חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תובנות מיום הולדת

מאת: אדמונד יוזףתזונה15/07/2012961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השבוע השתתפתי עם בני בחגיגת יום ההולדת של אחד מחבריו, הסתכלתי על שולחן החגיגה וחשבתי לעצמי, האם יהיה שינוי ?

שוב ושוב אני תוהה, מתי ישתנה משהו והורים יחליטו לקחת אחריות על הבריאות של ילדיהם?

שוב ושוב בחדשות מודיעים על איזו תרופה חדשה לטיפול במחלה שאנחנו גרמנו לעצמנו.

אני נדהם לראות עד כמה אנו לא שמים לב לבריאותנו ו/או לבריאות הילדים שלנו עד כדי זלזול.

יום ההולדת שהשתתפתי בו השבוע נערך לילד בשנת 2012, בחברה שבה יש עושר של מסרים שמבלבלים גם אותנו המבוגרים שלא לדבר על הצעירים, למשל, כל פעם שפותחים את הטלוויזיה יש תזונאי מומחה שמלמד אותנו כיצד לאכול נכון ובריא, ומצד שני יש פרסומת באותה תוכנית לדגני בוקר כלשהם לכאורה בריאים אבל בעצם מלאים כימיקלים שלא טובים לבריאותנו.

אז מה היה על שולחן יום ההולדת? תדמיינו לכם: שולחן רחב וארוך מלא בחטיפים מטוגנים מכל המינים והצבעים. צ'יפס בטעם כזה וכזה, ביסלי, במבה בכל מיני צורות( ואל תגידו שבמבה זה בריא כי זה עשוי מבוטנים), מרשמלו לבן וורוד,משקאות תוססים וממותקים בכל הצבעים ועוד בפלים, סוכריות למינהם, שוקולדים במגוון טעמים, מאפים מתוקים, ובנוסף עוגת יום הולדת ואם עד עכשיו לא גרמנו לילדים מכת סוכר, אז הם קיבלו גם שערות סבתא (צמר גפן מסוכר) כדי שייהנו. טוב, אז למה להיות פסימי? היה שם גם קצת מלון (:

כל המאכלים הללו, אם אפשר לקרוא להם אוכל בכלל, יוצרים בגופנו מחלות, מחלות שמתחילות ב: השמנה, סוכרת, מחלות לב, ויכולות להגיע גם לסרטן!
אני חושב עכשיו: יתכן שההורים באמת אינם מבינים, או שבעצם לא אכפת להם. מרבית האנשים מאמינים שמחלות "מגיעות לביקור" ואז הולכים "למוסכניק" (הרופא) שיתקן אותו.

וכל אלו שאומרים לי : אדמונד שחרר את זה, תן לילדים ליהנות לפעמים, הרי לא כל יום יומולדת, אז מה אם הם יאכלו קצת מתוק בימי הולדת, באמת שלא יקרה להם כלום... ואני עונה לכם: אם אתם חושבים שלא יקרה כלום, אתם פשוט לא רואים מה שמול העיניים שלכם, וזה ממש לא אחראי מצדכם, ותנסו דבר אחר, הפכו את מיכל הדלק של הרכב שלכם למזבלה. ובמקום לתדלק אותו בדלק איכותי, זרקו לשם זבל פעם בשבוע למשל. לא כל יום..רק לעיתים. מה אתם חושבים שיקרה? האוטו ייסע, יקרטע, ייחנק...מי יודע?

אתם חושבים עכשיו, מה פתאום לעשות את זה לרכב היקר, זה הרי חבל, הרי חתיכת הפח הזאת יקרה לנו. ובחיים לא נעשה לה דבר כזה נורא, אבל לילדינו? שם זה אפשרי ... אפשרי שהם יפתחו את הפה ושנאכיל אותם, בכל הזבל שבעולם. העיקר שהאימא שותה דייאט קולה (:

אז לאן אנחנו מתקדמים? אנו מוצפים טכנולוגיה, הרבה קידמה ואנחנו מרעים את מצב התזונה שלנו מיום ליום, אז נכון שתוחלת החיים במגמת עלייה, וזה אולי בזכות המדענים שמתפקידם "לתקן" אותנו, אבל אנו גם חולים הרבה וצורכים הרבה תרופות.

עכשיו בואו נעשה ביחד, הגיבו כאן ושתפו עם רעיונות ודרכים ומאכלים שניתן לשים בשולחן יום ההולדת שיהיה בריא וטעים.

אדמונד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יווזף אדמונד – מומחה לכושר גופני ועיצוב הגוף מנכ"ל ובעלים של מועדון הכושר "PUNCH" ברחובות.

מיסד מועדון הכושר האינטרנטי שלך - בכל זמן ,בכל מקום  fitnessonline.co.il

עכשיו במתנה: כיצד להתאמן נכון בחדר הכושר? 20 סרטוני ווידאו המדגימים צעד אחר צעד, כיצד לבצע תרגילים בחדר הכושר בצורה נכונה ,בטוחה ופשוטה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדמונד יוזף

מאת: אדמונד יוזףחדר כושר19/08/12952 צפיות
כיצד התהליך שעבר הרוזן ממונטה קריסטו בכלא משקף את הצלחתם של מתאמנים בחדר הכושר.

מאת: אדמונד יוזףחדר כושר05/08/12991 צפיות
גם אימהות עובדות, יכולות להגיע לתוצאות מדהימות באימון של 30-45 דקות ביום, אימון ממוקד ומעצים שיקדם אותך, שירענן אותך וימלא אותך באנרגיות להמשיך את היום הלאה.

מאת: אדמונד יוזףחדר כושר30/07/12951 צפיות
כאשר נרשמים לחדר כושר, חייבים להגיע עם מטרה, מטרה מוגדרת מראש ועם כוונה להשיג אותה, כאשר מגיעים לשם הגעה וללא החלטה על מטרה האימון יהיה אימון אבל לא יביא לתוצאות המקוות.

מאת: אדמונד יוזףחדר כושר09/07/12911 צפיות
כשאנו מתקשים בנושא כלשהו אנו הולכים ללמוד אותו, בין אם זה בלימודים, בין עם זה לצרכי עבודה, למה אנו מתייחסים לגוף שלנו אחרת ואיך זה משפיע עלינו.

מאת: אדמונד יוזףאימונים02/07/12976 צפיות
המטרה בגיוון תוכנית האימון האישית היא למקסם את התועלת מהאימון דהיינו לשרוף יותר שומן, לחזק ולפתח את הגוף, וכמובן לשפר את הסיבולת האירובית לב ריאה. ישנם כל כך הרבה דרכים שיהיה לכם פחות משעמם בתוכנית האימונים שלכם, לפעמים לראות אנשים חוזרים שוב ושוב, על אותו סדרת סטים 3 פעמים כל פעם, 10 חזרות בכל תרגיל, יום אחרי יום, שבוע אחרי שבוע וזה פשוט משעמם.

מאת: אדמונד יוזףחדר כושר24/06/121136 צפיות
להתמיד בחדר כושר קשה לרוב האנשים, התרגילים חוזרים על עצמם וזה משעמם, אז מה כדאי לעשות כדי שנוכל להתמיד ולהמשיך ללכת לחדר הכושר

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186885 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187332 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173322 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173511 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143985 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143954 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: רותם וובזתזונה02/06/144506 צפיות
המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica