חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפינגווין חובש כובע לבן

מאת: ירדן ביןקידום אתרים15/05/20121127 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אלגוריתם הפינגווין

ב- 28/4/2012 זה קרה, גוגל החליט לעשות עוד עידכונים באלגוריתם ולעשות רעידת אשמה בתוצאות החיפוש כמו שרק הוא יודע לעשות. הדובר הבלתי רשמי של גוגל, מאט קאטס, פרסם שני פוסטים חדשים בבלוג גוגל המעדכנים כי גוגל יצא באלגוריתם מעודכן יותר שיביא לפגיעה באתרים אשר לא עושים שימוש בקידום "שחור" (הכובע השחור). בעקבות שינוי האלגוריתם שנקרא כיום אלגוריתם פינגווים לא מעט אתרים נפגעו, ומנסים להתאושש חזרה.

קידום אתרים אורגני יכול להתבצע בכמה מישורים, ישנם המנסים לעשות קיצורי דרך אשר יכולים להביא לתוצאות מהירות אך גם לנפילות קשות במקרים של עידכוני גוגל. במידה ואותו מקדם אתרים עשה שימוש בכובע שחור או web spam סביר להניח שהאתר שלו יפול מהר יותר בעידכונים של גוגל,ואם הוא לא נפל בעידכון הזה הוא יפול בעידכון הבא. אין זה אומר שקידום אתרים אורגני שעשה שימוש בכובע לבן לא יוכל להפגע אך הוא בהחלט יוכל להתאושש מהר יותר ואפילו להתקדם בדירוגים.

קידום אתרים אורגני כובע שחור

מקדמי אתרים שעושים שימוש בכובע שחור יעשו שימוש בטקסט חבוי באתר, העלאת קישורים באופן מלאכותי מחוץ לאתר, כאילו אנשים רבים ממליצים עליו. הקידום אתרים האורגני עוסק בחלקו בשימוש בתוכנות אשר משכתבות מאמר אחד למספר מאמרים על ידי החלפת פיסקאות, שינויי מילים נפרדות ועוד. באמצעות התוכנות האלו מבצעים הפצה המונית של תוכן משוכתב וכך הם זוכים לקישורים רבים המצביעים לאתר שלהם. ישנם גם שיטות דומות המעלות את מספר ההצבעות של אותו עמוד בלייקים והצבעות בgoogle +.

קידום אתרים מקצועי כובע לבן

שיטת קידום זו בהחלט היא המועדפת והטובה ביותר ובהתאם לכך היא גם לוקחת זמן רב יותר אך התוצאות שמשיגים בסופו של דבר הן לאורך זמן רב יותר והן פחות פגיעות במקרים של שינויי אלגוריתמים בגוגל. קידום אתרים מסוג זה מגיע מתוך הרעיון של להביא לבוא לקראת הגולש ולהביא לו חווית גלישה טובה ומעניינת יותר. בקידום מסוג זה יש לעשות שימוש בתוכן איכותי, חדשותי ומעודכן בתוך האתר, חשוב להתאים את כותרות האתר לנושאי האתר וכך את התכנים שבאתר. חשוב שכל העמודים יהיו נגישים אחד לשני וניתן יהיה לדפדף בינהם בקלות. בבדיקת האתר כאשר מבצעים קידום אתרים מקצועי יש לבדוק את את זמן העלייה של האתר וסריקתו בדפדפנים שונים. בנוסף כמובן שאסור שיהיה תוכן כפול באתר ושכל התכניים יהיו מקוריים וכתובים בשפה גבוהה ברורה וקריאה לגולש.

כאשר עושים בחירה של מקדם אתרים יש לבחון את מקצועיותו ועבודתו בתחום, משום שעבודות קידום במחירים רצפתיים תריכים לעורר נורה אדומה. חשוב לזכור כי קידום אתרים אורגני ומקצועי דורש זמן רב ועבודה מרובה, על כן עבודות במחירים רצפתיים לעיתים לא כל כך הגיוניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Jordan

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירדן בין

מאת: ירדן ביןגינון26/08/12939 צפיות
האם ידעתם כי היום ניתן להתאים גינת גג לבניין הדירות שלכם? התחום הזה הולך ומתפתח עם השנים ומביא עימו יצירתיות והתפתחות מדהימה. אך ישנם מספר פרמטרים שיש לבחון לפני בואינו אל עיצוב גינות גג.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים20/08/12938 צפיות
ישנם לקוחות רבים אשר מתלבטים בקביעת סוג התבנית שתקדם את האתר שלהם. יש לציין שישנו הבדל מהותי בין השניים וניתן לבחור בסוג קידום האתרים בהתאם לקביעה עצמה.

מאת: ירדן ביןבריאות ילדים14/08/121349 צפיות
אתם מתלבטים אם להזמין מוהל רופא או מוהל רבני? יש להבין כי ישנו הבדל בין רב מוהל לבין רופא מוהל. את ההרדמה המקומית עושה הרופא מוהל ובטקסים מסורתיים לרוב לא עושים זאת.

מאת: ירדן ביןריהוט 25/07/121506 צפיות
בעמוד זה תוכלו לקרוא אודות דגמי מקררים שונים, מהם הסוגים שקיימים כיום בשוק ואיך כדאי לקבל החלטת רכישה. המלצתנו היא להתייעץ עם טכנאי מקררים המכירים את כל הדגמים והחברות לרכישת מקררים. מעבר לכך, אל תסתנוורו מהעיצובים החדשניים.

מאת: ירדן ביןאחסון אתרים08/07/121120 צפיות
ישנם לא עט חברות אחסון אתרים ברשת וכולן טוענות שהן הכי טובות והכי מוצלחות. איך אנחנו בוחרים את חברת אחסון האתרים הטובה ביותר עבורינו? את כל זה תקראו כאן.

מאת: ירדן ביןבריאות ורפואה כללי12/06/121186 צפיות
מחלת הקונדילומה הינה נחלה שהרבה אינם מודעים לה ולהשלכות שלה, בעמוד הזה אני מנסה להביא לידיעת הציבור את כל נושר מחלת הקונדילומה והטיפול במחלה על מנת שתהיה חשיפה ומודעות גבוהה יותר למחלה.

מאת: ירדן ביןתעשייה10/06/121363 צפיות
מקומות עבודה, מפעלים ומקומות בהם ישנה תעסוקה רבה עם חשמל אינם לוקחים ברצינות את כל נושא הנהלים וההדרכות בעבודה עם חשמל, דבר המביא לתאונות עבודה רבות ואף למקרי מות. סקר שביצע המוסד לבטיחות וגהות מתאר ומכמת את התאונות הנגרמות כתוצאה מחוסר זהירות בהתעסקות עם חשמל.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213409 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica