חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי שיניים לגיל הזהב

מאת: אסי כהןבריאות השן13/08/2012699 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפולי שיניים לגיל הזהב

כאשר אנו מתבגרים, הצורך בתחזוקת הגוף עולה בהתאם. אך אין זה משנה אם מדובר בבני 30 ומטה, בני גיל העמידה או בני גיל הזהב, בכדי לשמור על בריאות טובה, יש לחזק את הגוף, לטפל בו ולשמור עליו. כך גם בתחום רפואת השיניים. טיפולי שיניים איכותיים יכולים לשפר באופן מהותי את הבריאות ואפילו את מצב הרוח.

רבים חושבים כי טיפולי שיניים מיועדים לגיל ההתבגרות בלבד, כאשר השיניים מתחלפות והן מתעצבות וגדלות בהתאם למבנה הפה והלסת. במקרים שהשיניים בולטות או אינן גדלות כראוי, נעזרים באמצעים מיישרים כמו גשר או ריבועים. אולם, בכדי לשמור על גופינו כראוי, יש לשמור על בריאות הפה במהלך כל חיינו.

סתימות שיניים וטיפולי שורש

מבין מגוון טיפולי שיניים, סתימות שיניים נחשבות לטיפול קל יחסית. הן נעשות לרוב כאשר עששת פוגעת בשן ונוצר חור בעצם. בכדי שהבעיה לא תחמיר וייגרם נזק לשן כולה או לשורש שלה, מרחיבים את החור על מנת להוריד את חומר השן הנגוע בעששת ולאחר מכן סותמים אותו.

במקרים בהם העששת פוגעת במוך השן, השכבה הפנימית של השן הקרובה לעצבים ולכלי הדם, מבצעים טיפול שורש. לאחר שמנקים את השטח הנגוע בעששת, מחדירים חומר אל תעלת השורש ומכסים את השן בכתר. טיפול שורש לרוב נעשה בפעם אחת, אולם לעיתים מבצעים אותו בכמה טיפולים.

טיפולי חניכיים

לעיתים, חשים כאבים עזים בפה, אולם אין הדבר מצביע על בעיות בשיניים דווקא, אלא בחניכיים העוטפים אותן. שמירה על חניכיים בריאות הנה חיונית באותה המידה כמו שמירה על שיניים בריאות. במקרים בהם ישנן בעיות בחניכיים, מבצעים טיפולי חניכיים.

טיפולים אלו הנם מגוונים ביותר ונעים בין הסרת אבנית, דרך טיפול בדלקות חניכיים ועד לניתוחים מורכבים. הדרך הטובה ביותר להימנע מבעיות חמורות בחניכיים היא באמצעות הסרת אבנית באופן קבוע על ידי שיננית.

השתלות שיניים

במקרים בהם השיניים או השורשים נפגעו לחלוטין, יש לבצע השתלות שיניים. טיפולי שיניים אלו אורכים אמנם זמן ארוך יותר מטיפולים אחרים שכן לשתל לוקח זמן להיקלט בחלל הפה, אולם הם שכיחים כמו טיפולי שיניים אחרים.

לרוב, הם אורכים שלושה שלבים, החל מבחינת הבעיה על ידי רופא שיניים, דרך השתלת השתלים והכנת הכתרים בהתאם למידות הפה, ועד להרכבת הכתרים על גבי השתלים. בחירת סוג השתלים נעשית באמצעות הרופא המטפל, דבר אותו הוא בוחן בהתאם לסוג הבעיה ומיקומה.

חשיבותו של רופא שיניים

כמו טיפולי שיניים לילדים, גם בטיפולים למבוגרים יש לבחור רופא שיניים מקצועי, מנוסה ומיומן בתחומו. גם בתחום רפואת השיניים, ישנם רופאים המתמחים בטיפולים מסוימים בעוד ישנם רופאים המטפלים במגוון נרחב יותר של בעיות.

בעת בחירת רופא שיניים יש לבחון את הכשרתו, מיומנותו והמלצות הלקוחות שלו. באמצעות מגוון טיפולי שיניים היכול להתאים לכל אחד ולכל בעיה, ועל ידי תשומת לב מתאימה לנושא, תוכלו לשמור על בריאות השיניים ועל גופכם בכלל.

מרכז השתלת שיניים בישראל. כי השתלות שיניים עושים אצל המומחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131510 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131208 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131069 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131434 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131468 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131168 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201578 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181661 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181773 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181583 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171499 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171498 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171374 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica