חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצעדים הראשונים להצלחה

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי12/07/20121033 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר  הקודם שיתפתי אותך בסיפור האישי וסיפרתי לך על כוחה של המטרה - כיצד הצבתי לעצמי להיות רקדנית סלסה "תותחית" והשגתי את זה. היום אני רוצה לשתף אותך בשלבים להגדרת המטרה.

אבל לפני זה, בוא נגדיר מהי מטרה בכלל.

על פי ההגדרה של מילון, מטרה היא הגוף אליו מכוון היורה את חציו. לצורך העניין, אנחנו היורים את החצים לכיוון אותה המטרה שהצבנו לעצמנו.

אז איך מציבים מטרה?.

1. דבר ראשון, חשוב שנחליט מה בדיוק אנחנו רוצים להשיג. זה צריך להיות משהו ברור ומוגדר, בלי לשנות אותו כל יום וכל פעם כי זה רק יפזר אותנו לכיוונים שונים ויוציא מהמיקוד.

2. אחרי שכבר החלטנו מה אנחנו רוצים, להעביר את זה לנייר, לרשום את המטרה שלנו במילים, בפרטי פרטים.הכוונה לא לשמור בראש או להגדיר בראש את הדבר שאנחנו רוצים להשיג אלא לרשום אותו, כל פרט קטן, לתאר בדיוק. למשל, אם החלטנו שאנחנו רוצים לרדת במשקל, לכתוב כמה קילו בדיוק לרדת, איזה מידה מכנס אנחנו שואפים להגיע ללבוש ועוד

3. אחרי שרשמנו את המטרה על נייר בפרטי פרטים, מאוד אבל מאוד חשוב שנדע להגדיר את "הלמה". למה אנחנו רוצים להשיג את המטרה. למשל, אני רוצה לרדת במשקל כדי להיות יותר בריאה, לתפקוד יותר טוב של הלב, כדי ללבוש את הבגדים שפעם לבשתי, כדי להיראות יותר צעירה ואטרקטיבית ועוד.

כאשר ה"למה" שלנו יהיה מספיק חזק, אז יהיה לנו הרבה יותר פשוט להשיג את המטרה שלנו.

4. הצעד הרביעי הוא  מאוד חשוב גם - להגדיר מהו היעד, מתי אנחנו רוצים להגיע לאותה המטרה. לא מספיק רק שתהיה מטרה. בלי להגדיר תאריך יעד למטרה שהצבנו, יכול להיות שלעולם לא נגיע אליה. זה יהיה רצון טוב אבל לא מטרה. אתה בטח מכיר את האנשים שאומרים - יום אחד,האבל  יום אחד הזה לעולם לא מגיע כי הם אף פעם לא מגדירים איזה יום, מהו תאריך היעד.

אחרי שכבר עשינו את ארבעת הצעדים הראשונים הללו, בא צעד נוסף ומאוד חשוב.

כמובן שאי אפשר לרדת במשקל אם נמשיך לאכול כמו שאכלנו עד עכשיו או נמשיך לנהל את אותו אורח חיים. אנחנו נצטרך לוותר על מאכלים מסוימים כמו שוקולד למשל, לחם לבן או דברים אחרים שהם משמינים ואינם מזינים, אולי נצטרך גם לעשות פעילות גופנית ועוד. זה אומר שיש מחיר שנצטרך לשלם כדי להגיע למטרה שהצבנו לעצמנו. אז השלב החמישי הוא

5. ישנו מחיר שעלינו לשלם!

וחשוב לזכור שאת המחיר אנחנו משלמים מראש. מראש - הכוונה להבין את המשמעות של הדבר שעל מנת להשיג משהו מסוים בחיים, צריך לוותר על משהו אחר.

כך זה עובד!!!

חשוב שנהיה מוכנים על ההתחלה, לפני שיוצאים לדרך, שזה המחיר שאנחנו הולכים לשלם כדי להגיע לתוצאה הרצויה ולהצליח במטרה שלנו

6. והשלב החשוב ביותר לאחר כל השלבים הללו זה לצאת לפעולה, כלומר לעשות כל יום משהו קטן שיקרב אותנו לעבר אותה המטרה שהצבנו.

אם נקפיד על כל השלבים אבל בפועל לא נעשה כלום כדי להביא את המטרה למימוש, אז לעולם לא נגיע לשם. לכן,עשייה, יציאה לפעולה - זה דבר החשוב ביותר שיש! זה הסיבה שהרבה מאוד אנשים לעולם לא מגיעים למטרות שלהם  כי לרוב הם רק מדברים ולעולם לא עושים!!!

ישנו עוד שלב, והייתי אומרת שהוא החשוב ביותר,שעליו נדבר במאמר הבא.

בינתיים, אתן  לך שיעורי בית בקטנה: תיקח דף ועט ותגדיר לך מטרה אחת לחודש הקרוב. זה יכול להיות מטרה בכל תחום של החיים: משפחה, בריאות, קריירה ועוד.

אתה מוזמן לשתף אותי במטרה שלהצבת לפי השלבים שנתתי לך, לשלוח אלי במייל ואשמח לעזור ולכוון :)

ואם אהבת את המאמר, אודה לך אם תעשה לייק או תכתוב תגובה ואף תשתף את החברים שלך במסר כל כך חיובי וחשוב של הכרת תודה.

שיהיה יום מקסים וניפגש בקרוב במאמר הבא!

מזמינה אותך להצטרף אלי לדף שלי בפייסבוק

http://www.facebook.com/BreakThroughWithDianaBenZvi


http://www.dianabenzvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment
לקבלת סדרה של 10 טיפים - "כיצד לפרוץ דרך ולהגשים את עצמנו" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ואימייל והם מיד שיילחו אליך, טיפ אחד כל 4 ימים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151460 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151391 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151757 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151508 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151428 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141842 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143071 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213600 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205235 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193102 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192937 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193004 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174124 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173528 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica