חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סימני בגידות - מאת חוקר פרטי אברמסון

מאת: טלחקירות25/07/20122214 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דקלה (שם בדוי ) נשואה חמש שנים עם זוג תאומים, בעלה מנהל בקיבוץ מפעל רחוחי ומשגשג. בשיחת הרקע ציינה כי היא בת קיבוץ, הכירה את בעלה איתי (שם בדוי ) בצבא , היא הייתה הקצינה שהייתה המפקדת שלו,  כאשר שאלתי אותה ממה נובע החשד היא ציינה כי ראיתי באינטרנט  מאמר שכתבת על סימני בגידות , וספרתי 8 מהם אשר מעלים חשד.  בסבירות גדולה , היא גם ציינה כי אביו של בעלה  עבר לפני כחצי שנה אירוע לב קשה , וכי אמו החורגת הצעירה מאביו ב23 שנים גרה עם אביו באחד מהמושבים.

בקשתי מדקלה כי תמצא תרוץ להעדר יומיים מהבית, בקשה שלא נתקלה בבעיה כי דקלה הייתה מנהלת מכירות של עסק מבטיח. ומייד פעלנו לבצע מעקב אחרי איתי. למחרת הצבתי צוות חוקרים פרטיים שיפעל בלי להתגלות כאשר הצוות כיסה את היציאה מהקיבוץ, איתי יבש אותנו כ10 שעות , לקראת שעות אחר הצהרים הגיע לבית מאפה בעיר סמוכה , נראה נפגש עם אישה צעירה , מנשקה על לחיה , ושניהם ישבו ושתו קפה. הצוות לא ראה כי הם מתנהגים כזוג רומנטי. ואכן באחת השיחות  התברר כי  האישה היא אשתו של חבר טוב של איתי.

בסיום הפגישה נראה איתי נוסע לכוון קאונטרי קלאב , החנה רכבו נכנס ועשה סאונה , לאחר מכן נראה עושה  כושר ומדבר בטלפון.  ואכן הסבלנות השתלמה , איתי נראה נוסע לאורך כביש הנושק לים התיכון, עצר ליד מלון קטן, ונבלע בתוכו. הצוות לא ראה לאיזה חדר נכנס.

אילת המזל הגיעה בדמות קב"ט המלון אשר שרת עם אחד החוקרים שלי ביחידה מובחרת , וממנו התברר כי החדר רשום על שם בחורה . איתרנו החדר ושכרנו חדר בסמוך. הקירות היו דקים והה ניתן להבין כי איתי לא משחק קלפים.

כאשר נפתחה הדלת הופעלה המצלמה הסמויה  בהנחה כי איתי והאישה המטופחת והנאה אשר יצאה עמו מהחדר תתועד. איתי היה זהיר נפרד מהאישה היא ירדה במעלית ואיתי אחריה , ודאי לא חשד בחדרנית אשר עמדה ליד הדלת עם עגלה עמוסה מגבות וסבונים.

הפיצוח היה קשה כי הפרטים של האישה שהזמינה את החדר לא תאמו למספר הזהות שהשאירה , יחד עם זאת השהיה שלה שלוש שעות עם איתי בחדר במלון אמרה דרשני.

בהגיע הצוות למשרד ניסיתי קלף אחרון אולי במקרה האישה מופיעה עם חבריו בפייסבוק?  החוקרת שעמדה לידי בחנה איתי  כל תמונה ותמונה  . ואז נכנסנו לאלבום התמונות של איתי , נפתחה תמונה של אירוע משפחתי שארע לאחרונה, השמיעה החוקרת צעקה והצביעה על האישה שחבקה את איתי ואביו. אמו החורגת הייתה המאהבת של איתי, על מנת להיות בטוחים נכנסתי לערך משפחה בפייסבוק ואכן התמונה של חמותה של דקלה  הייתה בולטת.

הפרש הגילים בין אמו החורגת של איתי לבינו היה זניח, ודקלה אמתה אותו עם הנתונים, איתי אשר חשש  כי אביו יקבל התקף לב חתם לדקלה ביוזמתו על הסכם גירושין. כאשר דקלה התחייבה לא לספר לחמה כי אשתו זנתה תחתיו לא פחות מאשר עם בנו." אמא למופת "

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183250 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182255 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182011 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171553 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171786 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152862 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152181 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152337 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142859 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143238 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica