חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונות אספרסו - סוגי הקפה

מאת: רונן צורקפה08/05/20121070 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


קיים מגוון רחב של מכונות אספרסו הנבדלות אחת מהשנייה במותג המייצר, בעיצוב ובפרמטרים נוספים אשר מאפיינים כל מכונה. למרות המגוון הרחב, כל מכונות האספרסו פועלות ע"פ מנגנון משותף – מעבר מים חמים מאוד (כמעט בנקודת הרתיחה) דרך קפה טחון ומיצוי כל מה שהקפה הספציפי יכול להציע עבורנו מבחינת טעם, ארומה ומרקם.

מכונות אספרסו הפכו למבוקשות מאוד בשנים האחרונות לצרכי משרד ובית ואחד השיקולים בבחירת מכונה זו או אחרת הוא בסוג מארז הקפה אשר משמש להכנת האספרסו – פולים, קפה טחון, קפסולות ופודים.

פולי קפה
באופן עקרוני, ככל שהקפה עובר יותר עיבוד כך הוא הופך לפחות איכותי. מכונות אספרסו אשר פועלות על פולי קפה שלמים הינן מלכלכות כמו גם שהקפה דורש טיפול מקדים של טחינתו במכשיר אוטומאטי או ידני. מכונות אלו מתאימות עבור כאלה אשר אוהבים לעבוד עם הידיים, מוכנים להשקיע עבור כל כוס קפה ואין להם בעיה להתמודד עם הלכלוך והוצאות התחזוקה המאפיינות מכונות אלה.

קפה טחון
רוב מכונות האספרסו אשר פועלות באמצעות קפה טחון הינן המכונות הידניות. מכונות אלה דומות למכונות אשר מצויות בבתי הקפה כאשר על המשתמש להטעין אותן בקפה ורק אז להעביר את המים דרכו. ישנן מכונות אוטומאטיות אשר טוענות את עצמן בקפה אך יש לציין כי בשני המקרים מדובר במכונות מלכלכות אשר דורשות מיומנות על מנת להגיע לאיכות הקפה הרצויה.

קפסולות
מכונות אספרסו אלה פועלות על קפסולות סגורות הרמטית אשר מכילות את הקפה הטחון מוגן מפני נזקי חימצון. הקפסולה נטענת ע"י המכונה באופן אוטומאטי ולכן מכונות אלה אינן מלכלכות ואינן נוטות להתקלקל. עלות הכנת כוס אספרסו גבוהה יותר מזו של המכונות הפועלות על קפה טחון ולכן פופולאריות יותר בקרב בתים ומשרדים קטנים אשר בהם לא מכינים כוסות קפה רבות מדי ביום.

פודים
"פוד" הוא מילה נרדפת לשקית אשר מהווה מעין "שקיק תה" של קפה. במקרה זה מדובר בסוג קפה אשר עבר יותר עיבוד משאר הסוגים ולכן פחות איכותי. מכונות אספרסו אלה אינן מלכלכות והפודים מתאימים למספר מכונות בו זמנית, יתרון גדול לכל הדעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131196 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131037 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131915 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131152 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131569 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/132004 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131116 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא קפה

מאת: בני דואניקפה20/07/164295 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: דודישקפה04/05/146297 צפיות
50 גוונים של אפור: מאחר ואני עוד לא גיבשתי החלטה, החלטתי לצאת ולבדוק את העובדות עם מומחים. שאלנו אותם על היתרונות והחסרונות של תה, קפה וכן תה ללא קפאין ואלו התשובות שקיבלנו.

מאת: שלום כהןקפה24/03/147333 צפיות
כאשר אתם מחפשים מכונות קפה למשרד, אתם ודאי מעוניינים ברמת קפה איכותית, מכונות עמידות ואיכותיות ובעלות סבירה. המבחר והאפשרויות הרבות בתחום זה מבלבלות וקשה לעתים לקחת החלטה לגבי מכונת קפה בביטחון ובלב שלם. קפה עלית לעסקים העלה את הרף בשוק זה של מכונות קפה והביאה אותו למצוינות ואיכות בכל היבט אפשרי.

מאת: אריאל בן-נוןקפה05/01/148334 צפיות
הצבת מכונת קפה בבית העסק היא ללא ספק פעולה עליה יברכו אתכם לא מעט לקוחות, קולגות וגם צוות העובדים. מכונות הקפה המודרניות הן מכונות קטנות ויעילות במיוחד המסוגלות לספק לכם כמות אדיבה של ספלי קפה טעים ואיכותי בזמן הקצר ביותר. על מנת להבטיח לעצמכם רכישה של מכונת קפה איכותית לבית העסק, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות.

מאת: אריאל בן-נוןקפה15/12/138314 צפיות
פינת הקפה המשרדית היא ללא ספק אחת מעמדות העבודה הכי חשובות במשרד, שם מתחילים שיחות קטנות בין העובדים שיכולים להוביל לרעיונות גדולים, סביבה מתנהלים דיונים שונים אודות מקום העבודה, ובעיקר היא מסמלת את ההווי החברתי של המשרד.

מאת: אריאל בן-נוןקפה29/10/138231 צפיות
כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ספק עבור מכונות קפה למשרד תחום מכונות הקפה למשרד משגשג בשנים האחרונות הודות למגוון ספקים הצומח באופן תדיר, מחירים אטרקטיביים ובעיקר בזכות האהבה לקפה בישראל

מאת: tkidumקפה04/07/131812 צפיות
בשבוע שעבר נתקעתי בפקק בכביש החוף, ומחשבות עלו לי בראש. למה אין דוכן קפה בכל הדרך הארוכה הזו? לא חסרים נהגים עייפים בדרך, מבואסים ושבוזים מהפקקים הארוכים בכל בוקר ובכל ערב. אז חשבתי, למה שאני לא אפתח דוכן בעצמי? אז דיברתי עם חבר טוב והתחלנו להעלות רעיונות. חשבנו על הקמת מספר דוכנים לאורך הכביש, ובשני צידי הדרך. בגלל שעיקר הפקקים בשעות הבוקר והערב, הדוכן יהיה פתוח בעצם רק לחמש שעות במשך כל היום. כך שזה לא יפגע לנו בעבודה, ועדיין תהיה לנו הכנסה נוספת, וסטארט-אפ נחמד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica