חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטום הגג – לחסכון ולבטיחות

כמו בכל ארץ חמה אחרת, כשהקיץ מגיע אלינו, כמעט ולא ניתן שלא לחוש אותו בכל מקום. כבר טענו שמדובר בלחות הכבדה וכבר טענו כי זה הוא האזור עצמו על כדור הארץ שהופך את השהייה בקיץ לכמעט בלתי נסבלת, אולם העובדה היא הקיץ הישראלי הינו גורם מכונן בהווי המקומי, בתרבות ובאופי הישראלי המוכר כל כך. גם בתוך הבית, בהיעדר קירור נאות, אפשר להגיע למצבים לא נעימים, מאחר והחום אינו מרחם על הקירות עצמם.

בעוד שהצורך בחסכון בחשמל הולך וגובר ותושבי ישראל מונחים לצמצם את צריכת האנרגיה, ובייחוד כשמדובר במזגנים, מתרבות האלטרנטיבות המסייעות להתמודד עם מצבים מוכרים בדרכים חדשות. אחד הגורמים החשובים ביותר לשמירה על טמפרטורה מאוזנת בתוך הבית אינו ידוע לרבים, ואולם דווקא אלו הם הגורמים שיסייעו לנו לעבור את הקיץ בשלום, מבלי לבזבז יותר מדי חשמל.

מדובר בביצוע עבודת איטום גגות איכותית אשר חוסמת את קרני השמש מלחדור בחוזקה לתוך הבית. מי שמתגורר או התגורר בעברו בקומות העליונות בבנייין בו לא בוצעה עבודת איטום גגות איכותית, יודע כי מדובר בחום בלתי נסבל. למעשה, עבודות איטום נועדו במקורן למנוע ולהאט את הבלאי של הגגות השטוחים בארץ, כאשר בעת חדירת מי גשמים, יחדרו אלו האחרונים לשכבות הפנימיות של הגג ויהרסו את חומרי הבניין השונים במרוץ השנים. נזילות, פטריות, דליפות שונות וכתמים על הקירות, אותם חלקנו מכירים היטב - הינם תוצר של עבודת איטום גגות כושלת או חובבנית, כאשר עבודות מסוג זה אינן נדירות כיום. לצערנו, ענף איטום גגות בישראל כיום אינו מפוקח כהלכה, מצב היוצר פתח לאנשי מקצוע רבים לגבות מחירים שלא כצדק, לבצע עבודות ברמה ירודה, לוותר על חומרי איטום חיוניים על מנת לחסוך בהוצאות, לדלג על שלבים בביצוע האיטום כדי לחסוך זמן ולהשתמש בחומרים ללא תו תקן.

מסיבות אלו, רצוי לבדוק היטב את אמינותה של חברת האיטום המבצעת את העבודה, על ידי דרישה להצגת תעודת 'אוטם מורשה', עריכת סקר שוק בין מספר הצעות מחיר והתייעצות עם לקוחות קודמים של כל בעל מקצוע שהגיש הצעת מחיר. עבודת איטום רשלנית או חובבנית תתגלה כעבוד חודשים מספר, כאשר חומרי האיטום השונים יתחילו להתקלף מעל השכבות הבסיסיות.

חשוב מאוד לבצע את עבודת האיטום בימי הקיץ דווקא - שכן בחורף חומרי האיטום השונים אינם מספיקים להתייבש בין הממטרים, שלבים הכרחיים להנחת השכבות השונות של האיטום זו על גבי זו. איטום איכותי יכול למתן את הטמפרטורות השוררות בחללי הפנים של הבית בכמעט 50%, תוך חסכון כספי עצום למשק הבית ולמשק כולו.

 



תגיות המאמר: איטום, איטום גגות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם על ידי אינטרניים קידום אתרים אורגני מקצועי חברת שיווק מוצרי אינטרנט. קידום אתרי אינטרנט בנישות שונות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתבותבאקדמיקס

מאת: כתבותבאקדמיקסבית חכם24/09/121134 צפיות
מאז שהייתי ילדה אהבתי לפרק ולהרכיב מכשירים וכלים שונים, וידעתי שאמצא את עצמי עוסקת במקצוע טכני. בתחילה התמודדתי לא מעט עם סוגיית המגדר, כשעמדתי נוכח תגובות על בחירתי, ועל המוזרות שבבחירה שלי.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121303 צפיות
במאמר הבא, אנו נסביר לכם ונרחיב אודות תופעת הקונדילומה- מהי התופעה הזו, כיצד והיכן היא מתרחשת, כיצד מתבצע הטיפול בה ואופני הטיפול השונים שיש לתופעה הזו.

מאת: כתבותבאקדמיקסתחבורה ורכב - כללי01/08/121420 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחת ההמצאות הכי טובות שלנו בשנים האחרונות- הקלנועית. אנו ניתן לכם הסבר מפורט על למה כדאי לכם להשתמש בקלנועית- אנו נמנה את היתרונות הבולטים של רכב זה, וכמובן ניתן לכם הסברים על סוגי הקלנועיות המובילות כיום.

מאת: כתבותבאקדמיקסחיות מחמד01/08/121521 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחד הנושאים הכי מעניינים בשנים האחרונות- פנסיון כלבים. אנו נסביר לאלו מכם שלא יודעים מה זה פנסיון כלבים אודות הנושא, נסביר לכם מהם השירותים שמקבלים כלבים ובע"ח אחרים אשר נמצאים בפנסיון מסוג זה, וניתן לכם עוד מידע בנושא.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121369 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נערוך לכם הצצה למקצועו של הסקסולוג- מהו בעצם סקסולוג, איזה סוג רופא הוא, אילו טיפולים הוא מבצע, היכן חוץ מהמרפאה שלו אתם תוכלו לפגוש רופאים מהסוג הזה, ובכלליות רבה על העבודה עצמה.

מאת: כתבותבאקדמיקסעסקים - כללי01/08/121414 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם אודות הנושא הרחב הידיים הזה אשר נקרא תאורה: אנו נסביר לכם על סוגי התאורה השונים שקיימים כיום, נסביר לכם בקצרה על מפעלי התאורה וכמובן גם נסביר לכם על השימושים של התאורה.

מאת: כתבותבאקדמיקסאחסון אתרים01/08/121212 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם על אחד מהנושאים הכי חשובים ברשת האינטרנט, שאילו לא הנושא הזה היה קיים, רשת האינטרנט שלנו לא הייתה מצליחה כלל להתקיים והייתה קורסת כל הזמן ללא הפסק!

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica