חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי לגוון ולשנות את תוכנית האימון שלכם?

מאת: אדמונד יוזףאימונים02/07/2012976 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר זה עוסק בשינוי וגיוון, ויש כל כך הרבה דרכים שיהיה לכם פחות משעמם בתוכנית האימונים שלכם, לפעמים לראות אנשים חוזרים שוב ושוב, על אותו סדרת סטים 3 פעמים כל פעם, 10 חזרות בכל תרגיל, יום אחרי יום, שבוע אחרי שבוע וזה פשוט משעמם.

המטרה בגיוון תוכנית האימון האישית היא למקסם את התועלת מהאימון דהיינו לשרוף יותר שומן, לחזק ולפתח את הגוף, וכמובן לשפר את הסיבולת האירובית לב ריאה.

אחת הדרכים היא פשוט לשנות את סדר התרגילים שאתם רגילים אליהם, או לעשות סופר סטים, תלת סטים, אימון מחזורי, לבצע תרגילים חד מפרקיים, או רב מפרקיים, עם מכשירים ייעודיים או משקולות חופשיות, לשנות את נפח האימון, ואולי את זוויות התנועה, לחשוב מחדש על טווחי התנועה או את העצימות. אפשר גם לשנות את שטח הבסיס( עמידה , ישיבה, עמידה על רגל אחת, עמידה על בוסו, שכיבה, שכיבה על פיטבול) וכמובן לשנות את זמני המנוחה בין הסטים, בין החזרות, ואת תדירות האימונים וכו...

יש המון דרכים יצירתיות, אשר בהן ניתן להעביר בהנאה את השהות שלכם בחדר הכושר, לשמור על עניין ולהגיע לתוצאות הרצויות במעט הזמן שנדרש. במידה ויש לכם מאמן כושר אישי, כמובן שניתן להיעזר גם בעצות, בידע, במיומנות ובנסיון שלו.

רוצים לקרוא על כמה דוגמאות ש"יתבלו" לכם את תוכנית האימונים ?

1. תנסו לבצע 10 סטים של 3 חזרות עם 20 שניות מנוחה בין סט לסט.
2. תנסו לבצע 6 סטים של 6 חזרות במשקל כבד ולרוץ 2-3 דקות בין סט לסט.
3. תנסו לבצע במשקל כמעט מקסימאלי 10 סטים של חזרה אחת עם מקסימום 30 שניות מנוחה בין סט לסט.
4. תבצעו סט אחד בו תעשו 50 חזרות בכל תרגיל כאשר המשקל קל מהרגיל.
5. תנסו לבצע תרגיל אחד או שניים רב מפרקיים, כמו: כפיפת ברכיים ומיד לחיצת כתפיים במשקולת או בבודדות. תרגיל נוסף Clean & Shoulder Press בקטלבלס . לבצע את התרגילים הללו במשך 20 דקות בלבד וזהו.
6. תנסו אימון שגופכם משמש כמשקל היחיד: מתח, שכיבות שמיכה, מקבילים, עליות על ספסל, פלאנק,
7. אימון מחזורי בו אתם בוחרים 11-13 תרגילים המקיפים את כל הגוף ומריצים אותם ברצף ללא מנוחה בין תרגיל לתרגיל. אפשר לחזור על זה 3-4 סיבובים.
8. תנסו לבצע את אותם תרגילים באימון אחד בקצב איטי מאד ובאימון אחר מהר מאד.
9. תנסו בשבוע אחד לבצע 3 אימונים של 60 דקות ושבוע אחרי 6 אימונים של 30 דקות

אני יודע שאני חוזר על עצמי, אבל תדעו שיש המון המון דרכים לשנות את תוכנית האימון שלכם, ומה שכתבתי זה רק על קצה המזלג ממה שניתן לשנות ולעשות.

אם תהיו יצירתיים אתם תראו את התוצאות!

כמובן שאתם מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה

על מנת לקבלת הבהרות בנוגע לשיטות הנ"ל וכמובן טיפים נוספים.

בברכה...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יווזף אדמונד – מומחה לכושר גופני ועיצוב הגוף מנכ"ל ובעלים של מועדון הכושר "PUNCH" ברחובות.

מיסד מועדון הכושר האינטרנטי שלך - בכל זמן ,בכל מקום  fitnessonline.co.il

עכשיו במתנה: כיצד להתאמן נכון בחדר הכושר? 20 סרטוני ווידאו המדגימים צעד אחר צעד, כיצד לבצע תרגילים בחדר הכושר בצורה נכונה ,בטוחה ופשוטה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדמונד יוזף

מאת: אדמונד יוזףחדר כושר19/08/12952 צפיות
כיצד התהליך שעבר הרוזן ממונטה קריסטו בכלא משקף את הצלחתם של מתאמנים בחדר הכושר.

מאת: אדמונד יוזףחדר כושר05/08/12991 צפיות
גם אימהות עובדות, יכולות להגיע לתוצאות מדהימות באימון של 30-45 דקות ביום, אימון ממוקד ומעצים שיקדם אותך, שירענן אותך וימלא אותך באנרגיות להמשיך את היום הלאה.

מאת: אדמונד יוזףחדר כושר30/07/12951 צפיות
כאשר נרשמים לחדר כושר, חייבים להגיע עם מטרה, מטרה מוגדרת מראש ועם כוונה להשיג אותה, כאשר מגיעים לשם הגעה וללא החלטה על מטרה האימון יהיה אימון אבל לא יביא לתוצאות המקוות.

מאת: אדמונד יוזףתזונה15/07/12962 צפיות
כיצד משפיעים הממתקים בחגיגות יום ההולדת של ילדינו על בריאותם, והאם אנו רוצים לשנות זאת? ואיך?

מאת: אדמונד יוזףחדר כושר09/07/12912 צפיות
כשאנו מתקשים בנושא כלשהו אנו הולכים ללמוד אותו, בין אם זה בלימודים, בין עם זה לצרכי עבודה, למה אנו מתייחסים לגוף שלנו אחרת ואיך זה משפיע עלינו.

מאת: אדמונד יוזףחדר כושר24/06/121136 צפיות
להתמיד בחדר כושר קשה לרוב האנשים, התרגילים חוזרים על עצמם וזה משעמם, אז מה כדאי לעשות כדי שנוכל להתמיד ולהמשיך ללכת לחדר הכושר

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185632 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184603 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184022 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163579 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152665 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143022 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142854 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica