חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכוח של המוח

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי15/07/2012999 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם פעם שמעת את המשפט - אנחנו מנצלים בקושי עד 10% מהיכולות של המוח שלנו? וזה נכון! אבל רגע, מה עם כל השאר - 90% ויותר שהם לא מנוצלים? התשובה היא שאנחנו לא מודעים לכל היכולות המדהימות של המוח שלנו.

הקופסה שיש לנו בין האוזניים, המוח - זהו הכלי העוצמתי והמדהים ביותר שקים בעולם, אפילו יותר עוצמתי מאשר מחשב סופר עוצמתי וגדול שאי פעם המציאו בכדור הארץ שלנו.

הכלי הזה, המוח שלנו, מאפשר לנו לחשוב, לזכור דברים והכי חשוב, לדמיין. יש לו את היכולת לקלוט מידע מכל הסביבה שלנו, לעבד אותו ולהפוך לידע, ללמוד דברים חדשים. להבדיל מהמחשב, אין לו זיכרון מוגבל כמה מידע הוא יכול לכלול.

המוח שלנו יכול ליצור רעיונות חדשים. כמה פעמים חשבת או אמרת - או, יש לי רעיון. זהו גם כוחו של המוח שלנו. ומה שהכי חשוב, הוא עושה זאת בלי שנתערב באופן מודע בכל התהליכים אלו, בצורה אוטומטית. הרי זה דבר שעדיין אף מתכנת בתחום המחשבים לא הצליח לחקות עד היום.

ניסית פעם להפעיל מחשב בלי לתת לו פקודה? זה בלתי אפשרי, נכון.

אבל עם כל היכולות של המוח שלנו, לפעמים אנחנו מאבדים שליטה עליו או יותר נכון על המידע שהמוח שלנו קולט. למה אני מתכוונת?

כל יום המוח שלנו נחשף למידע. למשל, אתה פותח טלוויזיה,  אתה שומע את כל דברים השליליים - פה רצח, שם תאונה ועוד.  המוח שלנו זוכר את הכל, אבל הכל, לא משנה אם זה חיובי או שלילי.

פעם הייתי רואה הרבה מאוד חדשות, שומעת את כל הדברים הלא טובים וזה היה משפיע מאוד על המצב רוח שלי. עד שיום אחד החלטתי לקחת שליטה על המידע שנכנס לקופסה שנקראת המוח. החלטתי לתת רק לדברים חיוביים וטובים לחדור לתודעה ולסנן כל דבר שהוא שלילי ולא רלוונטי.

זה בדיוק כמו שהיינו ילדים קטנים - ההורים שלנו תמיד הגנו עלינו מהדברים השליליים, הם אף פעם לא נתנו לנו אפשרות לראות סרטים אגרסיביים שמעבירים מסרים של אלימות ופשע, הקריאו לנו סיפורים עם מסר חיובי, הם רצו רק טוב בשבילנו.

כשאנחנו גדלים, כבר אין לנו את היכולת לשלוט למה שאנחנו נחשפים ואנחנו למעשה נחשפים "לעולם האמיתי " - אנשים שליליים, תקשורת, אירועים שליליים ועוד.

אבל יש לנו את היכולת לקחת שליטה על המוח שלנו להחליט מה טוב לו ומה לא טוב, איזה מידע ומסרים הוא יקלוט ואיזה יוציא החוצה.

במילים אחרות, אנחנו צריכים לקחת על עצמנו תפקיד של ההורים, ולהפוך להורים של התודעה שלנו.

אתה בטח שואל - איך עושים זאת?

עושים זאת רק בעזרת כלי אחד - המוח שלנוכאשר אנחנו המפתח לתודעה שלנו! עלינו להחליט איזה מידע המוח שלנו יספוג ומאיזה מידע נתרחק.

כמו שהגוף שלנו צריך אוכל מזין על מנת להיות עם אנרגיה וכוח, כך גם המוח שלנו צריך להזין את עצמו עם מחשבות בריאות, חיוביות, מידע רלוונטי ומקדם כדי שנוכל להתקדם, לצמוח, להצליח בחיים, להשיג מטרות שלנו, להיות עם אנרגיה גבוהה וחיובית.

תקרא ספרים שמצמיחים אותך, תקשיב לחדשות טובות, תשוחח עם אנשים שנותנים לך מוטיבציה, מסר חיובי, שממלאים אותך באנרגיה. תזכור שאתה שולט מה המוח שלך יקלוט ומה לא!

אם אהבת את המאמר, אשמח אם תעשה לייק או תכתוב תגובה או שאלה. ובאמת אהבת אותו, אשמח אם תשתף את המאמר גם לחברים שלך.

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.dianabenzvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרה של 10 טיפים - "כיצד לפרוץ דרך ולהגשים את עצמנו" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ואימייל והם מיד שילחו אליך, טיפ אחד כל 4 ימים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151461 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151392 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151759 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151510 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151429 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141844 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143072 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213611 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205244 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192940 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174126 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173530 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica