חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נפצעת בעבודה? כדאי להתייעץ עם עורך דין לתאונות עבודה

עם כל ההקפדה על בטחון עובדים עדיין ישנם רבים הנפצעים בתאונות עבודה. אלו הנפגעים בתאונות עבודה בהרבה מקרים מגלים שהם לא מקבלים את כל מה שהם זכאים לו כדי שיוכלו להמשיך בחייהם.

תאונת עבודה יכולה לגרום לנזק מתמשך ויכולה להיות תאונה שבעקבותיה נגרם נזק קצר טווח. בכל מקרה בזמן ההחלמה ישנן זכויות שונות המגיעות לעובד הפגוע ממקורות שונים כמו המוסד לביטוח לאומי, המעביד וחברות הביטוח.

נפגעי עבודה רבים מגלים שהדרך הטובה ביותר לקבל את מה שהם זכאים לו היא על ידי פניה לעורך דין תאונות עבודה. עורך דין תאונות עבודה הינו עורך דין המתמחה בפציעות הנגרמות בזמן העבודה וגם בזמן ההגעה לעבודה או הנסיעה חזרה מהעבודה הביתה.

עורך דין תאונות עבודה

פנייה לעורך דין תאונות עבודה יכולה להקל מאוד על הפנייה אל המוסדות השונים. לצערנו המוסד לביטוח לאומי האמון על הדאגה לעובדים ולבני משפחותיהם מערים קשיים רבים על הגשות התביעה להכרה בפגיעת עבודה, מחייב מילוי של טפסים רבים שאותם חייב למלא בצורה המלאה והנכונה ביותר ומערים קשיים ביורוקרטים רבים על הפונים לבקשת עזרה. גם חברות הביטוח השונות בהן מבוטחים רבים מערימות קשיים רבים בדרך לתשלום הפיצויים המגיעים למבוטחים.

עורך דין לתאונות עבודה יודע  איך להפנות את לקוחותיו ולעזור לייצג אותם מול המוסד לביטוח לאומי ומול מוסדות נוספים כמו הביטוח של המעביד, או חברת הביטוח בה העובד מבוטח כדי להבטיח שזכויותיו ישמרו. עורך דין תאונות עבודה הנמצא במשרד גדול ומסודר גם עובד בשיתוף פעולה עם עורכי דין נוספים כמו עורך דין רשלנות רפואית, כדי לוודא שהזכויות של כל עובד נשמרות ושהוא אכן מקבל את הפיצויים המגיעים לו על פי דין.

מימוש זכויות נפגעי עבודה

הדרך למימוש הזכוכיות המגיעות לנפגעי עבודה היא בראש ובראשונה על ידי קבלת ייעוץ משפטי על ידי עורך דין תאונות עבודה כמה שיותר מהר וקרוב לתאונת העבודה. ניתן גם להתייעץ עם עורך דין לרשלנות רפואית. בכל מקרה של תאונת עבודה כדאי לנפגע העבודה לשמור עד כמה שיותר הוכחות על הפגיעה כולל צילום של מקום התאונה, תיעוד מלא של כל הפרטים והתהליכים שהובילו אל התאונה, לקיחת עדויות ועוד.

בנוסף לכך, חשוב מאוד לשמור ולצלם עותק מכל מסמך רפואי כולל מרשמים, בדיקות מעבדה, צילומים ועוד. חשוב גם לשמור קבלות על כל ההוצאות הנלוות הקשורות לתאונת העבודה כמו הוצאות על נסיעות, הוצאות על עזרה מקצועית, וקנייה של תרופות או אביזרים רפואיים על פי מרשם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144851 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147844 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144887 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144889 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144979 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא אובדן כושר עבודה

מאת: דודישאובדן כושר עבודה02/05/1811887 צפיות
ידוע לרוב שאם אנחנו מחליטים להשקיע במשהו או לצלוח אתגר בכוחות עצמנו, רוב הסיכויים שנצליח לעשות זאת בסופו של דבר.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158241 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאת: רוי ורלאובדן כושר עבודה21/01/1511548 צפיות
Facebook is widely used in the world. There are many marketing options you can use when it comes to sharing your business. No matter if you are paying or you are there for free, the following piece includes lots of useful Facebook tips.

מאת: יוסי אלקייםאובדן כושר עבודה02/05/1320079 צפיות
מוסד האפוטרופסות נועד כדי להגן על אנשים שלא יודעים ולא יכולים להגן ולטפל ברכושם בגופם ובענייניהם השונים.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227039 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה30/10/1226497 צפיות
מי מכם לא אחת נכנס אל תסבוכת שבה הוא חיפש עו''ד? אמת, התפקיד של העורך דין הוא לתמוך באנשים הרגילים, במצבים סבוכים בהם אנו מבקשים את עצתו המלומדת של משפטן בעל ידע במשפט. כך למשל, אדם שחווה תביעת דיבה אינו יכול לראות את המסלול לפתרון בלי העו''ד המתאים.

מאת: מיכל זאובדן כושר עבודה21/10/1226657 צפיות
אם אתה נחשף לשלל מעשים פוגעניים של חייל מסוים בחייל אחר, על מנת לגרום לו להרגיש מושפל, עליך לנקוט באמצעים ולדווח. יש הרבה תביעות משרד הביטחון בגלל מקרים כאלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica