חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיסויים ששומרים את האייפון שלנו

על מנת להגן על מכשיר האייפון שלנו או על כל סמארטפון יקר שיש ברשותנו כמו גלקסי, מוטורולה, HTC, בלקברי ועוד אנו צריכים למגן אותו באמצעות מגן מסך אשר תפקידו הוא למנוע שריטות על מסך המגע של הסמארטפון שלנו וכיסוי אשר מתלבש על מכשיר הסלולר שלנו ותפקידו הוא לכסות את גב המכשיר ומגן עליו ובמידה והכיסוי ואיכותי הוא גם מגן על המסך של המכשיר מפני שברים, סדקים ושריטות.

אז איך ניתן להבדיל בין כיסוי איכותי לכיסוי שלא באמת מגן לנו על האייפון?

הכיסויים הכי איכותיים מיוצרים על ידי חברות המותגים, הכיסויים הללו נועדו קודם כל להגן על הסמארטפון שלנו. הכיסויים האלו עוצב במויוחד במחשבה להגן על האייפון שלנו וחלקם מעוצבים עם פטנטים ייחודים של כל חברה.

לחלק מהכיסויים לאייפון האלו יש חיקויים, כמובן שהחיקויים לא מתקרבים ברמת ההגנה כמו הכיסויים המקוריים. החיקויים של הכיסויים האלו רק לקחו את העיצוב של הכיסויים של המותגים אך הכיסויים האלו לא באמת מגנים יותר מדי על האייפון שלכם.

הכלל הכי טוב לזיהוי חיקויים זה המחיר, מחיר נמוך מדי הוא הכלי הכי טוב לזיהוי כיסוי מזויף, הבעיה בכיסויים מזויפים היא הוצאה כספית לא קטנה ועדיין לרכוש כיסוי שלא באמת מגן על האייפון שלנו. מחיר של כיסוי איכותי של חברה מוכרת הוא בדרך כלל בין 99 ל-199 ש"ח.

קנייה ישירה מספקים סיניים מחו"ל - הרבה אנשים חושבים שאם מוכר מסין מוכר כיסוי של מותג במחיר זול במיוחד אז פשוט המוכר קנה 1000 יחידות של אותו כיסוי וקיבל את המותג במחיר זול. חברות המותגים לא יפגעו ככה בשם שלהם ואין סיבה שהם ירו לעצמם ככה ברגל. הכיסויים הללו מגיעים ממפעל של זיופים בסין. כל החברות המותגים לייצור כיסויים מציגות רשימה של מפיצים מורשים באתר שלהם ושקניית הכיסויים מתבצעת אך ורק דרך מפיצים אלו.

חנויות גדולות אשר מציעות מגוון רחב של כיסויים ומגוון רחב של מותגים זה דרך נוספת לזהות חנות אשר אמינה ולא מתעסקת עם חיקויים של מותגים.

החברות המובילות לייצור כיסויים לאייפון, לגלקסי ועוד הם :

Case Mate, OtterBox , Skech, LifeProof, Speck, Ballistic, SwitchEasy ועוד.

כיסוי איכותי ימנע ממכם החלפת מסך לאייפון שלכם בעתיד ובכך קנייה של כיסוי איכותי תמנע ממכם תיקון של האייפון שלכם ותחסוך לכם כסף בעתיד.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רענן ברנשטיין

מאת: רענן ברנשטייןפיזיקה01/10/158129 צפיות
מרבית הציבור כבר מודע לכך שחשיפה לקרינה מעל היקפים מסוימים יכולה להוות בעיה בריאותית.

מאת: רענן ברנשטייןבניין ואחזקה - כללי25/04/151113 צפיות
קרינה אלקרטרומגנטית היא אנרגיה משדות חשמליים ומגנטיים המועברת בגלים. כאשר מתקני חשמל מעבירים חשמל הם הפולטים קרינה אלקטרומגנטית לסביבתם הקרובה.

מאת: רענן ברנשטייןמחשבים ניידים10/03/152035 צפיות
איך נדע איזה מטען מתאים למחשב הנייד שלנו? איך מזהים מטען למחשב נייד שאינו מקורי?

מאת: רענן ברנשטייןטלפונים סלולריים07/01/144982 צפיות
גלקסי נוט 3, אחד המכשירים המתקדמים ביותר של סמסונג, נכנס לקטגוריה של "פאבלט": מכשיר המשלב בין סמאטרפון לטאבלט.

מאת: רענן ברנשטייןשוק ההון19/07/13954 צפיות
שוק הפורקס הינו השוק הפיננסי הגדול בעולם. המסחר היומי מתקרב ל-3 טריליון דולר. הוא שוק במטבע חוץ אשר נסחרים בו יותר ממאה מטבעות שונים.

מאת: רענן ברנשטייןמשכנתא20/05/131139 צפיות
המשפחות הישראליות אינן מודעות לתהליך מיחזור המשכנתאות ועל ההשפעות בעקבות כך על משק הבית. הסיבה העיקרית שעלתה היא החשש מתהליך מיחזור המשכנתא שנתפס כמורכב.

מאת: רענן ברנשטייןטלפונים סלולריים18/04/131275 צפיות
סקירה של מכשיר הדגל החדש הגלקסי S4 מבית סמסונג, סקירה של מפרט המכשיר

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205443 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196579 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187936 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181528 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica