חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב אתרים כל מה שכדאי לדעת

מאת: טל אורקידום אתרים09/05/2012706 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רושם ראשוני
עיצוב אתרים הינו אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך בניית אתרים. לאחר שהתבצעה היכרות מעמיקה עם קהל היעד, מחקר שוק שנועד לאפיין את הגולש אליו מכוון האתר ובוצע תכנון אסטרטגי מעמיק של מבנה האתר ותוכנו, עיצוב האתר הינו העטיפה שתקבע אם הגולש הבא יהפוך ללקוח שלך או עובר אורח מזדמן באתרך שרק נכנס לבקר מספר שניות בודדות באתר שלך.

עיצוב אתרים הינו תחום מבוקש, ולא בכדי. אתר אינטרנט כזה או אחר יכול ליפול/ לנסוק מעלה – ולו בזכות איכות העיצוב. עיצוב אשר מותאם באופיו לצרכי הלקוח, לקהל היעד, אופי החברה והשירות הניתן בה, היעד שהוצב בתכנון האתר ולנוחיות המשתמש – יביא להבדלה של האתר מאלפי אתרים מתחרים בתחום. מטרה זו מושגת באמצעות שימוש בתכנות המיועדות למטרת עיצוב אתרים, דוגמת אילוסטרייטור, פלאש, פוטושופ ודרימוויבר.

עיצוב אתרים  משלב מספר תחומי ידע שונים – מערכות מידע, טכנולוגיות מידע ועיצוב תקשורת חזותית. מספר אספקטים נכללים בתהליך עיצוב האתר ויש לשים לב לכל אחד מהם:
•    מראה – מראה אחיד, עיצוב נקי, ללא מסרים כפולים. חשוב לשמור על שפת עיצוב אחידה בכדי שהגולש יתמצא באתר ובדפים שונים.
•    מהירות – אלמנטים גרפיים המקלים על טעינה מהירה של הדף לגלישה נוחה וידידותית.
•    ניווט ידידותי – שימוש בסרגלי ניווט, חיפוש והתמצאות נוחים.

קווים מנחים
עדכון עיצוב האתר
כשם שעולם האינטרנט מתעדכן תמידית, חשוב לבדוק כי העיצוב תואם את ציפיותיכם ואכן משדר את המסר הרצוי. שמירה על קו אחיד מחד – ושינוי מגמות פנימיות במוצרים המוצגים מאידך – תבטיח את תחושת הביטחון של הגולש באתר שהוא מכיר זה מכבר, ותותיר אותו בציפייה לשינויים הבאים.

שימוש מכוון ומתוכנן בצבעים על פי ייעוד
היו קשובים לצרכים של לקוחותיכם ולאופי השירות המוצע. צבעים קרים יצרו אווירה רגועה אך בשימוש יצר הם עשויים לשוות לאתר מראה עייף. צבעים חמים עשויים להלהיב ולשמור על הגולש ערני לתכנים המוצגים – ובשימוש יתר בצבעים חמים, נוצר עומס המעייף את עיני הגולש ומבלבל אותו בניווטו באתר.

קו אחיד ומינימליסטי
כאמור, שמירה על שפת עיצוב אחידה תקל על הגולש לאתר את מבוקשו בתוך אתר האינטרנט שלכם ותהפוך את הגלישה לנעימה וידידותית. דגש נוסף אליו יש להפנות את תשומת הלב – הינו קו מינימליסטי. עומס בשימוש באלמנטים גרפיים עשוי 'להבריח' את הגולש. שימוש נעים והרמוני בגרפיקה נכונה ימקד את העין בתוכן האתר ולא יאפשר לעיצוב "לגנוב את ההצגה".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123229 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123287 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123196 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123160 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122950 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123207 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123311 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213436 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211717 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183563 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172905 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172648 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172531 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica