חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אקנה – מה הם הגורמים לאקנה וכיצד ניתן לטפל בו

מאת: שגיא כליףטיפול בעור09/08/20121158 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גיל ההתבגרות הוא תקופת זמן המאופיינת בדרך כלל בלימוד נהיגה, יציאה לדייטים ופיתוח האישיות. למרבה הצער, בני נוער רבים נדרשים גם ללמוד כיצד להתמודד עם הופעת כתמים ופצעונים, המכונים אקנה. בעוד ישנם סוגים שונים של אקנה, אקנה פיברוזיס הוא הסוג החמור ביותר. למרבה המזל, אקנה פיברוזיס ניתן לטיפול. עם זאת, הבנת הסיבות והסכנות היא תנאי הכרחי להבטחת טיפול הולם. אנשים עם מקרים כרוניים של אקנה פיברוזיס צריכים לחפש עזרה רפואית, כדי להימנע מנזק בלתי הפיך.

מהו אקנה פיברוזיס?

פיברוזיס אקנה, המכונה לעתים קרובות בשם אקנה דלקתי, הוא מחלת עור המאופיינת בעור אדום קשקשי, ראשים שחורים, ראשים לבנים, ראשי סיכה, פצעונים וגושים. במקרים חמורים, אקנה פיברוזיס יכול גם לגרום לצלקות או שינויים בפיגמנטציה של העור. שלא כמו הצורות הרגילות של האקנה, שבדרך כלל מופיע רק על רקמה שטחית של הפנים, החזה והגב, פיברוזיס אקנה נמצא בדרך כלל ברקמות עמוקות יותר של הישבן, המפשעה ובית השחי. אזורים נוספים בהם אקנה פיברוזיס יכול להתפתח, כוללים מקומות עם הצטברות זיעה ובמיוחד שיער שנחשף לכמויות גדולות של זיעה.

הגורמים לאקנה פיברוזיס

כמו בכל צורה מתונה יותר של אקנה, אקנה פיברוזיס בדרך כלל מתפתח כאשר זקיקי שיער באים במגע עם תאי עור מתים וחֵלב, שמן העור הטבעי. כאשר סוג מסוים של בקטרייה נחשפת לזקיקי שיער אלה, אדמומיות, גירוי ודלקת ממהרים להתרחש. גם לשינויים ברמות ההורמונים יש קשר הדוק להתפתחות של אקנה פיברוזיס. עלייה או ירידה בכמות ההורמונים הדומיננטיים עלולות להגביר את התופעה.

כמו במצבים רפואיים אחרים, נמצא שגם לאקנה פיברוזיס יש קשר משמעותי לגנטיקה. בנוסף, לחץ פסיכולוגי גבוה ומתח יכולים גם להוביל להתפתחות מצב זה. במקרים מסוימים, אקנה פיברוזיס מופיע במהלך הריון, תסמונת שחלות פוליציסטיות או תסמונת קושינג בנשים בוגרות. לבסוף, מספר מחקרים מראים כי צריכת מזונות המכילים עומס גליקמי גבוה, כגון שומן, סוכר או נתרן, עלולה לגרום לעליות משמעותיות במספר וחומרת התפרצויות אקנה פיברוזיס.

אבחון של אקנה פיברוזיס

נכון לעכשיו, יש שלוש טכניקות לזהות ולאפיין אקנה פיברוזיס. בטכניקה הראשונה, הנגעים נספרים ומסווגים לנגעים דלקתיים ולא דלקתיים, ולאחר מכן מדורגים בסולם של 1 עד 10. זו היא טכניקת האבחון הנפוצה ביותר. שתי הטכניקות האחרות הן פחות פופולריות.

טיפול באקנה פיברוזיס

הטיפול המסורתי באקנה פיברוזיס כרוך בשימוש בתרופות מרשם. ברוב המקרים, המטופלים מקבלים שילוב של מוצרים, כגון חמצן, אנטיביוטיקה ונוגדי דלקות. עם התפתחות הטכנולוגיה, הטיפול באקנה הפך להיות מהיר וקל בהרבה, עם שיטות חדשניות כגון שימוש בלייזר, שימוש בצמחי מרפא וויסות הורמונלי, הנחשבים לטיפולים בטוחים יותר מטיפול אנטיביוטי ממושך, ובעל תופעות לוואי מופחתות משמעותית.

באתר טיפולי אסתטיקה ניתן לקבל בחינם את ההצעות הכי טובות לטיפול באקנה מהמרפאות המובילות בארץ

טיפולי אסתטיקה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קופונים במגוון תחומים: דיילי דיל , פורום שוק ההון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא כליף

מאת: שגיא כליףמסחר אלקטרוני13/10/142015 צפיות
קופונים הם בעצם שוברים שניתן לרכוש דרך אתרים מסוימים, ולקבל בזכותם הנחה משמעותית לקניית מוצרים, לפעמים אפילו ביותר מ-50%. זה מודל שבו כולם מרוויחים: הצרכן קונה מוצר במחיר נמוך, בעל העסק מקבל חשיפה גדולה ולקוחות חדשים, ואתרי הקופונים מרוויחים את עמלת התיווך בניהם...

מאת: שגיא כליףהומור וסטנד-אפ01/09/132392 צפיות
הצחוק הוא חלק מהטבע האנושי והוא ייחודי לבני אדם, ולכן זה נראה מוזר שידוע כל כך מעט על איך ולמה אנחנו צוחקים. הצחוק היא במידה רבה רפלקס לדברים שאנחנו חושבים שהם הומוריסטיים. אך האם זו התנהגות נלמדת או התנהגות אינסטנקטיבית? ואיך נדע מה הוא הומוריסטי ומה הוא לא?

מאת: שגיא כליףבידור ופנאי - כללי14/07/131096 צפיות
האם משעמם לך בעבודה, במערכת היחסים או בחיים בכלל? שעמום הוא תהליך מורכב. יש המון סיבות לשעמום. הסיבה הכי נפוצה היא שאין לך מושג מה לעשות. סיבות אחרות יכולות להיות עצלנות או עייפות, פשוט אני לא רוצה לעשות את הדברים הזמינים לי. אולי יש לך רעיונות, אך התחושה היא שלא ניתן לממש אותם. שעמום הופך לדאגה רבה כאשר הוא גורם לחוסר החלטיות ולדחיינות, ולתחושת אדישות ותשישות. הנה כמה רעיונות איך להתגבר על השיעמום...

מאת: שגיא כליףדרושים14/07/131443 צפיות
עבודה בחו"ל זו חוויה של פעם בחיים. היא משלבת גם רווחים גבוהים וגם טיול בעולם. אנשים טסים לעבוד בחו"ל בעיקר כדי לחסוך הרבה כסף ללימודים, לטיול הגדול הבא או פשוט להעלות את רמת החיים. הכנסה גבוהה חשובה במיוחד בימים אלו שבהם המחייה מאוד יקרה ומחירי דירות למגורים מרקיעי שחקים...

מאת: שגיא כליףהסרת שיער14/07/131225 צפיות
הסרת שיער בלייזר נועדה להסיר לצמיתות שיער בלתי רצוי באמצעות אנרגיית אור הלייזר. שיער בלתי רצוי הוא בעיה נפוצה אצל נשים וגברים. גילוח, שעווה ומריטה מביאים רק לתוצאות זמניות ובדרך כלל יכולים להתבצע רק על שטחים קטנים יחסית. טיפול לייזר להסרת שיער יכול להסיר לצמיתות אזורים קטנים וגדולים של שיער לא רצוי מהגוף. התוצאות הטובות ביותר מושגות אצל אנשים עם עור בהיר ושיער כהה, והסרת שיער עובדת טוב יותר על שיער גס מאשר שיער דק...

מאת: שגיא כליףשוק ההון30/06/131190 צפיות
מסחר אוטומטי הוא מסחר עם שימוש בכלים טכנולוגיים מתוחכמים ואלגוריתמים ממוחשבים, על מנת לסחור במהירות בניירות ערך. מסחר זה משתמש באסטרטגיות מסחר מתאימות לכניסה ויציאה מפוזיציות בתוך שניות או חלקיקי שניות. חברות המשתמשות במסחר אוטומטי נשענות על מערכות מחשב מתקדמות, מהירות העיבוד של העסקאות שלהם והגישה שלהם לשוק. חברות אלה אינן משתמשות במינוף משמעותי ואינן משאירות עסקאות פתוחות ליום המחרת. כתוצאה מכך, יחס התגמול-סיכון שלהן גבוה באלפי מונים מהיחס במסחר המסורתי...

מאת: שגיא כליףשוק ההון23/04/131272 צפיות
ניתוח טכני היא שיטה לניתוח מגמות של ערכי נכסים פיננסיים הנסחרים במסחר פומבי, כגון מניות, מטבעות, סחורות, מדדים ואופציות. המטרה בניתוח טכני היא לחזות תנועות עתידיות בשוק באמצעות זיהוי מגמות ודפוסים בגרפים. ההנחה בניתוח טכני היא שהגורם העיקרי למגמות המחירים הוא ציפיות המשקיעים ולא הנתונים הריאליים הקשורים לנכס עצמו, ולכן כל מה שצריך לדעת - מגולם כבר בגרף. במאמר זה אציין מספר כללים בניתוח טכני שיעזרו לכל סוחר לפעול בצורה נכונה ולהימנע מטעויות נפוצות...

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187528 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151626 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica