חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיצריות – המסעדה היחידה שנשארת איתנו מילדות

מאת: מערכת VPRבישול ואפיה27/09/2009981 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז שהיינו ילדים המשפחה שלנו למדה לחגוג כל אירוע בעזרת פיצה משפחתית אשר משביעה את רצון כולנו וכמובן את התיאבון למשהו טעים ומשובח, אוכל איטלקי מהזן הישן והמעולה.

מסעדות איטלקיות ידועות בשמן בזכות המון צלחות טעימות ורווי טעם להפליא, להרגיש את המטבח האיטלקי הכל אניני הטעם האפשריים. כמו כל צרפתי אשר גאה בלחמו כך גם האיטלקיים גאים בשלל פיצריות אשר קיימו את מצוות האוכל שלהם לעמן כל העם.

מסעדות רבות מנסות כל פעם לשבח את התפריטים השונים שלנו למען רעבי העיר, אך לא משנה באיזו מסעדה תיהיו, תמיד תראו את אותו תפריט פיצות אשר עובר בכל דור ועובר בכל פיצריה, פיצריות בכל הארץ עדיין מקבלות את מירב הלקוחות הטובים הרעבים לאוכל משובח רק בגלל אותה הפיצה שעברה בדורות מאז שהיינו ילדים וקיבלנו פרס לקבל פיצה משפחתית בזמן צפייה בסרטים האהובים עלינו בשבת.

אחרי כל מסעדות היוקרה והפאר עדיין אפשר לראות אנשים בחליפות ואנשי הייטק יקרים יושבים סביב שולחן פוקר בסוף שבוע ואוכלים פיצה משפחתית ממקום פיצריות האהוב עליהם.
בימינו ניתן לראות פיצריות ביתיות אשר נותנות את הטעם המושלם מבית המסעדות המוכרות ביותר באיטליה, פיצריות נותנות לנו את חושהטעם שתמיד מוכר לנו, לא משנה איפה נהיה, באיזו ארץ ננפוש, תמיד נרגיש קרובים לבית ולטעם הילדות כאשר נראה פיצריה, כשרואים פיצריות יודעים שאין מה לפחד מהטעם של המאכל בארצות זרות.

פיצה תמיד עשויה מבצק טוב ומוכר לכולנו, פיצריות תמיד מכינות את הפיצה במקום ומכך תמיד גורם לכולנו לאהוב ולהאמין במאכל האהוב עלינו ביותר, מאכלים רבים לא לוקחים חשיבות בחיינו כמו הפיצה ומכך אנו רואים את זה בחיי היומיום של כולנו.

לרוב מיקום הפיצריה הוא זה שנותן את הכוח להצליח, למדנו עם השנים שעסקים מצליחים כאשר פותחים אותם נכון, בין אם זה לפתוח עסק שהוא לא תחרותי לאף אחד באיזור וכמובן לא בעל שם קיים או רע מהעבר.

פיצריות מעסיקות את רוב האוכלוסיה אך בניגוד לרוב המסעדות כאן ניתן לראות אסטטיקה מושלמת, כובעים לשיער, כפפות אלסטיות וכמובן סינר אשר משלים את ההופעה האיטלקית והידועה.
סינר וכובע זה לא להיות איטלקי אך בהחלט נותן את האמון במקום בצורה טובה יותר.

 



תגיות המאמר: פיצה, פיצות, פיצריות, פיצריה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101323 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101270 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101286 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101118 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101851 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101562 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101162 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183898 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183274 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174499 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164071 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152654 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151999 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142168 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica