חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על פערי המחירים בסופרים לעומת משלוחי אוכל

מאת: ירדן ביןעסקי מזון02/05/20121058 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סביר להניח שלא אחדש לכם יותר מידיי אם אומר שישנם הפרשים עצומים בין רשתות סופרמרקטים מוכרים בשוק. אוסיף ואומר שנכון הדבר הוא כי ישנם הפרשי מחירים עצומים בין סניפים שונים של אותו סופרמרקט והכל תלוי באיזור מגורים והסביבה המאוכלסת סביב אותו סופר. על פי בדיקה שנעשתה בחודש מאי 2012 נמצא כי הפרשי המחירים בין הרשתות השונות מגיעות לפער עצום של עד 95%. לשם המחשה אומר לכם כי בבדיקה שנעשתה על ידי ynet נמצא כי בקבוק וודקה אדוונס 260 מ"ל עולה ברשת רמי לוי 13.80 ש"ח לעומת 56.79 ש"ח ברשת שופרסל. בנוסף, פס גבינה ריץ' 550 גרם עלה כ-26.99 ש"ח ברשת מגה וכ-42.99 ש"ח ברשת שופרסל. לשם הבנת הפער הקיצוני אמשיך ואומר כי מדובר בהפרש תהומי של 59.3% עבור גבינת הריץ' וב-311% עבור בקבוק וודקה סובייצקי. ואם תאמרו כי מוצרים אלה אינם מוצרי בסיס שכל משפחה רוכשת, אומר לכם כי גם מוצרים הרבה יותר נרכשים כמו פסטרמה ישנם הפרשים גדולים. נאמר 120 גרם פסטרמה עולה ברשתות מגה בול ושופרסל דיל בערך 16 ש"ח וברשת מחסני כמעט חינם מחירו כ-11 ש"ח

המחירים וההפרשים העצומים האלו נוצרים ברשתות, וסביר להניח שרובינו מכירים זאת והדבר לא חדש לנו. אך השאלה הנשאלת היא איך קורה שרשתות כאלו יכולות להרשות לעצמם להציע המפרשי מחירים שכאלו מבלי להפגע מביקוש הצרכנים. האם הפכנו לצרכנים כל כך טיפשים וכנועים למצב בשוק? יש לאמר כי אותו הפרשי מחיירם מוכאר גם במסעדות השונות ברחבי הארץ. אך, ברור לנו הדבר כי רשתות שונות מוכרות את המוצרים שלהם בכל הארץ באותם מחירים קבועים. יותר מכך, גם בביצוע משלוחים והזמנות אוכל טלפוניות נשלם את אותו המחיר עבור מנות האוכל והפיצות שנזמין. יכול להיות שתהיה איזושהי עלות משלוח שלא עולה על 15 ש"ח במקרה הכי גרוע. כיום, עלות של פיצריות המבצעות משלוחים אוכל אינו נמנה בין הדברים עליו מבקשים תוספת של תשלום.

כפי שברור בעוד הרבה ערים ברחבי הארץ ברור כי גם הזמנות משלוחים באיזור תל אביב הינו דבר מאוד נפוץ ושכיח. אולי זה משום שהרבה אנשים כבר הבינו כי העלות של ישיבה במסעדה שוות ערך לישיבה בבית ואכילה של אותה מנה, רק שהפעם את הטיפ תצטרכו לשלם לאיש המשלוחים ולא למלצר. הפעם המסעדות מבינות כי הזמנות האוכל הפכו להיות אחת מההכנסות הגדולות שלהם והם לא יפגעו בהכנסות האלו. האם גם הם יבדקו את הגבולות שלנו וינסו להעלות את מחירי המנות המיועדות למשלוחים אוכל, זוהי כבר שאלה אחרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Jordan

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירדן בין

מאת: ירדן ביןגינון26/08/12939 צפיות
האם ידעתם כי היום ניתן להתאים גינת גג לבניין הדירות שלכם? התחום הזה הולך ומתפתח עם השנים ומביא עימו יצירתיות והתפתחות מדהימה. אך ישנם מספר פרמטרים שיש לבחון לפני בואינו אל עיצוב גינות גג.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים20/08/12938 צפיות
ישנם לקוחות רבים אשר מתלבטים בקביעת סוג התבנית שתקדם את האתר שלהם. יש לציין שישנו הבדל מהותי בין השניים וניתן לבחור בסוג קידום האתרים בהתאם לקביעה עצמה.

מאת: ירדן ביןבריאות ילדים14/08/121349 צפיות
אתם מתלבטים אם להזמין מוהל רופא או מוהל רבני? יש להבין כי ישנו הבדל בין רב מוהל לבין רופא מוהל. את ההרדמה המקומית עושה הרופא מוהל ובטקסים מסורתיים לרוב לא עושים זאת.

מאת: ירדן ביןריהוט 25/07/121506 צפיות
בעמוד זה תוכלו לקרוא אודות דגמי מקררים שונים, מהם הסוגים שקיימים כיום בשוק ואיך כדאי לקבל החלטת רכישה. המלצתנו היא להתייעץ עם טכנאי מקררים המכירים את כל הדגמים והחברות לרכישת מקררים. מעבר לכך, אל תסתנוורו מהעיצובים החדשניים.

מאת: ירדן ביןאחסון אתרים08/07/121119 צפיות
ישנם לא עט חברות אחסון אתרים ברשת וכולן טוענות שהן הכי טובות והכי מוצלחות. איך אנחנו בוחרים את חברת אחסון האתרים הטובה ביותר עבורינו? את כל זה תקראו כאן.

מאת: ירדן ביןבריאות ורפואה כללי12/06/121186 צפיות
מחלת הקונדילומה הינה נחלה שהרבה אינם מודעים לה ולהשלכות שלה, בעמוד הזה אני מנסה להביא לידיעת הציבור את כל נושר מחלת הקונדילומה והטיפול במחלה על מנת שתהיה חשיפה ומודעות גבוהה יותר למחלה.

מאת: ירדן ביןתעשייה10/06/121363 צפיות
מקומות עבודה, מפעלים ומקומות בהם ישנה תעסוקה רבה עם חשמל אינם לוקחים ברצינות את כל נושא הנהלים וההדרכות בעבודה עם חשמל, דבר המביא לתאונות עבודה רבות ואף למקרי מות. סקר שביצע המוסד לבטיחות וגהות מתאר ומכמת את התאונות הנגרמות כתוצאה מחוסר זהירות בהתעסקות עם חשמל.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213654 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214055 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205518 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810505 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183353 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173513 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica