות הוא רציו חיפושי נפט בע"מ והשותף המוגבל הוא רציו נאמנויות בע"מ. השותפות המוגבלת נחתמה לפני קרוב לשני עשורים, בשנת 1993 בסוף ינואר. יחידות ההשתתפות של השותפות רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

מאת: Tal Zolbergטלוויזיה01/05/121239 צפיות
אין זה סוד כי בעבר חברות הכבלים היו מתנהלות בצורה מסורבלת מעט, ונראה היה שאומנם היו להן כוונות מאוד טובות, אך היה מרחק לא קטן בין כוונות ובין מעשים.

מאת: Tal Zolbergשוק ההון27/03/121216 צפיות
בחירת בית השקעות לניהול תיק ההשקעות שלנו אינה פשוטה, במיוחד אם איננו בקיאים בהשקעות הון, ובאפיקי ההשקעה השונים. כדי להחליט את ההחלטה הנכונה ביותר עבורנו, חשוב לאמוד את יכולות בית ההשקעות מאספקטים שונים, שיקלו עלינו בשקלול כל הנתונים על בית ההשקעות ועל הבחירות הנכונות.

מאת: Tal Zolbergמתכוני מתוקים22/03/129645 צפיות
כל חובבי השוקולד פוקחים עיניים ומזילים ריר למראה טראפלס עגלגל. הטראפלס הם כדורי שוקולד איכותיים, טעימים מאוד במיוחד למי שאוהב שוקולד מריר. אבל מה ההבדל בין הטראפלס לכדורי השוקולד שכולנו מכירים עוד מילדות? איך מכינים טראפלס? האם אפשר להכין טראפלס לילדים?

מאת: Tal Zolbergשוק ההון23/02/121340 צפיות
חברת בזק, חברת התקשורת המובילה בישראל, הנה חברה שהחזיקה במשך שנים רבות במונופול על תחום הטלפוניה הנייחת בישראל. חברת בזק הייתה נותנת השירותים המרכזית בארץ אשר גזרה את נתח השוק המשמעותי ביותר בתחומה. בתחילת שנות השמונים היא הוקמה כחברה ממשלתית ומתוקף היותה כזו, היא גדלה בצורה מהירה מאוד ופרסה זרועות של שירותי טלפוניה ואינטרנט בכל הארץ.

מאת: Tal Zolbergיופי וטיפוח - כללי21/02/121019 צפיות
עבור כל אישה בעולם, טיפוח אישי הוא חלק משגרת היומיום. טיפוח אישי הוא כמו סעיף חובה בחייה של האישה, ועל כך היא מוציאה כסף רב ומשקיעה מאמצים רבים, הן בבחירת מוצרי הטיפוח הנכונים לה, הסתגלות לשגרת הטיפוח המתאימה עבורה ושדרוג המראה שלה, כמעט בכל יום מחדש. כאמור, נשים רבות מוציאות כסף רב על מוצרי טיפוח, אך לעיתים סוד הטיפוח הוא בדברים הקטנים, בפעולות היום – יומיות שכל אישה עושה, ואם היא תעשה אותם נכון, היא תצליח לשמור על הטיפוח האישי שלה לאורך כל חייה.

מאת: Tal Zolbergתזונה20/02/121499 צפיות
גם אתם נוהגים לבחון את הסימונים התזונתיים המופיעים על גבי האריזות ולא תמיד מבינים אותם לעומקם? אנו רוצים לשפוך אור על כל "הסימנים התזונתיים" החל מערך תזונתי, דרך הקלוריות, הפחמימות, שומנים, חלבונים ועד הנתרן.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205250 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205169 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205475 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205563 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195872 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196079 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183081 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica