חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלות שיניים ביום אחד

מאת: אסי כהןבריאות השן14/08/2012738 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השתלות שיניים ביום אחד

כשזה נוגע להשתלות שיניים, עולה לנו לרוב תמונה של הליך מסובך, המשתרך על פני מספר רב של חודשים. זה לא תמיד נכון. התחום של השתלות שיניים ביום אחד הולך והופך למרכזי יותר ויותר ברפואת השיניים של היום, ומונע לאנשים רבים תקופות ארוכות של המתנה וסבל. וזה עוד בלי להזכיר את השינוי המיידי במראה השיניים.

אז מה אפשר לעשות ביום אחד?

השתלת שיניים ביום אחד, או השתלות שיניים all on 4, מבוססת על טיפולי עקירה והשתלה
הנערכים באופן עוקב תוך מספר שעות. בסוף התהליך הקצר, יעמוד עבור המטופל פה הכולל שתלים דנטליים, מבנה או כתר זמני. יש לציין כי אחוזי ההצלחה של טיפול זה זהים כמעט לחלוטין לאלה של שיטות השתלות שיניים ארוכות טווח.

שיטה זו פותחה ב-1996 בפורטוגל, ומאז ועד היום זוכה לפופולאריות רבה. העיקרון המפעיל את שיטת השתלות שיניים ביום אחד הוא ה"העמסה המיידית", קרי, בניית על השתל מיד לאחר הרכבתו. בחלק מן המקרים, נדרשות מספר פעולות מכינות לפני ביצוע הטיפול, ביניהן השתלת עצם המאפשרת בכלל ליצור בסיס לשתלים.

השתלות שיניים ביום אחד לא מתאימות לכל אחד

ייתכן מאד כי בזמן הקריאה עלתה בראשכם שאלה חשובה מאד: אם השתלת שיניים מהירה היא כל כך פשוטה, למה מלכתחילה בוחרים בדרך הארוכה יותר? התשובה הפשוטה היא שהשתלות שיניים ביום אחד אינן אפשריות תמיד. נדרש שיתקיים מכלול של תנאים על מנת שטיפול זה יעלה בכלל על הדעת, ותנאים אלה אינם מובנים מאליהם.

משתנים רבים משפיעים על ההחלטה, שצריכה להתקבל על ידי הרופא המומחה רק לאחר בחינה מעמיקה של צילומי השיניים. צפיפות העצם בלסת, גובהה, מצב השיניים האחרות ואפילו מצבו הרפואי הכולל של המטופל משחקים פה תפקיד. כך, למשל, קטן הסיכוי של אדם הסובל ממחלות כרוניות לעבור השתלות שיניים, ובפרט השתלות שיניים ביום אחד.

יתרונותיהן של השתלות שיניים ביום אחד

להשתלת שיניים ביום אחד מספר מעלות מרכזיות. ההיבט הראשון נוגע לפן הרפואי: כאשר הכול נערך בביקור אחד אצל הרופא, נמנע מהמטופל ההליך הכואב של איבוד העצם. תהליך זה הוא חלק בלתי נמנע מכל השתלת שיניים, ומאפיין לרוב את החודשים הראשונים שלאחר הטיפול.

גם תקופת השיקום פשוטה הרבה יותר כשזה נוגע להשתלות הנערכות ביום אחד. הכאבים כמעט ולא קיימים, וכבר לאחר הניתוח ניתן לחזור ולאכול מיני מזון מוצקים. מעבר לכך, את היתרון האסתטי כבר הזכרנו. כשיוצאים מחדר הטיפולים, ניתן לחייך בפה מלא- והתוצאה תיראה טבעית ויפה.

חשוב מאד להדגיש כי אין להתפשר במקרה של השתלת שיניים ביום אחד, ו"קיצורי הדרך" לרוב יבואו לידי ביטוי שלילי בתוצאות הסופיות. מומלץ מאד להשקיע כספים נוספים בבחירה של שתלים איכותיים, רצוי עשויי טיטניום, אשר יחזיקו מעמד לאורך הזמן. בנוסף על כך, יש לבחור רופא רק לאחר מספר ביקורים אצלו, והתרשמות משיטת עבודתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131512 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131212 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131071 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131435 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131470 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131169 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201584 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181663 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181775 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171377 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica