חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור טיולון לתינוק?

מאת: רונן צורקניות 28/05/20121183 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיולון הוא שמה השגור של עגלת תינוקות המשמשת לרוב במצב ישיבה. למעשה ישנם שני סוגים עיקריים של טיולונים:
•    טיולון שהוא חלק בלתי נפרד מעגלה רב-תכליתית / משולבת שכוללת אפשרות למצב שכיבה מלא של תינוק רך בימים בתוך "אמבטיה" ייעודית ומאוחר יותר הופכת לעגלת ישיבה יציבה המכונה, כאמור, טיולון.

•    טיולון ייעודי שהוא עגלה שמראש נועדה בעיקר למצב ישיבה ובמרבית המקרים אופציית השכיבה בה אינה מאפשרת הגעה למצב מאוזן לחלוטין של 180 מעלות, כך שאינה מתאימה לתינוקות רכים, אותם ניתן להשכיב רק בעזרת טיולון אשר אותו ניתן להביא למצב כמעט או ממש מאוזן של 165-180 מעלות. השימוש בטיולונים אלה מומלץ החל מהשלב בו התינוק מתיישב בעצמו והם מתפקדים למעשה כעגלת ישיבה קלה ונוחה לקיפול.

כשאתם באים לבחור טיולון לתינוק/ת שלכם, מעבר לעיצוב החביב עליכם קיימים מספר פרמטרים מובילים אליהם כדאי לשים לב:
•    גודל הטיולון: דגמים שונים של טיולונים מגיעים בגדלים שונים. כשמדובר על טיולון שהוא חלק מעגלה משולבת חשוב מאד לבדוק את גודלו כבר בזמן הקניה ולא להתחשב בגודל האמבטיה בלבד. מאכזב לגלות שעגלה ששימשה אתכם מספר חודשים הופכת להיות לא מתאימה או נוחה לשימוש בשלב המעבר לישיבה.
•    עבירות בתנאים משתנים: בשוק ישנם דגמים ייעודיים שונים של טיולונים המתאימים לצרכים המשתנים של ההורים – טיולון עירוני המתאים למדרכות צרות, טיולוני שטח בעלי עבירות גבוהה יותר, טיולוני ספורט איתם ניתן לרוץ או ללכת במהירות בקלות ועוד. אחד הפקטורים החשובים לצורך זה הוא סוג הגלגלים של הטיולון – עשויים גומי קשיח או ממולאי אוויר, כיצד הם מסתובבים ועוד – כל זאת ישפיע על העבירות.
•    אופן הקיפול וגודלו של טיולון בזמן הקיפול: הקפידו להתאים את הטיולון לגודל המכונית הפרטית שלכם ובידקו אם הדרך בו הוא נפתח ונסגר נוח עבורכם.
•    משקל הטיולון – משתנה מדגם לדגם וחשוב לבחון בעיקר במקרה של מגורים בבתי קומות.
•    בטיחות – כמו בכל קנייה הקשורה בתינוקות,גם בקניית טיולון יש חשיבות עליונה לבחירה במוצרים בעלי תקן בטיחות ואבזור בטיחות איכותי כולל רצועות קשירה ומעצורים לשעת חירום.

 



תגיות המאמר: טיולון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131188 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131029 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131908 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131146 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131562 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131995 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131111 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186763 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica