חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אביזרים לאייפון 4 - מהפכה של משש

כאשר הושק האייפון 3GS בארץ תעשיית האביזרים לאייפון עדיין לא פרחה למרות שנמכרו הרבה מכשירי אייפון 3GS בארץ, כאשר הושק כבר האייפון 4 הושקו במקביל סמארטפונים נוספים של יצרניות האנדרואיד מובילות כמו הגלקסי S1 של סמסונג, הדיסייר של HTC, ה-X10 של סוני אריקסון, המיילסטון של מוטורולה ועוד רבים וטובים.

בגלל ההשקה של הסמארטפונים הנוספים ביחד עם הפצת של האייפון 4 שנמכר בקצב מסחרר בישראל ונמכר גם עד היום שנה וחצי לאחר השקתו הביקוש  עבור אביזרים לאייפון ולמסארטפונים נוספים גדל וגדל ביחד עם מהפכת הסמארטפונים שגרמה לכך שאי אפשר ללכת ברחוב בלי לראות סמארטפונים כל שניה.

הגל שיביא את הטירוף של אביזרים הוא כנראה השקת הגלקסי 3 של חברת סמסונג, הגלקסי S3 הוא המתחרה הגדול ביותר של האייפון של חברת אפל וכנראה אנו נזכה לראות גל מטורף של אביזרים לגלקסי 3 שהולכים להציף אותנו.

כיסויים לאייפון הם האביזר לאייפון שהוליד את תעשיית האביזרים לאייפון בהיקף הכי גדול לאייפון. השוק מוצף במספר עצום של דוגמאות של כיסויים לאייפון ולסמארטפונים אחרים, כמובן שמבחר הכיסויים לאייפון 4 הוא הגדול ביותר בגלל הפופולריות שלו.

יש קייסים פשוטים לאייפון שעלותם זולה והם עשויים מחומרים פחות איכותיים ומשכבה אחת של כיסוי, הכיסויים הזולים עשויים מפלסטיק, סיליקון וגומי.

כיסויים יוקרתיים עשויים מחומרים יותר איכותיים כמו פוליקרבונט או שהכיסויים עשויים מ-2 שכבות של פלסטיק בשילוב של סיליקון או גומי וכך יוצרים כיסוי איכותי ששומר על המכשיר. היתרון בכיסויים אלו הוא שהם שומרים על המכשיר מפני נפילות ושומרים על המסך מפני שברים וסריטות, כאשר מדובר על מכשיר יקר שעלה לנו אלפי שקלים השקעה חד פעמית בכיסוי שווה את ההשקעה. הכיסויים היוקרתיים נותנים שדרוג משמעותי ליופי של מכשיר הסמארטפון שלנו, הכיסוי שומר על מסך המכשיר מפני שברים שזהו כנראה הדבר החשוב ביותר מכיוון שהחלפת מסך לגלקסי 2 לדוגמא עולה בסביבות ה-800 ש"ח ולכן השקעה בכיסוי גם תמנע מאיתנו את ההוצאה הזאת וגם נהנה ממכשיר יותר יפה.

קיימות הרבה מאוד חברות שמייצרות כיסויים יוקרתיים לאייפון, חברות רבות ייצרו כיסויים ללפטופים והחליטו גם לייצר כיסויים לאייפון ולסמארטפונים נוספים.

החברות המובילות בתחום הכיסויים לאייפון הם :

LifeProof, Case Mate, Speck, SwitchEasy, Skech, OtterBox, Ballistic, Cygnett

החברות המובילות בתחום של הכיסויים לטאבלטיים הם :

Smart Cover, CaseCrown

כמובן שרוב החברות הנ"ל מייצרות גם כיסויים לסמארטפונים וגם כיסויים לטאבלטים.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רענן ברנשטיין

מאת: רענן ברנשטייןפיזיקה01/10/158123 צפיות
מרבית הציבור כבר מודע לכך שחשיפה לקרינה מעל היקפים מסוימים יכולה להוות בעיה בריאותית.

מאת: רענן ברנשטייןבניין ואחזקה - כללי25/04/151111 צפיות
קרינה אלקרטרומגנטית היא אנרגיה משדות חשמליים ומגנטיים המועברת בגלים. כאשר מתקני חשמל מעבירים חשמל הם הפולטים קרינה אלקטרומגנטית לסביבתם הקרובה.

מאת: רענן ברנשטייןמחשבים ניידים10/03/152032 צפיות
איך נדע איזה מטען מתאים למחשב הנייד שלנו? איך מזהים מטען למחשב נייד שאינו מקורי?

מאת: רענן ברנשטייןטלפונים סלולריים07/01/144981 צפיות
גלקסי נוט 3, אחד המכשירים המתקדמים ביותר של סמסונג, נכנס לקטגוריה של "פאבלט": מכשיר המשלב בין סמאטרפון לטאבלט.

מאת: רענן ברנשטייןשוק ההון19/07/13952 צפיות
שוק הפורקס הינו השוק הפיננסי הגדול בעולם. המסחר היומי מתקרב ל-3 טריליון דולר. הוא שוק במטבע חוץ אשר נסחרים בו יותר ממאה מטבעות שונים.

מאת: רענן ברנשטייןמשכנתא20/05/131139 צפיות
המשפחות הישראליות אינן מודעות לתהליך מיחזור המשכנתאות ועל ההשפעות בעקבות כך על משק הבית. הסיבה העיקרית שעלתה היא החשש מתהליך מיחזור המשכנתא שנתפס כמורכב.

מאת: רענן ברנשטייןטלפונים סלולריים18/04/131272 צפיות
סקירה של מכשיר הדגל החדש הגלקסי S4 מבית סמסונג, סקירה של מפרט המכשיר

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205423 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196558 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187916 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181524 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162438 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica