חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על ההבדל בין פירמידה לצלחת ואיך זה קשור לחדשנות בתחום ההרזייה

מאת: צפריר שמעונידיאטה ותזונה16/07/20121042 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעם מזמן, הייתה לנו את פירמידת המזון. היא פורסמה על ידי משרד החקלאותהאמריקאי בשנת 1992 והייתה האורים והתומים של כל צרכני הבריאות בארצותהברית וגם אצלנו.
חשבנו שהנה, סוף סוף יש לנו כלי מצויין שנוכל על פיו לתכנן את הארוחות הבריאות במשך היום, וכך כולנו נהפוך לרזים ויפים.
אבל...
בשנת 2005, בית הספר לרפואה של אוניברסיטת הארוורד פרסם פירמידה משופרת שעיקריה: העדפת דגנים מלאים על מעובדים.
כמובן שבארץ התאימו את הפירמידה לאורח החיים בארץ כשהשינוי המשמעותי הואהפרדת הפירות והירקות וזאת על מנת לצמצם צריכת פירות והגברת צריכת הירקות.
בשנת 2011 הציג משרד החקלאות האמריקאי את הדבר הבא בנושא תכנון אכילה. הם קראו לזה MyPlate, הצלחת שלי.
ההבדל בעצם זה נוחות השימוש כל שדי במבט אחד, נוכל להבין מה לשים על הצלחת שלנו.
ומי לדעתך קם ואמר את דברו? נכון, בית הספר לרפואה של אוניברסיטת הארוורד.הם פרסמו מבנה צלחת משופר, המסביר בצורה טובה יותר לגבי מה בריא ומה פחות.לדוגמא, כאן יש התייחסות לשמנים מה שבצלחת הקודמת, חסר.

בקיצורולעניין, שיקלו בחיוב לאמץ את המלצות בית הספר לרפואה של אוניברסיטתהארוורד ושפרו את איכות חייכם ואת צורת החשיבה שלכם לגבי מה בריא ומה פחות.

דרךאגב, משרד הבריאות הישראלי טרם עדכן את המלצותיו לגבי ההרזייה ומה שמופיעבאתר, נכון לכתיבת שורות אלו, זו המלצה על שימוש בפירמידה הישראלית החדשהבצריכת מזון, תוך שימת דגש על צריכת מזון מגוון ושילוב הרגלי אורח חייםבריא, כגון שתיית מים לרוויה וביצוע פעילות גופנית יומית.

ולמה אני מספר לך את כל זה? כי חשוב לי להראות לך שתחום ההרזייה מתעדכן כל הזמן וצועד קדימה.

אחת ההתפתחויות המשמעותיות בתחום היא הטמעתו של המקצוע החדש הנקרא מאמן בריאות.
מאמן הבריאות הוא החולייה החסרה בין הידע הרב של האנשים המעוניינים לרדת במשקל, לבין תחושת המסוגלות שלהם.

כמהפעמים שאלת את עצמך מדוע בכל הדיאטות שעשית, התוצאות לא נשמרו לאורך זמן?הסיבה הפשוטה היא שלא טיפלת בנושא החשיבה הקשורה לאורח חיים בריא וזה בדיוקתפקידו של מאמן הבריאות, לסייע לך לחשוב אחרת על כל תהליך הירידה במשקל.

כאדם ששקל 140 קילו בשיא ועשה את מרבית הדיאטות האפשריות בשוק, ירדתי כבר מעל ל 26 קילו ואני יכול לספר לך שזו הפעם הראשונה שאני עובר את התהליך הזה בצורה כיפית, מהנה וללא לחצים מיותרים.

וכל זאת בזכות שינוי החשיבה שעברתי בעצמי ובתור מאמן בריאות, אני שמח לסייע לאנשים אותם אני מלווה, לעבור את החוויה המדהימה הזו.

אםקראת את המאמר עד כה, כנראה שהנושא מעניין אותך ואני שמח על כך מאוד ואניאשמח להציע לך, בלי לחכות למחר, להתחיל בשינוי החשיבה שלך, לאט לאט וב -Step By Step, ולבסוף גם התוצאות יתחילו לבוא.

שלך,

צפריר שמעוני - הרזייה דרך שינוי חשיבה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא מפתח SBSD - Step By Step Dieting, שיטה להרזייה דרך שינוי חשיבה ובעזרתה הוא מלווה אנשים בתהליך ההרזייה, דרך שינוי חשיבה.

לפרטים ניתן לגלוש לאתר http://sbsd.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צפריר שמעוני

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189691 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica