חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת יחסים בין בני זוג

מאת: דן מזרחינישואין12/08/2012918 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מערכת יחסים מזינה ותומכת היא הכרחית לחיים טובים . כאשר נמצאים כבר הרבה זמן בתחושה שהזוגיות במשבר הכרחי לנסות לאחות את השברים במערכת היחסים לפני שמחליטים להתגרש.

זוגות רבים במשבר שואלים את עצמם האם מיצו את כל האמצעים להציל את מערכת היחסים? האם הכל כבר אבוד, או אולי קיימת עוד דרך לחדש את מה שהתערער? טיפול זוגי מאפשר לכם מסגרת טובה ויעילה להגדרת ולפתרון הבעיות שעלו במערכת היחסים הזוגית. ייעוץ זוגי מסוגל להציע לו ולך את הכלים אשר יסייעו עם ההתמודדות הבעיות בקשר.

מאות סיבות מסוגלות ליצור בעיות ביחסים, החל ברומן מחוץ לנישואין ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך גירושין אינם הדרך היחידה. לפני שמפרקים את הזוגיות, ניתן לנסות ולפנות לאדם מנוסה בטיפול זוגי אשר יכול לסייע בפתרון משברים בחיי הזוגיות.

יש גם זוגות שבוחרים לנסות כיוון אחר למשל לפנות להאזנות סתר פתרון בעייתי אבל במקרים קשים יכול להיות טוב. פנייה אל האזנות לסלולרי חייב להיות הפתרון האחרון עבורכם וכדאי לחשוב על דברים אחרים לפני שתעשו את הצעד הזה.

חשוב מאוד לזכור כי ייעוץ זוגי הוא לא מטה קסמים ושאין זה אומר שכל בעיה בקשר הזוגי חייבת וניתנת לפתרון במסגרת הטיפול. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחייה של איש מקצוע, שמכוונת לגשר על פערים. ברוב המקרים טיפול זוגי לא מסוגל להביא מזור לבני זוג אשר פשוט אינם מתאימים זו לזה, דבר שמתגלה פעמים רבות אחרי קשר זוגי של שנים.

עם זאת דעו שאילו אינכם מסופקים מחיי הזוגיות שלכם, בחירה שלא לטפל במצבכם אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם ולו הקשר המינימלי, ויעילות הטיפול תהיה אפסית. אך אם תחליטו דווקא לפרק את הזוגיות בעקבות הטיפול, יעוץ זוגי יוכל להציע לכם את הכלים להגיע לפרידה חלקה ככל האפשר, וגם זה הישג לא קטן.

אז אם מתחשק לכם לקרוא עוד בנושא ייעוץ נישואין או האזנות סתר לפלאפון חזרו אל הבלוג שלנו ובדקו במאמרים הבאים או בקרו באתר שלנו בו תמצאו המון המון מידע, מדריכים חשובים ועוד.

 



תגיות המאמר: מערכת יחסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121256 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121334 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121310 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121127 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121206 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121314 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121329 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201605 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182082 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172039 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152399 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152406 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152062 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141916 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica